Το ιδιαίτερο όχημα το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του τη δεκαετία του 1960 αναβιώνει από τη γερμανική μάρκα και έρχεται όντας ταυτόχρονα φουτουριστικό και ρετρό.
Βασισμένο στην πλατφόρμα ΜΕΒ ενσωματώνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 62kWh στο πάτωμα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 201 ίππων στο πίσω μέρος, το οποίο συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων με μία σχέση. Έτσι έχει τη δυνατότητα να πιάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 160 χλμ./ώρα. Επιπλέον μπορεί να διανύσει 250 χιλιόμετρα (σε WLTP) μέχρι να χρειαστεί εκ νέου σύνδεση με τον φορτιστή.
Όπως αναφέρει η VW μπορεί το ID Buggy concept να πρόκειται για ένα διθέσιο όχημα, ωστόσο έχει τη δυνατότητα να μετατραπεί σε ένα 2+2 θέσων αυτοκίνητο, ενώ μπορεί να προσθέσει ακόμα ένα ηλεκτρικό κινητήρα στο μπροστά μέρος και έτσι να αποκτήσει τετρακίνηση.
Το εξωτερικό μέρος εκτός από το ανοιχτό πράσινο χρώμα, χαρακτηρίζεται από μεγάλες καμπύλες και όπως βλέπουμε το καπό, τα φτερά αλλά και το πίσω μέρος είναι αρκετά φουσκωμένα. Τα φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος έχουν έναν 3D οβάλ σχεδιασμό, ενώ φωτιζόμενο είναι και το λογότυπο της μάρκας επιβεβαιώνοντας πως κοιτάμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Το ID Buggy μπορεί να κινηθεί σε κάθε έδαφος για αυτό και είναι εξοπλισμένο με στάνταρ ζάντες 18 ιντσών και ελαστικά BFGoodrich All-Terrain, 255/55 μπροστά και 285/60 πίσω.
Το εσωτερικό υιοθετεί ένα μινιμαλιστικό στυλ, ενώ λόγω της έλλειψης οροφής οι Γερμανοί κατασκευαστές έχουν εξοπλίσει τη καμπίνα με αδιάβροχα υλικά. Από κει και πέρα η καμπίνα χαρακτηρίζεται ως ευρύχωρη, ενώ κατά την είσοδο σε αυτή ο οδηγός θα δει το πρωτότυπο να τον χαιρετάει με την έκφραση «Hey you» ενημερώνοντάς τον πως είναι έτοιμο για χρήση. Κλείνοντας με το εσωτερικό να πούμε πως το εξάγωνο τιμόνι είναι καλυμμένο με δέρμα Nappa και διαθέτει χειριστήρια αφής, ενώ πάρων είναι και ένα ψηφιακός πίνακας οργάνων.