Ντεμπούτο για το «αγριεμένο» Toyota Hilux Revo Rocco Edition
- Η πιο σκληροτράχηλη έκδοση του Hilux.
- Ματσό εμφάνιση και 18άρες ζάντες με λάστιχα παντός εδάφους.
- 8άρα οθόνη για το infotainment στην καμπίνα.
- Με diesel μοτέρ και 150 άλογα.
Η πιο σκληροτράχηλη έκδοση του Hilux
Πρεμιέρα έκανε το νέο Toyota Hilux Revo Rocco Edition. Έχοντας προορισμό αρχικά την αγορά της Ιαπωνίας, το μοντέλο αποτελεί μία νέα σκληροτράχηλη έκδοση του ιαπωνικού pick-up, όντας ικανό να κινηθεί σε ακόμα πιο δύσκολα εδάφη. Με diesel μοτέρ και 150 ίππους θα προσφέρεται.
Ματσό εμφάνιση και 18άρες ζάντες με λάστιχα παντός εδάφους
Η ειδική έκδοση του Hilux που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Μάιο, είναι εξοπλισμένη με έναν πιο δυναμικό μπροστινό προφυλακτήρα από το κλασικό μοντέλο και έξτρα προστατευτικά στις καμάρες των τροχών. Στα νέα στοιχεία, που κάνουν το Hilux Revo Rocco Edition να ξεχωρίζει είναι οι ζάντες 18 ιντσών τυλιγμένες σε ελαστικά παντός εδάφους, αλλά και τα αυτοκόλλητα «Rocco» στο πίσω πλαϊνό μέρος. Το Hilux διαθέτει επίσης μια μοναδική μάσκα που πλαισιώνεται από ειδικούς προβολείς LED, οι οποίοι έχουν μεταλλικές πινελιές.
8άρα οθόνη για το infotainment στην καμπίνα
Η ειδική έκδοση βασίζεται στο Hilux Z και είναι εξοπλισμένη με δερμάτινο τιμόνι, υφασμάτινα καθίσματα και σύστημα infotainment με οθόνη 8 ιντσών. Οι αγοραστές θα έχουν επίσης τη δυνατότητα πανοραμικής προβολής, αλλά και πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, όπως τα: ειδοποίησης αναχώρησης από τη λωρίδα και ανίχνευσης πεζών και ποδηλάτων για να προλαμβάνεται το ενδεχόμενο σύγκρουσης.
Με diesel μοτέρ και 150 άλογα
Η ισχύς προέρχεται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα diesel 2,4 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής. Συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.
Συνέχεια του άρθρου >>>