5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Αriya έχει μήκος 4.595 χλστ, πλάτος 1.850 χλστ. και ύψος 1.655 χλστ, ενώ το μεταξόνιο εκτίνεται στα 2.775 χλστ.
Ντεμπούτο για το ηλεκτρικό Nissan Ariya
16.244 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2020)
Το νέο Nissan Ariya έκανε την εμφάνισή του, συνεχίζοντας με αυτό τον τρόπο την νέα στρατηγική της ιαπωνικής φίρμας η οποία σκοπεύει να εισαγάγει 10 νέα μοντέλα τους επόμενους 20 μήνες, μέρος της οποίας αποτελούν φυσικά και τα ηλεκτρικά μοντέλα όπως το προαναφερόμενο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, παρατηρούμε πως το μοντέλο παραγωγής έχει σχεδόν ίδια σχεδίαση με το πρωτότυπο, ενώ το ίδιο συμβαίνει αν κοιτάξουμε και μέσα στην καμπίνα. Σχεδιαστικά το Ariya πρόκειται ουσιαστικά για μια εξελιγμένη έκδοση του IMx concept που είχε κάνει ντεμπούτο το 2017 και δίνει μια καλή γεύση για το τι πρέπει να περιμένουμε από την Nissan στην κατηγορία των crossover.
To Αriya έχει μήκος 4.595 χλστ, πλάτος 1.850 χλστ. και ύψος 1.655 χλστ, ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2.775 χλστ. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από μυώδη και καμπυλωτή σχεδίαση. Στον πρόβολο βλέπουμε μια μοντέρνα εκδοχή της V-Motion γρίλιας που ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της φίρμας αφού το crossover είναι πλήρως ηλεκτρικό. Τα φώτα είναι λεπτά και προσφέρουν σπορ στυλ στο μοντέλο ενώ στο υπόλοιπο αμάξωμα, την παράσταση κλέβει η πολύ coupe οροφή και οι μεγάλοι θόλοι των τροχών.
Στο πεδίο των κινητήριων συνόλων του Ariya, η Nissan σχεδιάζει να πουλήσει το SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων με ένα ή με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα), όπου στη δεύτερη περίπτωση θα επιτυγχάνεται τετρακίνηση. Για την αγορά της Ιαπωνίας αμφότερα τα μοντέλα θα προσφέρονται με δύο πακέτα μπαταρίας 65 και 90 kWh. Στην περίπτωση του δικίνητου Ariya η μικρή μπαταρία προσφέρει 218 ίππους, 300 Nm ροπής και 450 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ το μεγάλο πακέτο ανεβάζει την ισχύ στους 242 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία ανεβαίνει στα 610 χιλιόμετρα.
Αναφορικά με το τετρακίνητο Ariya, εξοπλισμένο με την μπαταρία των 65 kWh, η ισχύς από τους δύο κινητήρες ανέρχεται στους 340 ίππους με 560 Nm ροπής και αυτονομία μέχρι 430 χιλιόμετρα, ενώ στην περίπτωη της μπαταρίας των 90 kWh τα άλογα ανεβαίνουν στα 394, η ροπή στα 600 Nm και η αυτονομία στα 580 χιλιόμετρα.Το δικίνητο μοντέλο έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, ενώ το τετρακίνητο 200 χλμ./ώρα.
Από εκεί και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως ο χώρος αποσκευών στο μοντέλο με ένα μοτέρ φτάνει τα 466 λίτρα, ενώ στο τετρακίνητο Ariya η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ ορίζεται στα 408 λίτρα. Στο εσωτερικό το ηλεκτρικό SUV θα διατίθεται αποκλειστικά με διάταξη δύο σειρών καθισμάτων, ήτοι πέντε θέσεων, ενώ θα εξοπλίζεται με τροχούς 19 και 20 ιντσών.
Η καμπίνα θα διαθέτει διπλές οθόνες 12,3 ιντσών, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα ενσωματώνει τις λειτουργίες Apple CarPlay, Android Auto και Alexa. Παράλληλα μέρος του εξοπλισμού θα είναι και η σουίτα ασφαλείας και υποστήριξης οδηγού ProPILOT Assist 2.0.
Το Nissan Ariya αρχικά θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία από τα μέσα του 2021 και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι άλλες αγορές.
....Εγω alfisti ειμαι, αλλα πραγματικα ζηλευω και συγχαιρω την Nissan που καταφερε να βγαλει απο πανω της τον χαρακτηρα της ''συντηριτικουρας'' βγαζοντας στην αγορα τα τελευταια χρονια, μοντελα πρωτοποριακα σε design, μοντελα που πραγματικα σου δινουν αυτο το ''κατι'', βλεποντας τα και μονο. Το Ariya ειναι ενα απ'αυτα, αν και το περιμεναμε μεσα στο 2020, και οχι για του χρονου. Μακαρι να ειναι η τιμη του προσιτη. Προς το παρον ας δουμε τα νεα Qasqhai και X-Trail που σχεδιαστικα θα μοιαζουν με το νεο Juke. Μπραβο Nissan, καλη συνεχεια!!!