Εσείς τι γνώμη έχετε; Ποιό τύπο «Αμπράμοβιτς» προτιμάτε; Τον Κινέζο ή τον Ινδό;
Ο Αμπράμοβιτς, η Volvo & η Τata
7.145 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2015)
Είναι απίστευτα τα σχόλια των αναγνωστών.
Συλλογισμοί και επιχειρήματα που σκοτώνουν.
Τα περισσότερα θέματα με τα οποία ασχολούμαστε προκύπτουν από ιδέες, σχόλια, αντιρρήσεις, πειράγματα των αναγνωστών. Αυτοί που παθιάζονται πιο πολύ είναι βέβαια, όσοι έχουν αντίθετη γνώμη. Και τα χώνουν κανονικά. Ατάκες, συλλογισμοί και επιχειρήματα, που σκοτώνουν.Να δηλώσω ακόμα, ότι όπως ίσως έχετε προσέξει, λατρεύω την εξέλιξη, ειδικά τους κινητήρες που βγάζουν 1.000 άλογα στο λίτρο και δεν καίνε τίποτα και τσαντίζομαι απίστευτα με κατασκευαστές που αδιαφορούν για θέματα ασφάλειας, αλλά και γι` αυτούς που μας δουλεύουν μες στα μούτρα μας. Στην τελευταία κατηγορία ανήκει ένα από τα θέματα, που κάναμε πρόσφατα και σχολιάστηκε πολύ. Είχε τίτλο «Έχει Σουηδία στην Κίνα» και αφορούσε την «Σουηδική» υποτίθεται Geely-Volvo.Το σχόλιο που συγκράτησα να ασχοληθώ, μόλις ηρεμήσουν τα πράγματα, ήταν του αναγνώστη που είπε ότι αυτή είναι η πορεία των πραγμάτων και όπως η Τσέλσι εκτοξεύτηκε, ύστερα από την εξαγορά της από τον Αμπράμοβιτς και τα τεράστια ποσά που επένδυσε σε αυτήν, το ίδιο θα γίνει και με την Volvo, μετά την εξαγορά της από την Geely.Ας δούμε όμως αν είναι έτσι τα πράγματαΟ Αμπράμοβιτς αγόρασε την Τσέλσι και επένδυσε τεράστια ποσά, να φέρει τον Μουρίνιο και τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου για να κάνει την Τσέλσι, πρωταθλήτρια Ευρώπης.Τι θα λέγατε αν αντί για αυτό, ο Αμπράμοβιτς είχε κάνει τις εξής κινήσεις;• Έλεγε ότι θέλει μια Ρώσικη ομάδα για το Αγγλικό πρωτάθλημα (όπως έκανε ηGeelyδημιουργώντας το China Europe Vehicle Technology, δηλαδή το τεχνολογικό κέντρο για το κινέζικο αυτοκίνητο για την Ευρώπη και ανέθεσε σε αυτό τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της).• Κανόνιζε η πλειοψηφία των παικτών να είναι Ρώσοι (όπως έκανε η Geely στελεχώνοντας το νέο κέντρο, με Kινέζους μηχανικούς, κατά πλειοψηφία).• Έλεγε επίσης ότι η νέα ομάδα θα παίζει και στο αγγλικό και στο ρώσικο πρωτάθλημα (όπως η Geely που κανόνισε το νέο κέντρο να σχεδιάζει αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν τόσο σαν Volvo στην Ευρώπη, όσο και σαν Geely στην Κίνα).Νομίζω ότι αν τα έκανε αυτά ο Αμπράμοβιτς και έβγαινε κάποιος και έλεγε την «ρώσικη Τσέλσι»… λονδρέζικη ομάδα, θα γέλαγαν και τα τσιμέντα…(του ρώσικου γηπέδου, της ρώσικης Τσέλσι).Τελείως διαφορετικά μοιάζουν τα πράγματα στην περίπτωση της εξαγοράς της Jaguar και της Land Rover από την ινδική Τata. Ύστερα από τις ερωτήσεις σας ψάχνουμε και το θέμα αυτό – θα έχουμε μια σχετική συνάντηση στην αρχή της εβδομάδας. Η πρώτη εικόνα που έχουμε πάντως, είναι ότι ο Ινδός «Αμπράμοβιτς» - λέγε με Τata- επενδύει για την δημιουργία μιας μεγάλης «λονδρέζικης» ομάδας. Μοιάζει για τελείως διαφορετική προσέγγιση.Εσείς τι γνώμη έχετε; Ποιό τύπο «Αμπράμοβιτς» προτιμάτε; Τον Κινέζο ή τον Ινδό; Πριν πείτε τον Ρώσο, να διευκρινίσω ωστόσο, ότι στο ποδόσφαιρο με 250 εκατομμύρια επένδυση, γίνεσαι Αμπράμοβιτς, στο χώρο του αυτοκινήτου τα νούμερα που χρειάζονται είναι πολλά δισεκατομμύρια. Καμία σχέση.Τον Κινέζο λοιπόν ή τον Ινδό;Πέτρος Τριανταφύλλης
Και το XC90 που φερει την τελευταια λεξη της τεχνολογιας με τα χρηματα απο τα καλαντα κατασκευαστηκε? Δεν επενδυσαν χρηματα οι κινεζοι? Γιατι ολος ο τυπος (εκτος απο εσας) το εκθειαζει. Ελεος με την εμπαθεια σας με την VOLVO!!!!
Απάντηση: Δεν εχουμε καμμία εμπάθεια για την Volvo. Αν διαβάσεις το αρθρο μας για το XC90 θα το διαπιστώσεις. Το θέμα ειναι η προσπάθεια παραπλάνησης του καταναλωτή. Οταν διαφημίζεις Made by Sweden ειναι για να τον εξαπατήσεις.
Το αυτοκίνητο - που μπορει να αποδειχθεί εξαιρετικό, ή και οχι - ειναι made by... China Europe Vehicle center, που σύμφωνα με την ανακοίνωση της Geely στελεχώνεται κατα πλειοψηφία απο κινέζους μηχανικούς. Ειναι εντυπωσιακό οτι οταν δημιουργήθηκε το κέντρο, δεν εγινε απο την Geely καμμία αναφορά στη Volvo οσον αφορά την στελέχωση του. Ειπε για κινέζους και αλλους Ευρωπαίους μηχανικούς, σαν να μην υπήρχε τίποτα απο την Volvo και αναγκάστηκαν να ξεκίνησουν απο την αρχή.
με 250εκ ευρώ ΔΕΝ γίνεσαι Αμπράμοβιτς στο ποδόσφαιρο. Άντε στην καλύτερη να γίνεις Μαρινάκης ή Κόκαλης Χ3. Επίσης, η Volvo δεν έχει αλλάξει όνομα. Εξακολουθεί να λέγεται Volvo και όχι Geely Volvo όπως θέλετε να λέτε. Πουθενά δεν υπάρχει η ονομασία που αναφέρετε...
νομίζω πως ουδέποτε γράφτηκε οτι η Τσέλσι εκτοξεύθηκε επειδή την πήρε ο Αμπράμοβιτς. Γράφτηκε οτι ο ιδιοκτήτης της επένδυσε χρήματα περιμένοντας την καταξίωση και ενδεχομένως κάποια απόσβεση. Η "εκτόξευση" μίας ομάδας/εταιρείας δεν γίνεται μόνο από την επένδυση χρημάτων. Πρέπει η επένδυση να είναι σωστή!
Η επιτυχία του Ινδού βρίσκεται στο ότι έχει αφήσει τον Βρετανό να διατηρήσει το DNA του, στην ησυχία του. Write the checks, but don’t interfere, έχει πει άλλωστε ο Tata στο παρελθόν. Και έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε την πορεία που είχαν οι τρεις εταιρείες από όταν πωλήθηκαν από την Ford.
Και το XC90 που φερει την τελευταια λεξη της τεχνολογιας με τα χρηματα απο τα καλαντα κατασκευαστηκε? Δεν επενδυσαν χρηματα οι κινεζοι? Γιατι ολος ο τυπος (εκτος απο εσας) το εκθειαζει. Ελεος με την εμπαθεια σας με την VOLVO!!!!
Απάντηση: Δεν εχουμε καμμία εμπάθεια για την Volvo. Αν διαβάσεις το αρθρο μας για το XC90 θα το διαπιστώσεις. Το θέμα ειναι η προσπάθεια παραπλάνησης του καταναλωτή. Οταν διαφημίζεις Made by Sweden ειναι για να τον εξαπατήσεις. Το αυτοκίνητο - που μπορει να αποδειχθεί εξαιρετικό, ή και οχι - ειναι made by... China Europe Vehicle center, που σύμφωνα με την ανακοίνωση της Geely στελεχώνεται κατα πλειοψηφία απο κινέζους μηχανικούς. Ειναι εντυπωσιακό οτι οταν δημιουργήθηκε το κέντρο, δεν εγινε απο την Geely καμμία αναφορά στη Volvo οσον αφορά την στελέχωση του. Ειπε για κινέζους και αλλους Ευρωπαίους μηχανικούς, σαν να μην υπήρχε τίποτα απο την Volvo και αναγκάστηκαν να ξεκίνησουν απο την αρχή.
με 250εκ ευρώ ΔΕΝ γίνεσαι Αμπράμοβιτς στο ποδόσφαιρο. Άντε στην καλύτερη να γίνεις Μαρινάκης ή Κόκαλης Χ3. Επίσης, η Volvo δεν έχει αλλάξει όνομα. Εξακολουθεί να λέγεται Volvo και όχι Geely Volvo όπως θέλετε να λέτε. Πουθενά δεν υπάρχει η ονομασία που αναφέρετε...
νομίζω πως ουδέποτε γράφτηκε οτι η Τσέλσι εκτοξεύθηκε επειδή την πήρε ο Αμπράμοβιτς. Γράφτηκε οτι ο ιδιοκτήτης της επένδυσε χρήματα περιμένοντας την καταξίωση και ενδεχομένως κάποια απόσβεση. Η "εκτόξευση" μίας ομάδας/εταιρείας δεν γίνεται μόνο από την επένδυση χρημάτων. Πρέπει η επένδυση να είναι σωστή!
Η επιτυχία του Ινδού βρίσκεται στο ότι έχει αφήσει τον Βρετανό να διατηρήσει το DNA του, στην ησυχία του. Write the checks, but don’t interfere, έχει πει άλλωστε ο Tata στο παρελθόν. Και έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε την πορεία που είχαν οι τρεις εταιρείες από όταν πωλήθηκαν από την Ford.