Στο Ντιτρόιτ βρίσκεται η νέα γενιά του Honda NSX με τα σήματα της θυγατρικής στη Β. Αμερική, Acura.
Ο NSX θρύλος επέστρεψε
8.593 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2015)
Στο Ντιτρόιτ παρουσιάστηκε το 2ης γενιάς Honda NSX, με τα σήματα της Acura. Πρόκειται για ένα κεντρομήχανο υβριδικό sports car 550 ίππων, με twin-turbo V6 μοτέρ βενζίνης και τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες.
Παρόλο που το Honda NSX μάγεψε όποιον το οδήγησε και πέρασε στις χρυσές σελίδες της παγκόσμιας αυτοκίνησης, η ιαπωνική εταιρεία για κάποιον λόγο σταμάτησε να το παράγει, κάτι που ίσως μεγέθυνε περαιτέρω τη φήμη του οχήματος. Όλα αυτά, όμως, είναι πλέον παρελθόν, καθώς στο Ντιτρόιτ βρίσκεται η νέα γενιά του οχήματος με τα σήματα της θυγατρικής στη Β. Αμερική, Acura. Πέρασαν περισσότερα από 15 χρόνια, καθώς το 1ο NSX παρουσιάστηκε το 1989 στην έκθεση του Σικάγο.Από τη τοποθέτηση του κινητήρα στη μέση του αμαξώματος, μέχρι την εξωτερική σχεδίαση, το νέο Honda NSX (Acura NSX, ορθότερα) καθιστά σαφές πως επιχειρεί να αναβιώσει το θρύλο του original μοντέλου, προσαρμόζοντάς τον στα δεδομένα του σήμερα. Το μηχανικό σύνολο παραμένει V6, αλλά αυτά τη φορά έχει τοποθετηθεί παράλληλα με το σασί σε γωνία 75ο. Είναι twin-turbo, αλλά δεν βρίσκεται μόνο του, καθώς αποτελεί μέρος ενός υβριδικού συστήματος που αποδίδει περίπου 550 ίππους (τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά).Μέσω τριών ηλεκτρικών μοτέρ, η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, σε αυτό που η εταιρεία αποκαλεί «Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive». Δύο από τους ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται μπροστά βοηθώντας στο κράτημα, με τον τρίτο να εδράζεται πίσω, ανάμεσα από το μοτέρ βενζίνης και το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το τελευταίο χρησιμεύει στην υποβοήθηση της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος και στις αλλαγές του κιβωτίου. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω, φέροντας ελαστικά διάστασης 245/35Z R19 και 295/30Z R20 (εμπρός, πίσω). Τα φρένα διαθέτουν 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω, ενώ οι δίσκοι είναι κεραμικοί.Το αμάξωμά του είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο και ατσάλι, ενώ έχει μήκος 4.470 χλστ., πλάτος 1.940 χλστ. και ύψος 1.215 χλστ., ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται μέχρι τα 2.630 χλστ. Η σχεδίασή είναι άκρως «επιθετική» με το τελικό αποτέλεσμα να φέρνει στο νου κάτι ανάμεσα στα Audi R8 και McLaren 650S. Όλη του η σχεδίαση έγινε με γνώμονα το κράτημα του NSX στις υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, η Honda «ισχυρίζεται» πως το όχημά της διαθέτει το χαμηλότερο κέντρο βάρους της κατηγορίας. Ακόμα, ενδιαφέρον έχει πως η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση είναι φτιαγμένη από αλουμίνιο.Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το κόκκινο δέρμα, με οδηγό και συνοδηγό να διαχωρίζονται μέσω του υψηλού κεντρικού τούνελ. Στη θέση του πίνακα οργάνων έχει τοποθετηθεί μια προσαρμοζόμενη οθόνη TFT, ενώ άλλη μία οθόνη υπάρχει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Το χειριστήριο του συστήματος «Integrated Dynamics System», επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα στις λειτουργίες Quiet, Sport, Sport+ και Track, ενώ υπάρχει και λειτουργία για γρήγορες εκκινήσεις από στάση.Τα νέα Honda / Acura NSX θα φτιάχνονται στο εργοστάσιο Performance Manufacturing Centre της Honda, στο Οχάιο των ΗΠΑ. Εκεί, αναμένεται να κοστίζει γύρω στις 150.000 δολάρια, με τις προπαραγγελίες να γίνονται δεκτές από το προσεχές καλοκαίρι.
&&&&
Στη θέση του πίνακα οργάνων έχει τοποθετηθεί μια προσαρμοζόμενη οθόνη TFT, ενώ άλλη μία οθόνη υπάρχει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.