Η Volkswagen βάζει από σήμερα σε ισχύ τη νέα της στρατηγική, η οποία ονομάζεται «Way to Zero» και θα είναι αυτή που θα την οδηγήσει στο σημείο να μηδενίσει το αποτύπωμα του άνθρακα από τις δραστηριότητες της. Το όριο που έχει θέσει η γερμανική μάρκα για να πετύχει τον στόχο της είναι το 2050, ενώ στοχεύει το 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να είναι πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030.
«Έχουμε ξεκινήσει το πρόγραμμα «Way To Zero» βάζοντας την προστασία του περιβάλλοντος στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Ralf Brandstatter και συνέχισε αναφέροντας «Η μεγάλη μας ηλεκτρική επίθεση ήταν μόνο η αρχή. Λαμβάνουμε μια ολιστική προσέγγιση για την απαλλαγή από τον άνθρακα: από την παραγωγή έως τη διάρκεια ζωής έως την ανακύκλωση».
Βασικό κριτήριο της νέας στρατηγικής για τον άνθρακα είναι η αυξημένη χρήση πράσινης και ανανεώσιμης ενέργειας στις εγκαταστάσεις παραγωγής της μάρκας. Όλα τα ευρωπαϊκά εργοστάσια της Volkswagen τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και η μάρκα σχεδιάζει να ακολουθήσει το ίδιο πλάνο παγκοσμίως, με εξαίρεση τα 33 εργοστάσιά της στην Κίνα.
Παράλληλα η Volkswagen υποσχέθηκε πως θέλει να μειώσει τον άνθρακα σε όλο το φάσμα της αλυσίδας εφοδιασμού. Για αυτό η εταιρεία ισχυρίζεται ότι από δω και στο εξής αυτό το σκεπτικό θα είναι βασικό στην σύναψη συνεργασιών με προμηθευτές και άλλες εταιρείες.
Επίσης πιο βιώσιμα θέλει να καταστήσει και τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιεί στα αυτοκίνητά της. Μάλιστα ως παράδειγμα έδωσε την υιοθέτηση τροχών κατασκευασμένους από «πράσινο» χυτό αλουμίνιο και ελαστικά που θα έχουν προέλθει από διαδικασίες παραγωγής με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Παράλληλα επισήμανε πως η ανακύκλωση μπαταριών από ηλεκτρικά οχήματα θα επιτρέψει την επαναχρησιμοποίηση έως και 90% των υλικών τους.
Τέλος, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι σκοπεύει να γίνει προμηθευτής ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για επαναφόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων και χρηματοδοτεί άμεσα την κατασκευή νέων αιολικών και ηλιακών μονάδων, πολλές από τις οποίες πρόκειται να κατασκευαστούν σε ολόκληρη την Ευρώπη έως το 2025.