Mπορεί το αποτέλεσμα στο περασμένο Grand Prix να μην ήταν αυτό που περίμεναν στην Ferrari, ειδικά όταν είχαν προηγηθεί αναφορές που έκαναν λόγο πως τα κόκκινα μονοθέσια θα ήταν φέτος μπροστά από τις Mercedes, ωστόσο ο γενικός αρχηγός της Ferrari, κ. Μattia Binoto δεν φαίνεται να πανικοβάλλεται.
Συγκεκριμένα είπε: « Πρέπει να αναλύσουμε τι συνέβη εδώ με ηρεμία. Είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε καλό μονοθέσιο. Δεν έχουμε δει τις δυνατότητες του ακόμα». Στον αντίποδα, ωστόσο ο ιταλικός Τύπος φαίνεται πως ασκεί ήδη κριτική στην ομάδα και ακόμα περισσότερο στο Sebastian Vettel λόγω του ότι δόθηκε εντολή να μην τον περάσει ο Leclerc παρά το γεγονός ότι ο νεαρός πιλότος ήταν πιο γρήγορος. Η Gazzetta dello Sport χαρακτήρισε την απόδοση του Vettel «πολύ κάτω του μετρίου» σημειώνοντας: «O Leclerc φαίνεται πως έχει περισσότερη ενέργεια και επισημοποιήθηκε πως του είπαν να μείνει πίσω από τον Vettel στους τελευταίους γύρους παρ ότι ήταν πιο γρήγορος».
Ο Binotto πάντως συνιστά ψυχραιμία τονίζοντας: «Δεν αναμέναμε αυτό το αποτέλεσμα. Δεν βελτιωθήκαμε, δεν ξέρω τι συνέβη αλλά δεν νομίζω ότι θα επαναληφθεί. Ίσως είναι ένα μάθημα για μας».
Ο Vettel με την σειρά του φάνηκε αισιόδοξος για την πορεία του πρωταθλήματος λέγοντας: «Ήταν μόνο ένας αγώνας. Η Mercedes είναι πολύ δυνατή και όλοι οι υπόλοιποι είναι πολύ πίσω αλλά η σεζόν είναι μεγάλη».
Αυτό που πείραξε περισσότερο τον Ιταλικό τύπο ήταν ότι η Ferrari τερμάτισε σχεδον ένα λεπτό πίσω από τον Bottas. Δεν φταίει ο vettel, αυτό το αυτοκίνητο του έδωσαν, με αυτό αγωνίστηκε. Και να ρωτήσω κάτι. Στις κατακτήριες δοκιμές που ήταν ο leclerc; Πέμπτος. Ο vettel που ήταν; Τρίτος. Στον αγώνα οι οδηγοί της Ferrari διατήρησαν τις θέσεις τους μέχρι το πρώτο pit stop. Μέχρι τότε τί έκανε o leclerc; Τίποτε. Απλά διατήρησε την πέμπτη θέση χωρίς να απειλεί, ούτε να απειλείται. Γιατί δεν κυνήγησε τον verstappen που ήταν τέταρτος; Προφανώς επειδή δεν μπορούσε. Στο pit stop άλλαξε η στρατηγική της ferrari. Στον leclerc έβαλαν την πιο σκληρή γόμα η οποία έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και τα λάστιχά του ήταν πιο φρέσκα από του vettel. Ο vettel πλεον προσπαθούσε να τερματίσει τον αγώνα, αφού έβλεπε πως δεν μπορεί πλεον να κυνηγήσει τους τρείς πρώτους. Και έδωσαν εντολή στον leclerc να μην επιτεθεί στον vettel γιατί απλά θα άλλαζαν θέσεις, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΣΗ. Άλλωστε από τον πρώτο αγώνα δεν κρίνεται τίποτα.
Αυτό που πείραξε περισσότερο τον Ιταλικό τύπο ήταν ότι η Ferrari τερμάτισε σχεδον ένα λεπτό πίσω από τον Bottas. Δεν φταίει ο vettel, αυτό το αυτοκίνητο του έδωσαν, με αυτό αγωνίστηκε. Και να ρωτήσω κάτι. Στις κατακτήριες δοκιμές που ήταν ο leclerc; Πέμπτος. Ο vettel που ήταν; Τρίτος. Στον αγώνα οι οδηγοί της Ferrari διατήρησαν τις θέσεις τους μέχρι το πρώτο pit stop. Μέχρι τότε τί έκανε o leclerc; Τίποτε. Απλά διατήρησε την πέμπτη θέση χωρίς να απειλεί, ούτε να απειλείται. Γιατί δεν κυνήγησε τον verstappen που ήταν τέταρτος; Προφανώς επειδή δεν μπορούσε. Στο pit stop άλλαξε η στρατηγική της ferrari. Στον leclerc έβαλαν την πιο σκληρή γόμα η οποία έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και τα λάστιχά του ήταν πιο φρέσκα από του vettel. Ο vettel πλεον προσπαθούσε να τερματίσει τον αγώνα, αφού έβλεπε πως δεν μπορεί πλεον να κυνηγήσει τους τρείς πρώτους. Και έδωσαν εντολή στον leclerc να μην επιτεθεί στον vettel γιατί απλά θα άλλαζαν θέσεις, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΣΗ. Άλλωστε από τον πρώτο αγώνα δεν κρίνεται τίποτα.