ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Την τελευταία δεκαετία δέκα κατασκευαστές έχασαν από 1,2 ως και 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ ο καθένας, παράγοντας μοντέλα που δεν πέτυχαν τους στόχους τους.

Την τελευταία δεκαετία δέκα κατασκευαστές έχασαν από 1,2 ως και 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ ο καθένας, παράγοντας μοντέλα που δεν πέτυχαν τους στόχους τους.

Ο κουβάς της αυτοκίνησης

7.218 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2015)

Γιατί επέλεξε ο όμιλος VW να μπαίνει μέσα 4,2 εκ. ευρώ για κάθε Bugatti Veyron που παρήγαγε; Τι ήθελε η Renault το ζημιογόνο Vel Satis και η Audi το αλουμινένιο Α2; Μήπως τελικά εμείς πληρώνουμε τη χασούρα των εταιρειών, αγοράζοντας τα εμπορικά τους μοντέλα υπερτιμημένα;

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις. Είναι εταιρείες που δουλεύουν για να κερδίσουν, και κάθε επένδυση που κάνουν περιμένουν να τους δώσουν πίσω τα διπλά, αργά ή γρήγορα. Όταν όμως χάνουν λεφτά, το κάνουν από λάθος, ή για άλλο λόγο;Τι εννοούμε πως χάνουν λεφτά; Την τελευταία δεκαετία δέκα κατασκευαστές έχασαν από 1,2 ως και 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ ο καθένας, παράγοντας μοντέλα που δεν πέτυχαν τους στόχους τους. Μοντέλα όπως το Renault Vel Satis, ένα περίεργο πολυμορφικό αυτοκίνητο που ήθελε να σταθεί απέναντι στις γερμανικές μεγάλες προτάσεις, όπως η Mercedes E-Class και η 5άρα BMW. Στα οκτώ χρόνια που η Renault παρήγαγε 64.000 μονάδες του Vel Satis, με κάθε αυτοκίνητο που πουλούσε έμπαινε μέσα 18.750 ευρώ. Σύνολο 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Γιατί;Πες πως η Renault παράβλεψε το γεγονός πως η εξέλιξη ενός πολυτελούς πολυμορφικού δεν θα έφερνε τα αποτελέσματα που ήθελε σε πωλήσεις. Η Audi με το αλουμινένιο Α2 όμως; Πώς έχασε λεφτά;Γιατί στα πέντε χρόνια παραγωγής του Α2, με 176.000 μονάδες παραγωγής, η Audi έμπαινε μέσα 7.500 ευρώ στο καθένα. Πάνω από 1,33 δις ευρώ χάθηκαν στην εμμονή των Γερμανών σε ένα αλουμινένιο μικρομεσαίο MPV. Θα περίμενε κανείς να το καταλάβαιναν νωρίτερα, όμως η Audi ήξερε ότι θα χάσει λεφτά στο Α2. Ο λόγος που το έκανε ήταν γιατί η εξέλιξη στο αλουμίνιο της επέτρεψε αργότερα να μετατρέψει ολόκληρη σχεδόν την γκάμα της. Μπορεί το Α2 να έχασε λεφτά από το 2000 μέχρι το 2005, όμως στο σύνολό της η επένδυση στο αλουμίνιο τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια απέδωσε καρπούς και μάλιστα κερδοφόρους. Από την χασούρα του Α2 το γύρισε σε κέρδη αργότερα.Τέτοια παραδείγματα έχουν κι άλλα στον όμιλο VW, με το πιο εξόφθαλμο αυτό της Bugatti Veyron. Με κόστος αγοράς πάνω από 1.000.000 ευρώ θα έλεγε κανείς πως αφήνει λεφτά στον όμιλο, όμως η Veyron είχε κόστος παραγωγής και εξέλιξης πάνω από 5.000.000 ευρώ έκαστη, αφήνοντας στην Bugatti 4,2 εκατομμύρια ευρώ χασούρα για κάθε μία από τις 400 που φτιάχτηκαν. Γιατί; Τόσο οι τεχνολογίες που εξελίχθηκαν όσο και το πρεστίζ της μάρκας είχαν ανάγκη τα 1,7 δις που χάθηκαν.Την ίδια κίνηση, για θέμα πρεστίζ δηλαδή, έκανε η VW με το Phaeton, με το οποίο έχανε 27.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο που πουλούσε. Με σχεδόν 2 δις ευρώ χασούρα, προσπάθησε να δώσει στη γκάμα της αέρα πολυτελούς μάρκας.Μοντέλα που έχασαν λεφτά είτε από κακή εκτίμηση της αγοράς, είτε από ανάγκη να χτιστεί η τεχνολογία ή το πρεστίζ, ήταν το smart fortwo μέχρι το 2006, το Fiat Stilo μέχρι το 2009, το Peugeot 1007, η προηγούμενη σειρά Α-Class της Mercedes, αλλά και η Jaguar X-Type και η Renault Laguna.Εσείς όμως τι λέτε; Μήπως κάποιες γκάφες τις καλύπτουν οι μάρκες πίσω από «σχεδιασμό»; Και τελικά αυτές τις χασούρες μήπως τις περνάνε σε υπερτιμολόγηση των πετυχημένων μοντέλων και είμαστε εμείς αυτοί που τις πληρώνουμε;Εσείς τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
MIKRA VANS ME MEGALH KAROTSA