ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο «μαθητής» Kuga απειλεί το «δάσκαλο» Qashqai;

5.661 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2020)

Το Nissan Qashqai έδειξε πίσω στο 2006 το δρόμο σε μια νέα κατηγορία αυτοκινήτων. Το Ford Kuga πήρε τα μαθήματά του και στην 3η του γενιά έρχεται με άγριες διαθέσεις. Μπορεί ο «μαθητής» να ζορίσει το «δάσκαλο»;


Από ότι φαίνεται το Nissan Qashqai δέχτηκε από νωρίς το άγγιγμα του Mίδα. Με διπλάσιες σχεδόν πωλήσεις από το δεύτερο της ελληνικής αγορά συνεχίζει να «πουλάει» παγκοσμίως ακόμα και τώρα που βρίσκεται στη δύση της καριέρας της η δεύτερη γενιά του, που παρουσιάστηκε πριν από 7 χρόνια.

 Ο εμπνευστής μιας ιδέας που έκανε τους άλλους να ακολουθήσουν έχει με το μέρος του τα εφόδια για να δικαιολογήσει τη best seller φήμη του: Συνδυάζει με αρμονικό τρόπο τα καλύτερα από δυο διαφορετικούς κόσμους, αυτόν των μικρομεσαίων οικογενειακών με εκείνον των crossover. Η Νissan όταν πήρε την απόφαση να πετάξει από τη γκάμα της το κλασικό μικρομεσαίο Almera και να το αντικαταστήσει με την ιδέα του Qashqai, όχι απλά κέρδισε το σχετικό στοίχημα, αλλά έπιασε και το jackpot.

Θα έλεγε κανείς πως με τη δεύτερη γενιά του το Qashqai, που έχει 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος, θα έχανε λίγο από αυτό που το έκανε τόσο ξεχωριστό όσο ήταν στην αρχή. Θα έλεγε κανείς, επίσης, πως ο ανταγωνισμός θα είχε κλείσει την ψαλίδα με μοντέλα που το κοιτούν στα μάτια και έτσι μέρος των πωλήσεων θα χανόταν προς αλλού. To πρώτο Ford Kuga ήρθε το 2008, αλλά με άλλη λογική από αυτή του ιδρυτή της κατηγορίας Nissan Qashqai, επενδύοντας σε ένα πιο τετραγωνισμένο και περισσότερο macho παρουσιαστικό, πιο κοντά στην εικόνα των κλασσικών SUV. Με αντίστοιχες αναλογίες ήρθε και η δεύτερη γενιά του Ford Kuga, το Νο.1  σε πωλήσεις SUV της Ford που όμως και αυτή μαζί με τον ανταγωνισμό, έβλεπε το αυτί του… «δασκάλου» Qashqai να μην ιδρώνει: Το ιαπωνικό crossover συνεχίζει να σαρώνει στις πωλήσεις.

Το ολοκαίνουργιο, 3ης γενιάς, Ford Kuga αποφάσισε να αλλάξει τροπάριο λανσάροντας μία νέα πιο αεροδυναμική και «ρευστή» σχεδίαση ξεφεύγοντας από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως SUV και δείχνοντας περισσότερα σαν ένα αρκετά υψηλό Focus με 191 χλστ. από το έδαφος. Πήρε έναν πιο crossover δρόμο με πιο χαμηλό και πλατύ αμάξωμα. Επίσης επένδυσε πολλά στην πρακτικότητα, με συρόμενα καθίσματα, άπλα χώρων και τεράστιο πορτ μπαγκάζ, υποσκελίζοντας το Qashqai.

Παράλληλα, το Ford Kuga εξηλεκτρίστηκε με  3 υβριδικές επιλογές να πλαισιώνουν τα συμβατικά μοτέρ: Μια  diesel mild hybrid 48V , μια αυτοφορτιζόμενη diesel και μια Plug-In με ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 60 χιλιόμετρα. Το επερχόμενο Nissan Qashqai θα έχει και αυτό υβριδική επιλογή, προς το παρόν όμως ο… «μαθητής» έβαλε τα γυαλιά στο «δάσκαλο». Στα όπλα του νέου Kuga, πέρα από τα ηλεκτρονικά τα οποία δε λείπουν από το Qashqai, είναι και το οδηγικό DNA της Ford.
 
Εσείς τι λέτε; Μπορεί το νέο Ford Kuga τώρα που άλλαξε χαρακτήρα να απειλήσει την πρωτοκαθεδρία του ιδρυτή της κατηγορίας Nissan Qashqai; Μπορεί ο «μαθητής» να βάλει τα γυαλιά στο «δάσκαλο»;

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER