- Η Toyota θέλει να αλλάξει το παιχνίδι με τους νέους της κινητήρες.
- Ο νέος 2λιτρος τούρμπο θα μπορεί να προσφέρει έως και 600 άλογα.
- Οι νέοι κινητήρες πιθανότατα θα εξοπλίσουν το νέο MR2 και τη νέα Celica.
- Ποια είναι τα τρία νέα μοτέρ της Toyota.
Η Toyota θέλει να αλλάξει το παιχνίδι με τους νέους της κινητήρες
Η Toyota είναι μία από τις εταιρείες η οποία συνεχίζει να επενδύει επάνω στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θυμίζουμε πως λίγους μήνες νωρίτερα η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε επίσημα πως ετοιμάζει μία νέα οικογένεια κινητήρων, που θα είναι μικρότεροι, ισχυρότεροι αλλά και αποδοτικότεροι από αυτούς που θα αντικαταστήσουν. Τα τρία νέα μοτέρ, 1,5 και 2,0 λίτρων, θα εξοπλίσουν τα επόμενα υβριδικά και Plug-in υβριδικά της μοντέλα και η μάρκα υπόσχεται πως «οι νέοι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αλλάξουν το παιχνίδι».
Ο νέος 2λιτρος τούρμπο θα μπορεί να προσφέρει έως και 600 άλογα
Αν και η Toyota δεν έχει μπει σε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τα επερχόμενα μοτέρ, σήμερα ιαπωνικά Μέσα σε ρεπορτάζ τους αναφέρουν πως ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων της Toyota, που βρίσκεται σε εξέλιξη θα μπορεί να αποδίδει έως και 600 ίππους στην κορυφαία αγωνιστική του προδιαγραφή, χωρίς μάλιστα να έχει καμία βοήθεια μέσω ηλεκτροκίνησης. Όταν το ίδιο μοτέρ χρησιμοποιείται για συμβατικά και όχι αγωνιστικά αυτοκίνητα θα μπορεί να προσφέρει 400 άλογα και 550 Nm ροπής, ενώ θα υπάρχει και μία χαμηλότερης δυναμικής έκδοση του ίδιου μοτέρ με 300 άλογα και 400 Nm ροπής.
Οι νέοι κινητήρες πιθανότατα θα εξοπλίσουν το νέο MR2 και τη νέα Celica
Από κει και πέρα, τα Μέσα της Ιαπωνίας αναφέρονται και στα μελλοντικά αυτοκίνητα που ενδεχομένως θα εξοπλιστούν με το συγκεκριμένο μοτέρ. Αναφέρουν λοιπόν πως από τη στιγμή που η Toyota εξετάζει την επιστροφή του MR2, τότε είναι εξαιρετικά πιθανό η κορυφαία GRMN έκδοση επιδόσεων να συνδυάζει τον κινητήρα 2,0 λίτρων με το σύστημα τετρακίνησης GR-Four. Ο ίδιος συνδυασμός θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για την επιστροφή της Celica, αν και η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει πως εργάζεται για την επιστροφή του θρυλικού μοντέλου.
Ποια είναι τα τρία νέα μοτέρ της Toyota
Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως από τα τρία νέα μοτέρ που ετοιμάζει η Toyota, το πρώτο θα είναι ατμοσφαιρικό 1,5 λίτρων και θα έχει περίπου 10% μικρότερο όγκο και ύψος σε σύγκριση με τον τρέχοντα κινητήρα. Το δεύτερο θα είναι επίσης 1,5 λίτρων αλλά τούρμπο και θα διαθέτει 20 τοις εκατό μικρότερο όγκο από τον ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή. Ο τρίτος κινητήρας θα είναι ο 2λιτρος τούρμπο για τον οποίο μιλήσαμε νωρίτερα Σε σύγκριση με τον υπάρχοντα τούρμπο κινητήρα 2,4 λίτρων, έχει 10% μικρότερο όγκο και επωφελείται από μείωση ύψους 10%. Επίσης η Toyota υπόσχεται 30 τοις εκατό περισσότερη οικονομία καυσίμου.