5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Προσκεκλημένοι της Kosmocar, οδηγούμε στη χώρα μας τις νεότερες Bentley Continental GT V8 και Flying Spur, σε μια διαφορετική παρουσίαση δύναμης και πολυτέλειας.
Oδηγούμε: Bentley Continental GT V8 & Flying Spur
6.708 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2014)
Προσκεκλημένοι της Kosmocar, οδηγούμε στη χώρα μας τις νεότερες Bentley Continental GT V8 και Flying Spur, σε μια διαφορετική παρουσίαση δύναμης και πολυτέλειας.
Τις αμέσως επόμενες ημέρες τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν στην Ελλάδα, για να δοθεί η ευκαιρία και σε κάποιους από τους δυνητικούς τους αγοραστές να τα γνωρίσουν από κοντά, ώστε αμέσως μετά να επιστρέφουν στη βάση τους στο Κριού της Μεγάλης Βρετανίας.
Bentley Flying Spur: Aκρατη πολυτέλεια…Στην κατηγορία των υπέρ-πολυτελών λιμουζίνων, η Flying Spur αποτελεί την πρόταση της Bentley από το 2005 μέχρι και σήμερα. Την περασμένη χρονιά μάλιστα, η Bentley προέβει σε μια εκ βάθρων ανανέωση της Flying Spur, πετώντας από το όνομά της το «Continental» (ονομαζόταν Continental Flying Spur), ώστε να αυτονομηθεί στη γκάμα έναντι της κουπέ Continental GT. Η Flying Spur διατήρησε πάντως τα κύρια στοιχεία της υπόστασής της (π.χ. βασίζεται στο ίδιο πάτωμα με το VW Phaeton), ενώ συνεχίζει να προσφέρει στους τυχερούς ιδιοκτήτες της τα μοναδικά προνόμια μιας χειροποίητης, υπέρ-πολυτελούς λιμουζίνας της Bentley.Για κροίσους…Κάθε μια Flying Spur δεν φτιάχνεται τόσο για τον οδηγό της, όσο για τον τυχερό που κάθεται στο πίσω κάθισμα και αυτό, το αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη στιγμή που θα… βυθίσεις το σώμα σου στα υπεράνετα πίσω καθίσματα της λιμουζίνας της Bentley. Εκεί, οι χώροι είναι άπλετοι, τα λευκά δέρματα είναι τα πλέον εξεζητημένα από πλευράς ποιότητας, ενώ στοιχεία όπως τα ηλεκτρικά κουρτινάκια των πίσω παραθύρων και παρμπρίζ, έρχονται για να προσφέρουν την απαραίτητη απομόνωση από τον έξω κόσμο.
Για την ψυχαγωγία των πίσω επιβατών υπάρχουν άκρως ευκρινείς οθόνες 10 ιντσών τοποθετημένες στις πλάτες των πίσω καθισμάτων, που ρυθμίζονται από ένα touch χειριστήριο που θυμίζει σύγχρονο smartphone και το οποίο εκτός των άλλων, δίνει τη δυνατότητα στους πίσω επιβάτες να δουν και διάφορα άλλα στοιχεία του αυτοκινήτου (π.χ. το ταχύμετρο ή το navi), ώστε να έχουν πάντοτε αυτοί τον έλεγχο του οδηγού τους…Από τη θέση του οδηγούΗ οδήγηση της Flying Spur δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις στον οδηγό της, αφού ο τεραστίων διαστάσεων W12 βενζινοκινητήρας των 6,0 λίτρων με τα διπλά τούρμπο, παρέχει την πλέον απαιτούμενη δύναμη (625 PS) και ροπή (800 Nm), ώστε η 4πορτη Bentley των 2,5 τόνων να κινηθεί με άνεση και με άκρως εκρηκτικές επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ.) οποτεδήποτε χρειαστεί. Αρωγός του οδηγού αποτελεί και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF με τη βελούδινη λειτουργία και τις άμεσες αλλαγές σχέσεων, ενώ η στάνταρ τετρακίνηση με μεταβαλλόμενο μοίρασμα της ροπής (ξεκινά από 40:60 εμπρός-πίσω), αυξάνει την πρόσφυση και προσφέρει την απαραίτητα σιγουριά. Φυσικά, χαρακτηριστικό στοιχείο της Flying Spur αποτελεί η… βασιλική άνεση που προσφέρει στους επιβάτες της, με τις ανωμαλίες απλά να ισοπεδώνονται από την ρυθμιζόμενη σε τέσσερις διαβαθμίσεις (Comfort σε Sport) ανάρτηση.Bentley Continental GT V8: Μοναδικό κουπέ…Στη γκάμα της Bentley, η Continental GT είναι το πιο εμπορικό της μοντέλο και παράλληλα, το πρώτο που παρουσιάστηκε υπό την ιδιοκτησία της VW το 2003. Σήμερα, το πολυτελές GT κουπέ βρίσκεται στη δεύτερη γενιά του και η έκδοση V8 είναι η «αρχική» της γκάμας, παρουσιασμένη μόλις την προηγούμενη χρονιά. Όπως και η Flying Spur, έτσι και η Continental GT βασίζεται πάνω στο πάτωμα του VW Phaeton, κατασκευάζεται στο χέρι, ενώ προσφέρει τα πλέον υψηλά επίπεδα πολυτέλειας και άνεσης.Δύναμη και φινέτσαΠαρότι η V8 είναι η μικρότερη της σειράς Continental GT, η δύναμη όχι μόνο δεν της λείπει, αλλά τουναντίον, με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 βενζινοκινητήρα των 507 ίππων κάτω από το καπό της, η κουπέ Bentley είναι σε θέση να εκτοξευτεί στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 4,8 δλ., με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.
Την ίδια στιγμή, η σχεδίαση της Continental GT V8 διατηρεί τις μοναδικές γραμμές των υπολοίπων κουπέ Bentley, σε ένα μυώδες αμάξωμα που κλείνει στο εμπρόσθιο τμήμα του πάνω στα παραδοσιακά διπλά φωτιστικά της βρετανικής φίρμας. Φυσικά, όπως σε όλες της Bentley, έτσι και εδώ, οι διαστάσεις είναι αυξημένες, με το πλάτος των σχεδόν 2 μέτρων να γεμίζει το μάτι και τους καθρέπτες των προπορευόμενων…Ισοπεδωτική…Πίσω από το τιμόνι, η νέα Bentley Continental GT V8 είναι απλά ισοπεδωτική, με τον κινητήρα να παρέχει άφθονη δύναμη, το κιβώτιο να ανταποκρίνεται άμεσα στα κελεύσματα του οδηγού και την τετρακίνηση να αυξάνει τα περιθώρια της πρόσφυσης, ακόμη και στη γλιστερή ελληνική άσφαλτο. Στον ανοικτό δρόμο δε, η ευκολία με την οποία η Continental GT θα πιάσει ταχύτητες κοντά στα 200 χλμ./ώρα είναι χαρακτηριστικά, την ίδια στιγμή που στις πιο χαμηλές ταχύτητες, οδηγός και επιβάτες θα εκτιμήσουν την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης που παρέχει η ανάρτηση με τη ρυθμιζόμενη απόσβεση.
Σε ό,τι αφορά τέλος στο τιμόνι, υπάρχει αισθητή βελτίωση σε σχέση με το παρελθόν και την πρώτη γενιά της Continental GT που είχαμε οδηγήσει, με την ηλεκτρομηχανική μεταβαλλόμενη υποβοήθηση να συμβάλει από τη μια στην ευκολία της καθημερινής οδήγησης, ενώ από την άλλη να παρέχει ένα αυξημένο αίσθημα ασφάλειας στις πλέον υψηλές ταχύτητες.
Ακλόνητη, ισοπεδωτική και με υψηλή άνεση, η Bentley Continental GT V8 παρέχει μια ξεχωριστή οδηγική και οδική εμπειρία.