ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περνώντας έξω από το Κολοσσαίο με την Bentley Contrinental GT, τραβάμε όλα τα βλέμματα και τα φωτογραφικά κλικ των τουριστών.

Αριστοκρατικό είναι το εσωτερικό της Bentley Continental GT.

Η περιστρεφόμενη 12,3” υψηλής ευκρίνειας οθόνη εμφανίζεται στο ταμπλό μόλις ο οδηγός εκκινήσει τον κινητήρα.

Η ποιότητα των υλικών (ξύλο, δέρμα, αλουμίνιο) σε κάνουν να αναφωνήσεις wow.

Ένα τριγωνικό κομμάτι της ξύλινης επένδυσης στο άνω μέρος της κεντρικής κονσόλας περιστρέφεται, εμφανίζοντας με μία μαγική κίνηση την οθόνη, ενώ η τρίτη πλευρά, μετά από νέα περιστροφή, αποκαλύπτει τρία αναλογικά όργανα!

Προσοχή στη λεπτομέρεια: Η ρύθμιση του αεραγωγού γίνεται από τον εκλεπτυσμένο και διακοσμημένου σαν κόσμημα μοχλό.

Αλλο ένα σημείο αριστοτεχνικής κατασκευής: Ο περιστροφικός διακόπτης στην κεντρική κονσόλα.

Η νέα Bentley Continental GT είναι εντυπωσιακή και στο μάτι. Μπροστά τα στρόγγυλα φανάρια και η τεράστια μάσκα αποτελούν σήμα κατατεθέν του βρετανικού οίκου.

Τα καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν σε 20 διαφορετικές κατευθύνσεις και να νομίζεις πως βρίσκεσαι σε lazy chair! Πίσω τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο στριμωγμένα.

Τα καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν σε 20 διαφορετικές κατευθύνσεις και να νομίζεις πως βρίσκεσαι σε lazy chair! Πίσω τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο στριμωγμένα.

Πίσω από το τιμόνι της Continental GT μπορείς να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα στον αυτοκινητόδρομο. Βέβαια, και στα κλειστά κομμάτια καταφέρνει και κρύβει επιμελώς τον όγκο και το βάρος της.

Οδηγούμε: Bentley Continental GT

5.963 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2018)

Η νέα Bentley Continental GT τα έχει όλα στον υπερθετικό. Απόδειξη ότι περάσαμε μπροστά από το Κολοσσαίο και για λίγο κλέψαμε τα φλας των τουριστών…

Ρώμη, ώρα 7:30 το πρωί και ο κόσμος έχει αρχίσει σιγά σιγά να μαζεύεται, καθώς σε μία ώρα το Κολοσσαίο θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό, το οποίο δεν μπορεί να ξεκολλήσει τα μάτια του (σ.σ. αλλά και το φακό της φωτογραφικής μηχανής του) από το εντυπωσιακό, επιβλητικό, γιγάντιο ιστορικό μνημείο της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Όσοι έχετε επισκεφθεί την Ρώμη, είμαι σίγουρος πως έχετε νιώσει αυτό το συναίσθημα και το δέος απέναντι στη μεγαλοπρέπεια του μνημείου. Για αυτό και θα αναγνωρίστε τον θαυμασμό μου αν σας πω ότι για κάποια δευτερόλεπτα, διασχίζοντας τη Via Nicola Salvi και στρίβοντας δεξιά για την Celio Vibenna, δεν ήταν το Κολοσσαίο πρωταγωνιστής στο φακό των τουριστών, αλλά η πανέμορφη, σαγηνευτική, πορτοκαλή Bentley Continental GT που βλέπετε σε αυτές τις φωτογραφίες. 

Λέτε αυτό να έγινε επειδή εκείνη τη στιγμή δεν κυκλοφορούσε κάποιο άλλο αυτοκίνητο στο δρόμο; Λέτε επειδή ο ήχος από τον W12 «ξύπνησε» τους μονομάχους, αλλά και τους Carabinieri που έπιναν το εσπρεσσάκι τους; Λέτε επειδή το θέαμα μιας οποιασδήποτε Bentley προκαλεί από μόνο του δέος; Λέτε όλα αυτά μαζί; Την απάντηση δεν την έχουμε, το σίγουρο όμως είναι πως η Bentley Continental GT που είχαμε στη διάθεσή μας εκείνο το πρωινό, στα πλαίσια του Test the Best 2018 που συμμετείχαμε ως προσκεκλημένοι του συνεργαζόμενου Autobild, μας έκανε να αισθανθούμε αυτοκράτορες και ότι ο κόσμος όλος μας… ανήκει!

Η επιτομή της πολυτέλειας
Η πρώτη επαφή μας με τη νέα Bentley Continental GT είχε γίνει το Δεκέμβριο σε μια φαντασμαγορική στατική εκδήλωση στην Αθήνα, άρα δεν ήταν η πρώτη φορά που την αντικρίζαμε από κοντά. Ωστόσο τώρα είχαμε την ευκαιρία να την δοκιμάσουμε ενδελεχώς, να την οδηγήσουμε στο δρόμο και στην πίστα, να την ζήσουμε για αρκετές ώρες και να αισθανθούμε τον υπερπολυτελή της χαρακτήρα ο οποίος πηγάζει τόσο από την εξωτερική της εμφάνιση με τις καλοσμιλεμένες επιφάνειες που κρύβουν τον όγκο της, όσο κυρίως από τον εσωτερικό διάκοσμο πολυτελέστερο του οποίου δύσκολα θα βρεις.

Κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου στο χέρι στη Μεγάλη Βρετανία, χώρα καταγωγής του μοντέλου, και με υλικά ανώτερης ποιότητας, η Continental GT αποτελεί την επιτομή της πολυτέλειας. Θα μπορούσαμε να γράφουμε για ώρες για τον κατάλογο των υπερ-πολυτελών υλικών (ξύλο, δέρμα, αλουμίνιο δένονται αρμονικά μεταξύ τους) και το πώς και πόσο μπορείς να την παραγγείλεις στα μέτρα σου, ωστόσο επειδή αυτά αφενός τα έχετε ξαναδιαβάσει, αφετέρου μπορείτε να τα φανταστείτε, εμείς θα σταθούμε σε 2-3 «ψαγμένες» πληροφορίες που μας έκαναν εντύπωση. 

Αρχικά είναι η 12,3” υψηλής ευκρίνειας οθόνη, που αποκαλύπτεται με μοναδικό τρόπο μόλις ο οδηγός εκκινήσει τον κινητήρα. Συγκεκριμένα, ένα τριγωνικό κομμάτι της ξύλινης επένδυσης στο άνω μέρος της κεντρικής κονσόλας περιστρέφεται (σαν τις πινακίδες στις Aston Martin του James Bond) εμφανίζοντας με μία μαγική κίνηση την οθόνη, ενώ η τρίτη πλευρά, μετά από νέα περιστροφή, αποκαλύπτει τρία αναλογικά όργανα! (σ.σ. η εταιρεία το ονομάζει Rotary Display).

Έπειτα είναι τα εργονομικά καθίσματα που ρυθμίζονται με 20 διαφορετικές παραμέτρους και νομίζεις πως κάθεσαι αναπαυτικότερα από την lazy chair του σαλονιού σου (σ.σ. η πολυτέλεια εκτός των άλλων είναι συνώνυμο της άνεσης), ενός τέλος είναι η ποιότητα του ήχου στο εσωτερικό. «Βασικό» είναι ένα 10 μεγαφώνων, 650 Watts ηχοσύστημα που ικανοποιεί και με το παραπάνω τις ανάγκες οδηγού και επιβατών, όμως για αυτούς που θέλουν το κάτι ακόμη υπάρχει διαθέσιμο σύστημα της Bang & Olufsen 1.600 Watts και 16 μεγαφώνων με φωτιζόμενες γρίλιες ή – για τους ακόμα πιο audiophiles – σύστημα της Naim 2.200 Watts, 18 μεγαφώνων, με τα μπροστινά καθίσματα να παίζουν ρόλο ενεργού μπάσου. Το μοντέλο της δοκιμής είχε το δεύτερο στη σειρά και πιστέψτε μας η πιστότητά του ήταν τέτοια που νομίσαμε πως ακούγαμε τους Queen στο Ηρώδειο!

Ένα θηρίο κάτω από το καπό
Κάτω από το καπό της Continental GT είναι «αιχμάλωτο» ένα πραγματικό κτήνος, σαν αυτά που μάχονταν οι Μονομάχοι στην Αρχαία Ρώμη... Πρόκειται για τον 6λιτρο W12 TSI του VW γκρουπ, ο οποίος με διπλό τούρμπο αποδίδει 635 άλογα και -το εντυπωσιακότερο- 900 Nm ροπής στις 1.350 σ.α.λ., δηλαδή ελάχιστα πάνω από το ρελαντί! Ένα πραγματικό θηρίο που συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και χαρίζει επιδόσεις supercar στην πολυτελή λιμουζίνα βάρους 2,2 τόνων. Συγκεκριμένα, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 3,7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 333 χλμ./ώρα (!), ναι σωστά το διαβάσατε, δεν είναι τυπογραφικό λάθος.

Είχαμε την ευτυχία και την ευκαιρία να σανιδώσουμε το δεξί πεντάλ στην πίστα δοκιμών της Bridgstone λίγο έξω από τη Ρώμη, και πραγματικά ο εν λόγω κινητήρας μας εντυπωσίασε τόσο με τις επιδόσεις που προαναφέραμε, όσο και τον βαθύ, άγριο, θηριώδη ήχο του που είναι δύσκολο να περιγράψεις. Σας είπαμε άλλωστε, έξω από το Κολοσσαίο για λίγο γλιτώσαμε την παρατήρηση από τους Carabinieri… 

Πως είναι μια Bentley στο δρόμο;
Ακούγεται ως κλισέ, η απάντηση όμως είναι απόλυτα αληθινή: Όταν κλείνεις την πόρτα της Bentley Continental GT, μεταφέρεσαι σε έναν άλλο κόσμο, στην σφαίρα της απόλυτης πολυτέλειας και άνεσης. Οτιδήποτε ακουμπάει το χέρι σου είναι υλικό ανώτερης ποιότητας, άπαξ και κλείσουν οι πόρτες όλοι οι εξωτερικοί θόρυβοι έχουν μονωθεί, η ενεργή ανάρτηση αποσβένει κάθε ανωμαλία του δρόμου (σ.σ. αυτό φάνηκε και στην ειδική πίστα άνεσης), ενώ αν ο συνοδηγός το επιθυμεί ο σοφέρ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και αυτός να διαβάζει την εφημερίδα ή να εργάζεται στο laptop του. Φυσικά, σε ένα κλειστό κομμάτι δεν θα απολαύσεις το τιμόνι ή την οδηγική συμπεριφορά, όπως σε ένα άλλο supercar, όμως αυτό δεν είναι μειονέκτημα. Σκοπός είναι να οδηγείς ή να οδηγιέσαι και να αισθάνεσαι Αυτοκράτορας. Και αυτό το μοντέλο το καταφέρνει υπέρ του δέοντος…

Η άποψή μας
Κολοσσιαία σε όλα της η νέα Bentley Continental GT. Έχει επιδόσεις που δεν το φαντάζεσαι, είναι κατασκευασμένη στο χέρι από ανώτερα υλικά, βρίσκεσαι στην καμπίνα της και απομονωμένος από τον υπόλοιπο κόσμο μπαίνεις στο τριπάκι να κοιτάς τον υπόλοιπο κόσμο αφ υψηλού, σαν να είσαι ο Ιούλιος Καίσαρας… Φυσικά, όλα με το ανάλογο αντίτιμο… Ξεκινήστε από τα 330.000 ευρώ και προσθέστε όσο θέλετε!

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS