Με μια ματιά H 6η γενιά του θρυλικού μοντέλου της Ford Με κινητήρα 2,3 Ecoboost Σε εκδόσεις fastback & cabrio Στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι Από 42.000 ευρώ Αν ψάχνετε κάτι δυνατό, με συγκλονιστική εμφάνιση, την κίνηση πίσω και τη γοητεία παλιών αμερικάνικων ταινιών και δεν έχετε μια περιουσία διαθέσιμη, θα το βρείτε πίσω από το τιμόνι της νέας Mustang. H 6η γενιά του muscle car της Ford είναι πολλά πράγματα, αλλά κυρίως είναι γεμάτη χαρακτήρα.Η πρώτη γενιά του θρυλικού μοντέλου της Ford παρουσιάστηκε το 1964 τον Απρίλη και αποτέλεσε την έκδοση δρόμου μιας σειράς πρωτοτύπων που η Ford είχε παρουσιάσει για να σφυγμομετρήσει τις αντιδράσεις του κοινού. Ενδιαφέρον έχει ότι το αρχικό πρωτότυπο ήταν 4θέσιο και μετά μετατράπηκε και διθέσιο (2+2). Τον πρώτο χρόνο της παραγωγής της ήταν ήδη το πιο επιτυχημένο μοντέλο του κατασκευαστή μετά το Model A. H Mustang είναι το μοντέλο που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των αμερικάνικων “pony-cars”, δηλαδή των σπορ κουπέ με μακριά καπό και κοντό πίσω μέρος. Η εμφάνισή της είναι υπεύθυνη για μια σειρά τέτοιων μοντέλων, όπως η Chevrolet Camaro, η Pontiac Firebird και το Dodge Challenger. Μοντέλα ευρύτερα γνωστά και ως muscle cars, λόγω των κτηνοδών τεχνικών τους προδιαγραφών. Μετά από 9.000.000 πωλήσεις και αφού έχει κλείσει τα 50 χρόνια παρουσίας της στην αγορά, η Ford Mustang 6ης γενιάς έρχεται για να αποτελέσει και την πρώτη Mustang που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Ο νέος, παγκόσμιος χαρακτήρας της έχει οδηγήσει σε μια σειρά από αλλαγές δομικές (π.χ. πιο ελαφριά), κινητήριες (και με «μικρό» EcoBoost 2,3 λίτρων), αλλά και αισθητικές (πιο εκλεπτυσμένη). Όλα αυτά έχουν ως σκοπό να κερδίσουν το δύσκολο Ευρωπαϊκό κοινό, αλλά χωρίς να αλλοιώσουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του μοντέλου. Οδηγώντας τη νέα Mustang επί γερμανικού εδάφους προσπαθούμε να διαπιστώσουμε του λόγου το αληθές.
Εντυπωσιακός ο σχεδιασμός του αμαξώματος της Mustang και στο πίσω μέρος.
Argo amaksi gia sport polla alloga men agimnasta de... kalitera ena audi TTS me ta aloga tou eco boost exei ta 0-100 se 4,6 den tha trolaris mono esu auto triti! mporoume kai emeis :)
Βέβαια, το TTS έχει και 75χιλιάρικα. Ακόμη όμως και με το απλό να το συγκρίνουμε προτιμώ το TT (ειδικά αν είναι και dsg) καθώς έχει καλύτερο στήσιμο και είναι εξίσου γρήγορο με χαμηλότερη κατανάλωση-συντήρηση!
ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Η MUSTANG είναι σε όλα αυτά τα χρόνια classic car,ενώ το audi ΤΤS περνάει απαρατήρητο σε σχέση με το MUSTANG.
Argo amaksi gia sport polla alloga men agimnasta de... kalitera ena audi TTS me ta aloga tou eco boost exei ta 0-100 se 4,6 den tha trolaris mono esu auto triti! mporoume kai emeis :)
Βέβαια, το TTS έχει και 75χιλιάρικα. Ακόμη όμως και με το απλό να το συγκρίνουμε προτιμώ το TT (ειδικά αν είναι και dsg) καθώς έχει καλύτερο στήσιμο και είναι εξίσου γρήγορο με χαμηλότερη κατανάλωση-συντήρηση!
ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.