ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Mustang πάτησε τους τροχούς της επί ευρωπαϊκού εδάφους και εμείς είμασταν εκεί για να την οδηγήσουμε.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Mustang πάτησε τους τροχούς της επί ευρωπαϊκού εδάφους και εμείς είμασταν εκεί για να την οδηγήσουμε.

Οδηγούμε: Ford Mustang

37.725 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2015)

Δυνατή, με συγκλονιστική εμφάνιση, κίνηση πίσω και γοητεία παλιών αμερικάνικων ταινιών παντρεύονται επιτυχώς στη νέα Mustang.

Με μια ματιά  H 6η γενιά του θρυλικού μοντέλου της Ford Με κινητήρα 2,3 Ecoboost Σε εκδόσεις fastback & cabrio Στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι Από 42.000 ευρώ Αν ψάχνετε κάτι δυνατό, με συγκλονιστική εμφάνιση, την κίνηση πίσω και τη γοητεία παλιών αμερικάνικων ταινιών και δεν έχετε μια περιουσία διαθέσιμη, θα το βρείτε πίσω από το τιμόνι της νέας Mustang. H 6η γενιά του muscle car της Ford είναι πολλά πράγματα, αλλά κυρίως είναι γεμάτη χαρακτήρα.Η πρώτη γενιά του θρυλικού μοντέλου της Ford παρουσιάστηκε το 1964 τον Απρίλη και αποτέλεσε την έκδοση δρόμου μιας σειράς πρωτοτύπων που η Ford είχε παρουσιάσει για να σφυγμομετρήσει τις αντιδράσεις του κοινού. Ενδιαφέρον έχει ότι το αρχικό πρωτότυπο ήταν 4θέσιο και μετά μετατράπηκε και διθέσιο (2+2). Τον πρώτο χρόνο της παραγωγής της ήταν ήδη το πιο επιτυχημένο μοντέλο του κατασκευαστή μετά το Model A. H Mustang είναι το μοντέλο που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των αμερικάνικων “pony-cars”, δηλαδή των σπορ κουπέ με μακριά καπό και κοντό πίσω μέρος. Η εμφάνισή της είναι υπεύθυνη για μια σειρά τέτοιων μοντέλων, όπως η Chevrolet Camaro, η Pontiac Firebird και το Dodge Challenger. Μοντέλα ευρύτερα γνωστά και ως muscle cars, λόγω των κτηνοδών τεχνικών τους προδιαγραφών. Μετά από 9.000.000 πωλήσεις και αφού έχει κλείσει τα 50 χρόνια παρουσίας της στην αγορά, η Ford Mustang 6ης γενιάς έρχεται για να αποτελέσει και την πρώτη Mustang που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Ο νέος, παγκόσμιος χαρακτήρας της έχει οδηγήσει σε μια σειρά από αλλαγές δομικές (π.χ. πιο ελαφριά), κινητήριες (και με «μικρό» EcoBoost 2,3 λίτρων), αλλά και αισθητικές (πιο εκλεπτυσμένη). Όλα αυτά έχουν ως σκοπό να κερδίσουν το δύσκολο Ευρωπαϊκό κοινό, αλλά χωρίς να αλλοιώσουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του μοντέλου. Οδηγώντας τη νέα Mustang επί γερμανικού εδάφους προσπαθούμε να διαπιστώσουμε του λόγου το αληθές. 

Εντυπωσιακός ο σχεδιασμός του αμαξώματος της Mustang και στο πίσω μέρος.

Εντυπωσιακός ο σχεδιασμός του αμαξώματος της Mustang και στο πίσω μέρος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Moto