Ροπάτος και ελαστικός ο κινητήρας, πολύ καλή η πληροφόρηση από τις αναρτήσεις, στιβαρό το πλαίσιο, άριστα τα ελαστικά της Bridgestone.
Οδηγούμε: Kawasaki Versys 1000 ABS
4.339 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2015)
Για το 2015 το Versys 1000 άλλαξε εμφάνιση, αποχαιρετώντας την ιδιόμορφη εμφάνιση του προηγούμενου μοντέλου. Παράλληλα, δέχθηκε πολλές ακόμα βελτιώσεις, με γνώμονα την άνεση, και τις τουριστικές επιδόσεις.
Όπως και με το Versys 650, έτσι και με το μεγάλο αδελφό 1000, το μότο του Akashi για τη σειρά του 2105 είναι ίδιο. “Ride longer, ride farther”. Οδηγήστε για περισσότερη ώρα, οδηγήστε μακρύτερα. Αυξημένη άνεση & αυξημένη ικανότητα να εξαφανίζει τα χιλιόμετρα το ένα μετά το άλλο. Σέλα πραγματικός θρόνος, σαφώς μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις (μήκος-πλάτος αλλά και αφρώδες υλικό) από του 650, τόσο όσον αφορά στο μερίδιο του αναβάτη, όσο και σε εκείνο του συνεπιβάτη. Παρά τον μεγάλο όγκο της μοτοσικλέτας με το τριβάλιτσο, και το αντίστοιχα μεγάλο βάρος (αυξημένο μάλιστα κατά 11 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο, από τα 239 στα 250 για το 2015), ο αναβάτης αισθάνεται άνετα πάνω της με το που θα καθίσει στη σέλα. Μόνο στους επιτόπιους ελιγμούς θα φανεί το βάρος, όταν θα προσπαθήσετε να την μετακινήσετε προς τα πίσω, αν κάθεστε πάνω της. Τα χέρια και τα πόδια του αναβάτη εκτείνονται σε φυσικές γωνίες σε γκριπ και μαρσπιέ, και το 1000 θα βολέψει μια πλειάδα μεγεθών, μην αφήνοντας παραπονεμένους ούτε τους ψηλότερους. Προσωπικά, με ύψος 1.70 είχα πάρει το... “τέρας” από κάποιο φόβο, όμως ο φόβος αυτός διαλύθηκε με το καλημέρα, αν και χρειαζόταν να βγω ελαφρώς έξω από τη σέλα για να πατήσει όλο το πέλμα κάτω. Λάβετε υπόψη σας πως στο νέο μοντέλο η σέλα είναι ελαφρώς χαμηλότερη από πριν, στα 840 χιλιοστά -από 845. Το ζύγισμα του 1000 είναι πολύ καλό, το τιμόνι φαρδύ, προσφέρει άριστο έλεγχο ενώ κόβει πραγματικά πολύ, και οι καθρέπτες που μοιράζεται με το 650 έχουν πολύ καλό οπτικό πεδίο. Μόνο ψεγάδι στους καθρέπτες η δυσκολία ρύθμισης τους, που κάποιες φορές θέλει εργαλεία, ώστε να τους φέρεις στη θέση που σε βολεύει, και μετά να τους βιδώσεις εκεί. Τα όργανα, που δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι ελαφρώς πλουσιότερα από του 650, διαθέτοντας τόσο δείκτη θερμοκρασίας κινητήρα, όσο και εξωτερικής θερμοκρασίας. Αντίθετα με το λευκό στροφόμετρο του 650, το 1000 διαθέτει μαύρο στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων, ενώ μοιράζεται την ένδειξη Eco οικονομικής οδήγηση με τον μικρό του αδελφό, αλλά και τις ενδείξεις κατανάλωσης και υπολειπόμενης αυτονομίας.