51.668 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/11/2015
Οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές ανήκουν στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου. Συγκεκριμένα, οι πίσω επιβάτες έχουν άφθονο αέρα για τα γόνατα, το ίδιο ισχύει και για το κεφάλι, ενώ στα θετικά προστίθεται το επίπεδο πάτωμα πίσω, γιατί διευκολύνει στην περίπτωση που προστεθεί πέμπτος επιβάτης. Αναφορικά με το πορτ-μπαγκάζ η χωρητικότητά του ανέρχεται στα 510 λίτρα, νούμερο άκρως ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Επιπλέον, έχει τετράγωνη διάταξη, ενώ μεγάλο είναι το άνοιγμα της πόρτας.
Seaborgium ο 1.7 κινητήρας του kia είναι αρκετά πιο δυνατός από τον 1.6 του avensis...επίσης τεχνολογικά δεν υστερεί πουθενά σε σχέση με τον ιάπωνα,αν δεν υπερτερεί κιόλας στα ίδια χρήματα (το πιο πιθανό)...βάλε στην σύγκριση και τα 7 χρόνια εγγύηση της kia και βλέπεις πως το μόνο εμπόδιο για το optima είναι το αδικαιολόγητο κόλλημα του ελληνάρα με τα κορεάτικα
Ωραίο αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους ανταγωνιστές του...Ας έρθει επιτέλους και στην Ελλάδα, μπας και αλλάξει λίγο η αντίληψη που έχουν ακόμα πολλοί για την ΚΙΑ...
Αλλά δυστυχώς με 2 κινητήρες, ο ένας 2.0 και ο άλλος 1.7 ντίζελ θα τα βρει σκούρα εδώ...
Ρε παιδιά, το αμάξι δεν είναι kαινούργιο και ούτε η ΚΙΑ καινούργια στην κατηγορία. Κυκλοφορεί χρόνια στην Αμερική και σε άλλες αγορές και ειδικά στην Αμερική με επιτυχία. Επιπλέον ανήκει στην μεσαία κατηγορία. Δεν είναι ανταγωνιστικό του AVENSIS, αλλά της σειράς 5 και της Ε. Η σύγκριση θα πρέπει να γίνει με αυτά. Ναι, υπολείπεται, είναι ένα,ίσως και δύο ή περισσότερα, σκαλί κάτω, αλλά με 25 χιλιάρικα, μεσαίο; Για κάποιον που θέλει χώρους και ένα πολυτελές, πλούσιο, αξιόπιστο, "φαρδύ και βαρύ" αμάξι, για ταξίδια, είναι ότι πρέπει. Είναι μια περίπτωση όπως και το SUPERB. Να συνυπολογίσουμε και την αξιοπιστία αλλά και την αναβάθμισή της ΚΙΑ, τα τελευταία χρόνια. Για μένα είναι μια καλή λύση για κάποιον που θέλει να κάνει την δουλεία του και γιατί όχι, να ξεχωρίζει. Σίγουρα είναι τίμιο αμάξι, σε καλή, σωστή, τιμή. Αυτό δεν έχει σημασία, ή να πληρώνουμε το σηματάκι των AUDI, BMW και MERCEDES, για να έχουμε παρκαρισμένη μία περιουσία στους δρόμους; Και γιατί να μην "επιδοτήσουμε" αυτούς που πουλάνε το προϊόν τους στην τιμή που πρέπει και όχι αυτούς που μας κοροϊδεύουν; Δεν θα είναι αξιόπιστό ή μήπως στην εποχή μας, υπάρχει κάποιο μεγάλο αμάξι , που κρατάει την τιμή του (Ποσοστιαία πιο πολύ χάνουν τα premium); Σίγουρα η περιορισμένη κυκλοφορία του, σε ότι έχει να κάνει με την εύρεση ανταλλακτικών και την συντήρηση του, είναι θέμα, αλλά τα μηχανικά μέρη του, είναι κοινά με άλλα μοντέλα.
Φίλε fotaras, τα πράγματα δε νομίζω ότι είναι τόσο απλά με ..απλές συγκρίσεις αριθμών μεταξύ ΚΙΑ και ΤΟΥΟΤΑ.. Μην ξεχνάς ότι η TOYOTA έχει ένα από τα καλύτερα After Sales Service, όνομα, αξιοπιστία και πολλά άλλα πλεονεκτήματα (πρακτικά, ιστορικά, μάρκετινγκ πες τα όπως θες).. Μιλάς για μία από τις μεγαλύτερες (και πλέον επιτυχημένες) αυτοκινητοβιομηχανίες. Και όταν μιλάμε για ένα "νεοφώτιστο" μοντέλο σε μία νέα για αυτό αγορά, λογικότατη βρίσκω την απορία του φίλου Seaborgium..
οι καιροι είναι πονηροι και δυσκολοι..στις 25 χιλιαδες....δυστυχως ...! γιαυτο πουλαει ακομη και λιγο πριν την ελευση του νεου αυτοκινητου το οπελ αστρα.... φτηνο στην χρηση και ακριβο στην μεταπωλητικη αξια..και κοιταμε ένα μοντελο να εχει πουλησει ..για να βρίσκουμε και αργοτερα ανταλλακτικα, στην ελλαδα ζουμε ..δυσκολα πλεον θα αλλαζουμε αμαξια...μαλλον αυτό που θα αγοράζουμε θα το παντρευόμαστε κιολας....οποτε..σιγουρες σταθερες αξιες και όχι νεοτερισμοι και επιπολαιότητες.....εγω ακομη θα κοιταζα και το νέο τουρκικο φιατ τιπο ,αν εχει μεχρι 15 χιλιαρικα ντιζελ......
Να τελείώνει το αστείο με τα κόμπλεξ..Το αυτοκίνητο είναι υπέροχο και άκρως ανταγωνιστικό με άλλα δήθεν ονόματα της κατηγορίας του..Με μεγάλο ενδιαφέρον το αναμένω!! Πείτε μου autotriti, στην έκθεση αυτοκινήτου θα το δούμε??
Σε σχέση με τον βασιλιά της κατηγορίας;δεν χρειάζεται να ρωτήσουμε ποιος είναι,αφού όλοι οι βασιλιάδες έχουν καταγωγή από την γνωστή εταιρία με τα ευγενικά καυσαέρια ( Passat)
Oσοι δεν έχετε ακόμα αντιληφθεί την εξέλιξη και πρόοδο της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας, (κι όχι μόνον) στο εγγύς μέλλον θα εκπλαγείτε. Τα αυτοκίνητα που θα μπουν στην ευρωπαϊκή αγορά θα βάλουν σε μεγάλους μπελάδες τους "παραδοσιακούς" Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές, αν δεν τους έχουν βάλει ήδη. Δείτε το πάρτι της SAMSUNG, LG, LS κ.α. Γι αυτούς που τους ξινίζει το σηματάκι, σύντομα θα διαπιστώσουν πως δε σπάει, δε χαλάει και δε ματώνει γενικώς την τσέπη. Για όσους ξινίζει η τιμή, ας πάρουν ευρωπαϊκά υπερτιμημένα και εξοργιστικά μονόπλευρα προβεβλημένα οχήματα (ειδικά του Γαλλογερμανικού άξονα) Μετά 1-2 χρονάκια αρχίζουν και μυξοκλαίνε τα λεφτά τους, (όσο δε για την ταπείνωση του γοήτρου......ούτε λόγος.....) Ο αμερικανικός οίκος αξιολόγηση αυτοκινήτων J.D. POWER έδωσε την ΚΙΑ τη δεύτερη θέση σε αξιοπιστία στις ΗΠΑ (πίσω από την Porsche που δεν μπορούν να συγκριθούν οι πωλήσεις των δύο αυτών εταιριών). Επίσης στην Αυστραλία στις πρώτες θέσης αξιοπιστίας και υπόληψης, φιγουράρουν οι HUYNDAI, KIA, MAZDA! Σε μας εδώ, ελέω Ε.Ε μας έχουν φλομώσει στο παραμύθι και στην προπαγάνδα των ευρωπαϊκών μοντέλων (αφρώδη ταμπλό, κοφτερά τιμόνια, λες κι ο σημερινός οικογενειάρχης θα κάθεται πάνω στο ταμπλό και θα οδηγεί σαν τον Ken Block). Δείτε τα "γερμανόφιλα" ή "γερμανοτρεφούμενα" περιοδικά αυτοκινήτου στην Ελλάδα και θα καταλάβετε....Να θυμάστε πως ο οικονομικός Γαλλογερμανικός "άξονας", έχει επεκταθεί και σε κάθε εμπορικό προϊόν τους! Τέλος, σας μιλάει πρώην κάτοχος FORD focus, που είδα κι έπαθα να ξεφορτωθώ την αναξιοπιστία του.
Όσο καλό και να είναι, αν δεν έχει την κατάλληλη τιμή θα πάει άκλαφτο, εκτός να το παιρνουν για εταιρικό. Κολλήματα ή όχι του Ελληνάρα, όποιος έχει τα €25Κ, θα πάει σε ευρωπαικό.
Πρωτον ειναι ακριβο. Δευτερον, τι ειναι αυτο το τερας στο κιβωτιο ταχυτητων? Θα περιμενα να εχει ενα πιο εκλεπτυσμενο στικ ή εστω κατι πιο διακριτικο. βλ. vitata (για κατι πιο μικρο), crv (για κατι πιο μοντερνο), για να μην αναφερω τον επιλογεα της mercedes (σε ολα τα μοντελα).
Seaborgium ο 1.7 κινητήρας του kia είναι αρκετά πιο δυνατός από τον 1.6 του avensis...επίσης τεχνολογικά δεν υστερεί πουθενά σε σχέση με τον ιάπωνα,αν δεν υπερτερεί κιόλας στα ίδια χρήματα (το πιο πιθανό)...βάλε στην σύγκριση και τα 7 χρόνια εγγύηση της kia και βλέπεις πως το μόνο εμπόδιο για το optima είναι το αδικαιολόγητο κόλλημα του ελληνάρα με τα κορεάτικα
Ωραίο αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους ανταγωνιστές του...Ας έρθει επιτέλους και στην Ελλάδα, μπας και αλλάξει λίγο η αντίληψη που έχουν ακόμα πολλοί για την ΚΙΑ... Αλλά δυστυχώς με 2 κινητήρες, ο ένας 2.0 και ο άλλος 1.7 ντίζελ θα τα βρει σκούρα εδώ...
Ρε παιδιά, το αμάξι δεν είναι kαινούργιο και ούτε η ΚΙΑ καινούργια στην κατηγορία. Κυκλοφορεί χρόνια στην Αμερική και σε άλλες αγορές και ειδικά στην Αμερική με επιτυχία. Επιπλέον ανήκει στην μεσαία κατηγορία. Δεν είναι ανταγωνιστικό του AVENSIS, αλλά της σειράς 5 και της Ε. Η σύγκριση θα πρέπει να γίνει με αυτά. Ναι, υπολείπεται, είναι ένα,ίσως και δύο ή περισσότερα, σκαλί κάτω, αλλά με 25 χιλιάρικα, μεσαίο; Για κάποιον που θέλει χώρους και ένα πολυτελές, πλούσιο, αξιόπιστο, "φαρδύ και βαρύ" αμάξι, για ταξίδια, είναι ότι πρέπει. Είναι μια περίπτωση όπως και το SUPERB. Να συνυπολογίσουμε και την αξιοπιστία αλλά και την αναβάθμισή της ΚΙΑ, τα τελευταία χρόνια. Για μένα είναι μια καλή λύση για κάποιον που θέλει να κάνει την δουλεία του και γιατί όχι, να ξεχωρίζει. Σίγουρα είναι τίμιο αμάξι, σε καλή, σωστή, τιμή. Αυτό δεν έχει σημασία, ή να πληρώνουμε το σηματάκι των AUDI, BMW και MERCEDES, για να έχουμε παρκαρισμένη μία περιουσία στους δρόμους; Και γιατί να μην "επιδοτήσουμε" αυτούς που πουλάνε το προϊόν τους στην τιμή που πρέπει και όχι αυτούς που μας κοροϊδεύουν; Δεν θα είναι αξιόπιστό ή μήπως στην εποχή μας, υπάρχει κάποιο μεγάλο αμάξι , που κρατάει την τιμή του (Ποσοστιαία πιο πολύ χάνουν τα premium); Σίγουρα η περιορισμένη κυκλοφορία του, σε ότι έχει να κάνει με την εύρεση ανταλλακτικών και την συντήρηση του, είναι θέμα, αλλά τα μηχανικά μέρη του, είναι κοινά με άλλα μοντέλα.
Φίλε fotaras, τα πράγματα δε νομίζω ότι είναι τόσο απλά με ..απλές συγκρίσεις αριθμών μεταξύ ΚΙΑ και ΤΟΥΟΤΑ.. Μην ξεχνάς ότι η TOYOTA έχει ένα από τα καλύτερα After Sales Service, όνομα, αξιοπιστία και πολλά άλλα πλεονεκτήματα (πρακτικά, ιστορικά, μάρκετινγκ πες τα όπως θες).. Μιλάς για μία από τις μεγαλύτερες (και πλέον επιτυχημένες) αυτοκινητοβιομηχανίες. Και όταν μιλάμε για ένα "νεοφώτιστο" μοντέλο σε μία νέα για αυτό αγορά, λογικότατη βρίσκω την απορία του φίλου Seaborgium..
KIA bring back the SOUL!!!!
Στα 25.000 ευρω ας μουεξηγησει καποιος που ξερει καλυτερα γιατι να το προτιμησω απο το νεο AVENSIS 1.6 diesel που ειναι και λιγο φτηνοτερο.
οι καιροι είναι πονηροι και δυσκολοι..στις 25 χιλιαδες....δυστυχως ...! γιαυτο πουλαει ακομη και λιγο πριν την ελευση του νεου αυτοκινητου το οπελ αστρα.... φτηνο στην χρηση και ακριβο στην μεταπωλητικη αξια..και κοιταμε ένα μοντελο να εχει πουλησει ..για να βρίσκουμε και αργοτερα ανταλλακτικα, στην ελλαδα ζουμε ..δυσκολα πλεον θα αλλαζουμε αμαξια...μαλλον αυτό που θα αγοράζουμε θα το παντρευόμαστε κιολας....οποτε..σιγουρες σταθερες αξιες και όχι νεοτερισμοι και επιπολαιότητες.....εγω ακομη θα κοιταζα και το νέο τουρκικο φιατ τιπο ,αν εχει μεχρι 15 χιλιαρικα ντιζελ......
Να τελείώνει το αστείο με τα κόμπλεξ..Το αυτοκίνητο είναι υπέροχο και άκρως ανταγωνιστικό με άλλα δήθεν ονόματα της κατηγορίας του..Με μεγάλο ενδιαφέρον το αναμένω!! Πείτε μου autotriti, στην έκθεση αυτοκινήτου θα το δούμε??
Σε σχέση με τον βασιλιά της κατηγορίας;δεν χρειάζεται να ρωτήσουμε ποιος είναι,αφού όλοι οι βασιλιάδες έχουν καταγωγή από την γνωστή εταιρία με τα ευγενικά καυσαέρια ( Passat)
Oσοι δεν έχετε ακόμα αντιληφθεί την εξέλιξη και πρόοδο της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας, (κι όχι μόνον) στο εγγύς μέλλον θα εκπλαγείτε. Τα αυτοκίνητα που θα μπουν στην ευρωπαϊκή αγορά θα βάλουν σε μεγάλους μπελάδες τους "παραδοσιακούς" Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές, αν δεν τους έχουν βάλει ήδη. Δείτε το πάρτι της SAMSUNG, LG, LS κ.α. Γι αυτούς που τους ξινίζει το σηματάκι, σύντομα θα διαπιστώσουν πως δε σπάει, δε χαλάει και δε ματώνει γενικώς την τσέπη. Για όσους ξινίζει η τιμή, ας πάρουν ευρωπαϊκά υπερτιμημένα και εξοργιστικά μονόπλευρα προβεβλημένα οχήματα (ειδικά του Γαλλογερμανικού άξονα) Μετά 1-2 χρονάκια αρχίζουν και μυξοκλαίνε τα λεφτά τους, (όσο δε για την ταπείνωση του γοήτρου......ούτε λόγος.....) Ο αμερικανικός οίκος αξιολόγηση αυτοκινήτων J.D. POWER έδωσε την ΚΙΑ τη δεύτερη θέση σε αξιοπιστία στις ΗΠΑ (πίσω από την Porsche που δεν μπορούν να συγκριθούν οι πωλήσεις των δύο αυτών εταιριών). Επίσης στην Αυστραλία στις πρώτες θέσης αξιοπιστίας και υπόληψης, φιγουράρουν οι HUYNDAI, KIA, MAZDA! Σε μας εδώ, ελέω Ε.Ε μας έχουν φλομώσει στο παραμύθι και στην προπαγάνδα των ευρωπαϊκών μοντέλων (αφρώδη ταμπλό, κοφτερά τιμόνια, λες κι ο σημερινός οικογενειάρχης θα κάθεται πάνω στο ταμπλό και θα οδηγεί σαν τον Ken Block). Δείτε τα "γερμανόφιλα" ή "γερμανοτρεφούμενα" περιοδικά αυτοκινήτου στην Ελλάδα και θα καταλάβετε....Να θυμάστε πως ο οικονομικός Γαλλογερμανικός "άξονας", έχει επεκταθεί και σε κάθε εμπορικό προϊόν τους! Τέλος, σας μιλάει πρώην κάτοχος FORD focus, που είδα κι έπαθα να ξεφορτωθώ την αναξιοπιστία του.
Καμία σχέση με το αντίστοιχο optima αμερικανικών προδιαγραφών, ψάξτε το στο Google
Όσο καλό και να είναι, αν δεν έχει την κατάλληλη τιμή θα πάει άκλαφτο, εκτός να το παιρνουν για εταιρικό. Κολλήματα ή όχι του Ελληνάρα, όποιος έχει τα €25Κ, θα πάει σε ευρωπαικό.
Πρωτον ειναι ακριβο. Δευτερον, τι ειναι αυτο το τερας στο κιβωτιο ταχυτητων? Θα περιμενα να εχει ενα πιο εκλεπτυσμενο στικ ή εστω κατι πιο διακριτικο. βλ. vitata (για κατι πιο μικρο), crv (για κατι πιο μοντερνο), για να μην αναφερω τον επιλογεα της mercedes (σε ολα τα μοντελα).