
Σχεδιαστικά η νέα γενιά του Qashqai εμπνέεται από αυτή του πρωτότυπου Hi-Cross της περσινής έκθεσης της Γενεύης για να μας φέρει ένα πιο δυναμικό σχήμα σε σχέση με το πρώτης γενιάς μοντέλο.
Η δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai, φέρνει στο προσκήνιο ένα άκρως ικανό μοντέλο με ατράνταχτα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη μοντέρνα τεχνολογία και την αφομοίωση των καλύτερων στοιχείων από τις κατηγορίες των μικρών οικογενειακών και των crossover ανάμεσα στις οποίες και ακροβατεί.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Στην Ελλάδα θα λανσαριστεί τον Μάρτιο με τιμές από 17.150 ευρώ για το 1,2 DIG-T των 115 ίππων.
Μεγαλύτερο, αλλά ελαφρύτερο
Το νέο Qashqai έχει βασιστεί πάνω στην καινούργια πλατφόρμα CMF, του ομίλου Renault-Nissan και από πλευράς διαστάσεων είναι μεγαλύτερο κατά 49 χλστ. (4.379 χλστ.), φαρδύτερο κατά 20 χλστ. (1.806 χλστ.), αλλά και χαμηλότερο κατά 15 χλστ. (1.590 χλστ.). Η μείωση του ύψους αφενός βοήθησε το δυναμισμό της εικόνας του, αφετέρου βελτίωσε δραματικά την αεροδυναμική, με το σχετικό συντελεστή να είναι πλέον στον 0,32. Η επιτυχία των μηχανικών είναι πως παρά την αύξηση των διαστάσεων το νέο Qashqai είναι 90 κιλά ελαφρύτερο.
Σχεδιαστικά η νέα γενιά του Qashqai εμπνέεται από αυτή του πρωτότυπου Hi-Cross της περσινής έκθεσης της Γενεύης για να μας φέρει ένα πιο δυναμικό σχήμα σε σχέση με το πρώτης γενιάς μοντέλο. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και χάρη στο V-Shape σχεδιασμό είναι δυναμικό, αλλά και κομψό ταυτόχρονα. Είναι σαφώς πιο ομοιογενές από το προηγούμενο, που μπροστά είχε ενδιαφέρον, αλλά πίσω έδειχνε να μην ακολουθεί.
Ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό
Υψηλά στάνταρ ποιότητας έχει το εσωτερικό του νέου Qashqai, που αλλάζει εντελώς σε σχέση με το σημερινό. Έχει ένα εντελώς νέο ταμπλό, με μαλακό αφρώδες πλαστικό στο επάνω μέρος και το μεγαλύτερο μέρος της πρόσοψής του και αντίστοιχα νέα κεντρική κονσόλα, η οποία διαθέτει στο κάτω τμήμα της τον υψηλά τοποθετημένο επιλογέα ταχυτήτων. Αλλαγμένα είναι και τα καθίσματα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί σε συνεργασία με τη NASA για να προσφέρουν περισσότερο άνετες μετακινήσεις, ενώ νέο και πιο σπορτίφ είναι το τριάκτινο τιμόνι.
Η ευρυχωρία της καμπίνας προκαλεί εντύπωση. Υπάρχει χώρος για το κεφάλι, τα χέρια και τα πόδια όλων των επιβατών, ακόμα και για εύσωμους. Τα πάντα είναι γερά συναρμολογημένα, το φινίρισμα είναι προσεγμένο και υπάρχει προσοχή στη λεπτομέρεια. Η έξτρα οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και η στάνταρ οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ανάμεσα στα αναλογικά όργανα, δίνει το hi-tech στίγμα της κατασκευής.
Νέοι κινητήρες
Στο κομμάτι των κινητήρων, έχουμε έναν (προς το παρόν) νέο turbo βενζινοκινητήρα (DIG-T) άμεσου ψεκασμού 1,2 με 115 ίππους. Προς το Σεπτέμβρη θα υπάρξει και ένας 1,6 DIG-T με και 150 ίππους. Ο άκρως ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά 1,2 έχει μέση κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 129 γρ./χλμ. Σε ό,τι αφορά τέλος στους diesel, θα υπάρχουν τα γνωστά μοτέρ dCi στα 1,5 και 1,6 λτ. με 110 και 130 ίππους αντίστοιχα, με τον πρώτο εξ αυτών να έχει δεχτεί βελτιώσεις για πιο ραφιναρισμένη λειτουργία και μέση κατανάλωση μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. Χάρη σε αυτόν το Qashqai απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, αφού οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 99 γρ./χλμ.
Οδηγώντας το νέο Qashqai
Η νέα πλατφόρμα φέρνει στο Qashqai δύο διαφορετικές αναρτήσεις στο πίσω τμήμα, ανάλογα με τη μετάδοση της κίνησης. Στα δικίνητα μοντέλα υπάρχει πίσω ημιάκαμπτος άξονας, ενώ στα τετρακίνητα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων.