Οδηγούμε: Όλη την οικογένεια Skoda RS | Τα γκάζια του λαού!
RS: Δύο γράμματα συνώνυμα με το «Rally Sport» και τις υψηλές επιδόσεις για τα μοντέλα της Skoda. Βρεθήκαμε στην Τσεχία πίσω από το τιμόνι τους, αλλά και στα μπάκετ των αγωνιστικών Fabia RS Rally2 και 200 RS του ΄74.
RS, όπως Rally Sport
Όταν ακούς τις λέξεις Skoda και RS το μυαλό σου πάει κατευθείαν στην Octavia. Είναι το πρώτο RS μοντέλο (παρουσιάστηκε το 2000 και φορούσε τον θρυλικό 1.800άρη 20VT των 180 PS), το best seller της οικογένειας RS και το πιο αγαπητό εδώ στην Ελλάδα.
Όμως η πρώτη εμφάνιση του ακρωνυμίου RS πάει 50 χρόνια πίσω και συγκεκριμένα στα πρωτότυπα 180 RS και 200 RS του 1974 ή την «Porsche της Ανατολής», το 130 RS. Το πιθανότερο -ίσως- είναι αυτά τα μοντέλα να μην τα γνωρίζετε και να θέλετε να τα googlάρετε (ή να κλικάρετε εδώ), από την άλλη όμως το Fabia RS Rally2 σίγουρα το έχετε θαυμάσει αφού είναι το αυτοκίνητο που έφτιαξε Skoda Motorsport για τους αγώνες ράλλυ.
Όλα τα παραπάνω μοντέλα τώρα, δηλαδή το παρόν, το παρελθόν και το άμεσο μέλλον οι άνθρωποι της Skoda κατάφεραν να τα συνδυάσουν σε μια ειδική εκδήλωση στην Τσεχία στην οποία ήμασταν προσκεκλημένοι. Έτσι, βρεθήκαμε στο 200 RS συνοδηγοί του Stanislav Kafka και νιώσαμε την αίσθηση των αγωνιστικών της δεκαετίας του 70, δίπλα στον πολυνίκη Jan Kopecky που συνέβαλε σημαντικά στην εξέλιξη του Fabia RS Rally2, και πίσω από το τιμόνι όλων των σημερινών μοντέλων της οικογένειας Skoda RS.
Προφανώς κάθε αυτοκίνητο και μια διαφορετική εμπειρία για εμάς για την οποία θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες. Για να μην σας κουράζουμε… από την μία κρατάμε το αγνό αγωνιστικό πνεύμα του παρελθόντος και την μυρωδιά της βενζίνης βγάζοντας το καπέλο στους οδηγούς που τερμάτιζαν κάθε αγώνα. Από την άλλη θαυμάζουμε την τεχνολογική εξέλιξη, την ακρίβεια ξυραφιού και την ταχύτητα πυραύλου των σημερινών αγωνιστικών rally τα οποία μεταλαμπαδεύουν την τεχνογνωσία τους στα αυτοκίνητα που θα βρείτε στις εκθέσεις και θα τα χαρούμε εμείς ως κανονικοί οδηγοί (σ.σ. ήτοι τα Skoda Octavia RS, Kodiaq RS, Enyaq RS). Και τέλος, το σημαντικότερο- αναγνωρίζουμε ότι το τμήμα RS της Skoda καταφέρνει να φτιάχνει αυτοκίνητα που σου ανεβάσουν την αδρεναλίνη, σε φτιάχνουν (είτε καίνε βενζίνη, είτε ρεύμα) και σου χαρίζουν πλατιά χαμόγελα χωρίς να πρέπει να ξοδέψεις μία περιουσία για αυτά που συγκριτικά σου προσφέρουν.
Στις επόμενες σελίδες γινόμαστε πιο αναλυτικοί για κάθε μοντέλο, ενώ στο τέλος κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή στην ιστορία της Skoda Motorsport.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »