Η Volkswagen έκανε μια σοβαρή πρώτη κίνηση να επιστρέψει στην αγορά των pick up, με το Amarok το 2010. Τώρα επιστρέφει στην κατηγορία αυτή με το ανανεωμένο Amarok το οποίο διατηρεί τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του προηγούμενου, ενισχύοντας τον χαρακτήρα του με την ακόμα πιο ψαγμένη ανάρτηση για τις καθημερινές ασφάλτινες μετακινήσεις και βέβαια μέσω του νέου κινητήρα πετρελαίου 3,0 λίτρων που το εφοδιάζει. Από κει και πέρα οι απαραίτητες αισθητικές διαφορές (κυρίως στο εσωτερικό) αρκούν για να συνεχίσει την πορεία του στην δύσκολη αυτή κατηγορία.
Κοντά έχει? Ή μήπως για να βγει από τη λάσπη και την αμμουδιά, μαζεύει πολλή φόρα, και αν βρει λίγο τι μας νοιάζει, θα πάρουμε άλλο.Να γιατί ΔΕΝ μπορεί να σταθεί δίπλα στο Hilux, το L200, και ίσως το ΝΕΟ Navara!
Ολοκληρωσε την εικονα του δημιουργωντας μερικες αλλαγες ωστε να μεινει επικαιρο με βασικο στοιχειο το εσωτερικο που εδειξε σημεια προοδου αποτελωντας το ουσιαστικο νεο στην δευτερη γενια του μαζι με τον κινητηρα.
Τα υπολοιπα οπτικα κυριος στοιχεια παραμενουν ως εχουν χωρις κατι ιδιατερο εξωτερικα σε σημειο που δυσκολα βλεπεις διαφορες στο νεο απο το παλιο.
Λογικα ειναι προταση που θα κοιταξει ο επαγγελματιας που ενδιαφερεται.
Αν και στην κατηγορια των pick up ειναι μονοδρομος αναμφισβητητα το hilux της toyota που αποτελει αξια σταθερα αξεπεραστη και πρωτη παγκοσμιος που μαλιστα στην τελευταια γενια του λιγο απεχει απο να χαρακτηριστει η λιμουζινα της κατηγοριας και που δυσκολα θα τολμηση να αμφισβητηση καποιος αλλος.
Κοντα του μονο το επισης ιαπωνικο nissan navara μπορει να σταθει χωρις κομπλεξ και αποτελουν αμφοτερα της δυο πρωτες επιλογες που ερχονται αμεσως στο μυαλο σου και οχι αδικα γιατι σαρωνουν καθε ανταγωνιστη τους με την διαχρονικα επιτυχημενη παρουσια τους!!
Κοντά έχει? Ή μήπως για να βγει από τη λάσπη και την αμμουδιά, μαζεύει πολλή φόρα, και αν βρει λίγο τι μας νοιάζει, θα πάρουμε άλλο.Να γιατί ΔΕΝ μπορεί να σταθεί δίπλα στο Hilux, το L200, και ίσως το ΝΕΟ Navara!
Ολοκληρωσε την εικονα του δημιουργωντας μερικες αλλαγες ωστε να μεινει επικαιρο με βασικο στοιχειο το εσωτερικο που εδειξε σημεια προοδου αποτελωντας το ουσιαστικο νεο στην δευτερη γενια του μαζι με τον κινητηρα. Τα υπολοιπα οπτικα κυριος στοιχεια παραμενουν ως εχουν χωρις κατι ιδιατερο εξωτερικα σε σημειο που δυσκολα βλεπεις διαφορες στο νεο απο το παλιο. Λογικα ειναι προταση που θα κοιταξει ο επαγγελματιας που ενδιαφερεται. Αν και στην κατηγορια των pick up ειναι μονοδρομος αναμφισβητητα το hilux της toyota που αποτελει αξια σταθερα αξεπεραστη και πρωτη παγκοσμιος που μαλιστα στην τελευταια γενια του λιγο απεχει απο να χαρακτηριστει η λιμουζινα της κατηγοριας και που δυσκολα θα τολμηση να αμφισβητηση καποιος αλλος. Κοντα του μονο το επισης ιαπωνικο nissan navara μπορει να σταθει χωρις κομπλεξ και αποτελουν αμφοτερα της δυο πρωτες επιλογες που ερχονται αμεσως στο μυαλο σου και οχι αδικα γιατι σαρωνουν καθε ανταγωνιστη τους με την διαχρονικα επιτυχημενη παρουσια τους!!