Κινητήρες-Κιβώτια: Kαι πάλι με 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ
37.833 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2019)
H νέα Supra εφοδιάζεται τουλάχιστον αρχικά, με μόνο μία επιλογή στα μοτέρ που αποτέλεσε βασικό πυλώνα για τη δημιουργία της ώστε να την συνδέσει με το παρελθόν. Πρόκειται για ένα 6κύλινδρο σε σειρά twin-scroll υπερτροφοδοτούμενο σύνολο χωρητικότητας 3,0 λίτρων απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής που συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF. Ο κινητήρας αυτός με τη σειρά του στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και δίνει την δυνατότητα στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα (με Launch Control) και να φτάνει μέγιστη τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του προσφέροντας εξαιρετική απόκριση από χαμηλά, ενώ είναι γεμάτος παντού. Ο συνδυασμός του με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο τον βοηθάει στο να «απλώνει» ομαλά η ροπή του, με το σύνολο να συμπληρώνεται από την ευχάριστη χροιά του μοτέρ και των εξατμίσεων. Μέσα στο 2020 πάντως, η Supra θα είναι διαθέσιμη και σε μια «μικρότερη» έκδοση κινητήρα, με τον 2λιτρο Twin Power Turbo των 260 ίππων.