ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, σημαντικά ανανεωμένο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας καθώς και πλήρως τροποποιημένο πλαίσιο και μηχανικά μέρη, έρχεται το νέο Mitsubishi L200
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, σημαντικά ανανεωμένο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας καθώς και πλήρως τροποποιημένο πλαίσιο και μηχανικά μέρη, έρχεται το νέο Mitsubishi L200

Οδηγούμε το νέο Mitsubishi L200

7.270 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2015)

Στο πλαίσιο της επίσημης πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Mitsubishi L200 στη Νίκαια της Γαλλίας, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της εντελώς νέας γενιάς του δυναμικού ιαπωνικού Pick-Up.

Μετά από 9 έτη εμπορικής πορείας που απέφεραν την παραγωγή περίπου 1,3 εκ. οχημάτων (μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014), η τρέχουσα -4η κατά σειρά- γενιά του Mitsubishi L200 αποχωρεί καθώς, από τον Ιούλιο του 2015 θα είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας η –εντελώς νέα- 5η γενιά του δημοφιλούς ιαπωνικού Pick-Up.
Η μακρόχρονη εμπλοκή της Mitsubishi στην παραγωγή και εξέλιξη ελαφρών ημιφορτηγών είναι διάρκειας 70 ετών ενώ, από το 1978 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε το L200, μέχρι και το φθινόπωρο του 2014, οι τέσσερις κατά σειρά γενιές του έχουν να επιδείξουν συνολικά 4.077.000 οχήματα εκ των οποίων, τα 440.000 εξακολουθούν να κινούνται στους δρόμους της ΕΕ.
Με εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, σημαντικά ανανεωμένο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας καθώς και πλήρως τροποποιημένο πλαίσιο και μηχανικά μέρη, το νέο Mitsubishi L200 έχει να επιδείξει αεροδυναμικό συντελεστή 0,40 (Cd) γεγονός που σε συνεργασία με το νέο κινητήρα του, έχει μειώσει σημαντικά τα επίπεδα του θορύβου που γίνονται αντιληπτά στο εσωτερικό της καμπίνας καθώς και τους κραδασμούς.
Ο νέος «4N15» υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 2,4 λτ. με τεχνολογία «MIVEC» (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system) είναι ελαφρύτερος χάρη στο αλουμινένιο μπλοκ του ενώ, θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με ισχύ 154 ή 180 ίππων και μέγιστη ροπή 380 ή 430 Nm αντίστοιχα. 
Χαρακτηριστικό στοιχείο της βελτιωμένης απόδοσης των εν λόγω μηχανικών συνόλων του νέου L200 είναι το γεγονός ότι, οι εκπομπές ρύπων τους έχουν μειωθεί στα 169 g/km. 
Το νέο πλαίσιο του L200 επιδεικνύει αυξημένη ακαμψία κατά 7% σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά ενώ και η αρχιτεκτονική και ρύθμιση της ανάρτησης του έχει τροποποιηθεί σημαντικά.
Σύμφωνα με τις πρώτες εμπειρίες μας πίσω από το τιμόνι του νέου L200 τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου (και μάλιστα σε μια αρκετά απαιτητική διαδρομή), το νέο ιαπωνικό μοντέλο έχει να επιδείξει μια εξαιρετική ποιότητα κύλισης και ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες.
Όπως προαναφέραμε, το νέο Mitsubishi L200 θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά προσεχώς (Ιούλιος 2015) ωστόσο, σε πρώτη φάση θα προσφέρεται μόνο σε διπλοκάμπινες εκδόσεις καθώς το λανσάρισμα των μονοκάμπινων (Single Cab) εκδόσεων του θα καθυστερήσει.

Οι τέσσερις κατά σειρά γενιές του έχουν να επιδείξουν συνολικά 4.077.000 οχήματα εκ των οποίων, τα 440.000 εξακολουθούν να κινούνται στους δρόμους της ΕΕ

Οι τέσσερις κατά σειρά γενιές του έχουν να επιδείξουν συνολικά 4.077.000 οχήματα εκ των οποίων, τα 440.000 εξακολουθούν να κινούνται στους δρόμους της ΕΕ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
DOBLO VS COURIER