3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε στους δρόμους της Βαρκελώνης το νέο SEAT Ibiza.
Οδηγούμε το νέο SEAT Ibiza
35.675 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2017)
Στην πέμπτη του γενιά πλέον το νέο SEAT Ibiza έρχεται για να δείξει πόσο ικανά είναι πια τα μοντέλα μιας κατηγορίας την οποία μάλλον χαριστικά συνεχίζουμε να αποκαλούμε «μικρή».
What is new
- Νέα πλατφόρμα
- Μεγάλες αλλαγές σε σχεδίαση, αναλογίες και χώρους
- Από 1,0 λτ.
- Στην Ελλάδα τέλη Ιουνίου
Στη Βαρκελώνη, λίγα χιλιόμετρα από εκεί που γεννιέται το Ibiza, ήρθαμε για να γνωρίσουμε την 5η γενιά του μοντέλου η οποία δείχνει οχι απλώς πιο φιλόδοξη αλλά και πιο ικανή από ποτέ να παίξει πολύ κρίσιμο ρόλο στην κλάση του διεθνώς αλλά και στη χώρα μας.
Η σχεδίαση είναι προφανώς ριζικά αλλαγμένη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο αλλά παραμένει γνώριμη επειδή δανείζεται αρκετή από τη φιλοσοφία του Leon. Περιέργως το νέο Ibiza δεν έχει μεγαλώσει σε μήκος, είναι μάλιστα οριακά πιο κοντό αλλά έχει πάρει 87 έξτρα χιλιοστά σε πλάτος με ανάλογα οφέλη και στα μετατρόχια του. Μαζί με ένα οριακά χαμηλωμένο ύψος οροφή καταλαβαίνει κανείς πόσο πιο μυώδες και αθλητικό δείχνει το νέο Ibiza στο δρόμο. Η δε εμφάνισή του είναι γεμάτη από όμορφες ακμές οι οποίες αγριεύουν αρκετά την αισθητική του χωρίς να την καθιστούν ακραία.
Η τεχνική βάση κάτω από το αμάξωμα είναι η πλατφόρμα MQB A0 και είναι η πρώτη εφαρμογή της σε μικρό μοντέλου του ομίλου, στοιχείο το οποίο αποτελεί μια καλή ψήφο εμπιστορύνης προς την ισπανική θυγατρική η οποία τα τελευταία χρόνια έχει βρει την ηρεμία της και έχει επανέλθει σε καλά οικονομικά αποτελέσματα.
Στους καλά στρωμένους δρόμους σε μια ακτίνα 60 χλμ. από τη Βαρκελώνη, το νέο Ibiza έδειξε ότι η αισθητική, τεχνολογική και χωροταξική ωρίμανσή του έχει συνέχεια και στον τρόπο που κινείται.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 5η γενιά Ibiza- Νέα πλατφόρμα
- Μεγάλες αλλαγές σε σχεδίαση, αναλογίες και χώρους
- Από 1,0 λτ.
- Στην Ελλάδα τέλη Ιουνίου
Στη Βαρκελώνη, λίγα χιλιόμετρα από εκεί που γεννιέται το Ibiza, ήρθαμε για να γνωρίσουμε την 5η γενιά του μοντέλου η οποία δείχνει οχι απλώς πιο φιλόδοξη αλλά και πιο ικανή από ποτέ να παίξει πολύ κρίσιμο ρόλο στην κλάση του διεθνώς αλλά και στη χώρα μας.
Η σχεδίαση είναι προφανώς ριζικά αλλαγμένη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο αλλά παραμένει γνώριμη επειδή δανείζεται αρκετή από τη φιλοσοφία του Leon. Περιέργως το νέο Ibiza δεν έχει μεγαλώσει σε μήκος, είναι μάλιστα οριακά πιο κοντό αλλά έχει πάρει 87 έξτρα χιλιοστά σε πλάτος με ανάλογα οφέλη και στα μετατρόχια του. Μαζί με ένα οριακά χαμηλωμένο ύψος οροφή καταλαβαίνει κανείς πόσο πιο μυώδες και αθλητικό δείχνει το νέο Ibiza στο δρόμο. Η δε εμφάνισή του είναι γεμάτη από όμορφες ακμές οι οποίες αγριεύουν αρκετά την αισθητική του χωρίς να την καθιστούν ακραία.
Η τεχνική βάση κάτω από το αμάξωμα είναι η πλατφόρμα MQB A0 και είναι η πρώτη εφαρμογή της σε μικρό μοντέλου του ομίλου, στοιχείο το οποίο αποτελεί μια καλή ψήφο εμπιστορύνης προς την ισπανική θυγατρική η οποία τα τελευταία χρόνια έχει βρει την ηρεμία της και έχει επανέλθει σε καλά οικονομικά αποτελέσματα.
Πολύ όμορφο μέσα και έξω,μπράβο στους Ισπανούς,το μόνο μείον είναι ότι έχει κινητήρες του group vw και ξέρουμε όλοι τι συνεπάγεται αυτό.
Απο μικρός όταν έβλεπα το Ibiza ποτέ δεν μου γέμισε το μάτι, επιβεβαιώθηκα όταν μπήκα σε φίλου το οποίο τότε πρέπει να ήταν 4ετίας και η πόρτα, ο θόρυβος του κινητήρα ένα καλώδιο κάτω απο τα ποδια του συνοδηγού(μπορεί και τυχαία) ήταν που επιβεβαίωσε την εικόνα που είχα. Τώρα πια παρατηρώντας το συνεχίζω να έχω την ίδια άποψη δλδ αδιάφορο μιας και το αμάξι ΔΕΝ έχει χαρακτήρα...θα κλέψει κατι απο τη nissan κάτι αλλο απο τη wv κάτι παράλλο απο την χ,ψ εταιρία θα του κολλήσει το «S» και δώστο στον λαό που θαμπώνεται απο τη γυαλάδα της αντιπροσωπείας και την χαμηλή τιμή του.....
Με 2 γενιές Seat Ibiza στην κατοχή μου (πρώτη 1997-2001 και δεύτερη 2001-2015 προτού μετακομίσω στην ΄μαμά΄VW) μπορώ να σχολιάσω ότι πρόκειται για την πιο ίσως value for money κατηγορία μοντέλων του Ομίλου τόσο από πλευράς χρηστικότητας όσο και αξιοπιστίας διαχρονικά. Πολύ όμορφο και ολοκληρωμένο πακέτο πλέον στην 5η γενιά αναμένεται να σημειώσει εξίσου μεγάλη επιτυχία!
Σχεδόν ίδιο σχεδιαστικά με το Leon αλλά νομίζω τελικά πιο όμορφο και κομψό το νέο Ibiza και το ομορφότερο νομίζω στην κατηγορία του. Εσωτερικά μάλλον ήθελε πάντως καλύτερο design μιας και θυμίζει το απλοϊκό design της.... Skoda... αν και δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Το μόνο που με χαλάει είναι οι κινητήρες του group που μπορεί μεν όπως λένε να μην έχουν σχέση με τους παλαιότερους TSI αλλά και πάλι γουρούνι στο σακί θα πάρεις αφού δεν ξέρεις στο άμεσο μέλλον τι θα σου βγάλουν... Θα προτιμούσα να υπήρχε σε κινητήρες και κάτι δοκιμασμένο και αξιόπιστο, βέβαια τρέχα γύρευε τώρα για το group αλλά λέμε τώρα... Εάν πάντως οι τιμές κρατηθούν χαμηλά, θα γεμίσει η Ελλάδα με Ibiza...
Γνωρίζουμε αν θα βγει έκδοση cupra και με τι κινητήρα?
Απάντηση: Καλημέρα, θα δούμε έκδοση Cupra στο νέο Ibiza, αλλά για την ώρα δεν γνωρίζουμε πότε θα κυκλοφορήσει ή τον κινητήρα που θα φοράει, εικάζεται ότι θα είναι 1.800 κυβικά αλλά δεν θα θεωρηθεί έκπληξη αν χρησιμοποιηθεί και ένα 2λιτρο σύνολο.
Μακάρι να βγει στην παραγωγή και το Seat Cordoba. Νομίζω ότι θα είναι μία έξυπνη κίνηση. Λείπει ένα σεντάν στην μικρή κατηγορία τώρα ειδικά που έχει μεγαλύτερους χώρους στα πίσω καθίσματα και που είναι πιο ποιοτικό γενικότερα. Στα θετικά ο 1000άρις τούρμπο με τους 95 ή 115 ίππους.
Παρα πολυ ομορφο,ειδικα σε FR κοκκινο!!!
Jimeta όπως έχω ξαναπεί και σε πολλά άλλα post σχεδόν όλοι οι κινητήρες του group(πλην του 1.6 TDi)είναι τελείως αλλαγμένοι και δεν έχουν σχέση με τους παλιούς ΤSI που όντως είχαν πάρα πολλά προβλήματα(και ειδικά το διπλοτούρπινο μοτέρ που έπαιρνες στο χέρι πολλές φορές και ολόκληρο)οπότε μην γράφετε ότι να ναι και δεύτερον το αυτοκίνητο δεν μπορέί να κριθεί για αξιοπιστία εφόσον είναι καινούργιο. Τώρα το θεωρώ πολύ όμορφο σχεδιαστικά και επιτέλους δείχνει πως έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία.Εξοπλίζεται και από καλούς κινητήρες και το μόνο που μένει να μάθουμε είναι η τιμή.
Στα 1000 κυβικα και φυσικο αεριο η μεγαλυτερη αποτυχια της ιστοριας θα ειναι,ποιο καλα να αφηναν 1,2 tsi τον τετρακυλινδρο,εναν ατμοσφαιρικο στα 1400 κυβικα ,και εναν πετρελαιου στα 1600 απλα τα πραγματα.
χα... παίρνουμε τον ατμοσφαιρικό που είναι αξιόπιστος στα 85 άλογα .. οδηγούμε σιγά και δεξιά στο δρόμο και όλα καλά....!