3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
«Μια κατηγορία μόνη της!» Έτσι μας σύστησαν οι άνθρωποι της Skoda τόσο την κορυφαία έκδοση RS, όσο και την off road Scout Octavia κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση στην Βιέννη.
Οδηγούμε το νέο Skoda Octavia RS & Scout
13.434 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2017)
Η κορυφαία RS και η off-road Scout έκδοση της Skoda Octavia αποτελούν δύο ξεχωριστές περιπτώσεις που έχουν νόημα και ουσία. Δοκιμάζουμε την κάθε μία στο δικό της περιβάλλον και μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
What is New
- Με ενεργή ανάρτηση και
- Χώρος αποσκευών έως 1.740 λίτρα
- Στην Ελλάδα τον Μάιο
«Μια κατηγορία μόνη της!» Έτσι μας σύστησαν οι άνθρωποι της Skoda τόσο την κορυφαία έκδοση RS, όσο και την off road Scout Octavia κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση στην Βιέννη. Και μπορεί εδώ στην Ελλάδα οι εν λόγω δύο εκδοχές να μην είναι στον ίδιο βαθμό δημοφιλείς όπως στην Ευρώπη (σ.σ. RS είναι το 13% των συνολικών πωλήσεων της Skoda!), ωστόσο είναι πάρα πολύ αγαπητές για τα δεδομένα, και αυτό φαίνεται και στο δρόμο αφού συχνά-πυκνά τις συναντάμε… Ας τις δούμε αναλυτικά.
Σε ένα μήνα στην Ελλάδα
Η άφιξη των Octavia RS και Scout θα συμπέσει με την άφιξη και των υπολοίπων ανανεωμένων εκδόσεων του μοντέλου, σε ένα μήνα περίπου από τώρα. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο μην περιμένετε μεγάλες διαφορές σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, που σημαίνει πως θα έχουμε να κάνουμε με δύο value for money προτάσεις οι οποίες θα απευθύνονται σε διαφορετικά βέβαια κοινά. Η RS θα βολιδοσκοπηθεί κυρίως από τους «γρήγορους», ενώ η Scout από όσους θέλουν να συνδυάσουν την ευρυχωρία ενός combi με τις light εκτός δρόμους ικανότητες.
Διαιρούμενα φώτα και πινελιές ανάλογα την έκδοση
Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση των δύο εκδόσεων, αυτή ακολουθεί τις γενικότερες αισθητικές προσταγές της ανανέωσης της Octavia. Έτσι στο μπροστινό μέρος τα πιο «χτυπητά» είναι τα διαιρούμενα φώτα, η δυναμική μάσκα και τα φώτα τεχνολογίας LED. Από εκεί και πέρα, κάθε έκδοση έχει το δικό της χαρακτήρα. Για παράδειγμα τα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (κατά 30 χλστ.) ενισχύουν τον off-road χαρακτήρα της Scout, ενώ το χαμηλωμένο αμάξωμα (κατά 15 χλστ.), οι 17άρες ζάντες, η αεροτομή και οι διπλές απολήξεις αποτελούν χαρακτηριστικά της RS. Ανεξαρτήτως έκδοσης πάντως, η Skoda Octavia με την ανανέωσή της έχει κερδίσει σε δυναμισμό και δεν περνάει απαρατήρητη.
Το πρόγραμμα της παρουσίασης ξεκίνησε με Octavia Scout σε χωμάτινη διαδρομή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Αύξηση κατά 10 η βενζινοκίνητη έκδοση (230 )- Με ενεργή ανάρτηση και
- Χώρος αποσκευών έως 1.740 λίτρα
- Στην Ελλάδα τον Μάιο
«Μια κατηγορία μόνη της!» Έτσι μας σύστησαν οι άνθρωποι της Skoda τόσο την κορυφαία έκδοση RS, όσο και την off road Scout Octavia κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση στην Βιέννη. Και μπορεί εδώ στην Ελλάδα οι εν λόγω δύο εκδοχές να μην είναι στον ίδιο βαθμό δημοφιλείς όπως στην Ευρώπη (σ.σ. RS είναι το 13% των συνολικών πωλήσεων της Skoda!), ωστόσο είναι πάρα πολύ αγαπητές για τα δεδομένα, και αυτό φαίνεται και στο δρόμο αφού συχνά-πυκνά τις συναντάμε… Ας τις δούμε αναλυτικά.
Σε ένα μήνα στην Ελλάδα
Η άφιξη των Octavia RS και Scout θα συμπέσει με την άφιξη και των υπολοίπων ανανεωμένων εκδόσεων του μοντέλου, σε ένα μήνα περίπου από τώρα. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο μην περιμένετε μεγάλες διαφορές σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, που σημαίνει πως θα έχουμε να κάνουμε με δύο value for money προτάσεις οι οποίες θα απευθύνονται σε διαφορετικά βέβαια κοινά. Η RS θα βολιδοσκοπηθεί κυρίως από τους «γρήγορους», ενώ η Scout από όσους θέλουν να συνδυάσουν την ευρυχωρία ενός combi με τις light εκτός δρόμους ικανότητες.
Διαιρούμενα φώτα και πινελιές ανάλογα την έκδοση
Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση των δύο εκδόσεων, αυτή ακολουθεί τις γενικότερες αισθητικές προσταγές της ανανέωσης της Octavia. Έτσι στο μπροστινό μέρος τα πιο «χτυπητά» είναι τα διαιρούμενα φώτα, η δυναμική μάσκα και τα φώτα τεχνολογίας LED. Από εκεί και πέρα, κάθε έκδοση έχει το δικό της χαρακτήρα. Για παράδειγμα τα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (κατά 30 χλστ.) ενισχύουν τον off-road χαρακτήρα της Scout, ενώ το χαμηλωμένο αμάξωμα (κατά 15 χλστ.), οι 17άρες ζάντες, η αεροτομή και οι διπλές απολήξεις αποτελούν χαρακτηριστικά της RS. Ανεξαρτήτως έκδοσης πάντως, η Skoda Octavia με την ανανέωσή της έχει κερδίσει σε δυναμισμό και δεν περνάει απαρατήρητη.