Οδηγούμε τη νέα γενιά του Suzuki Jimny εντός και εκτός δρόμου και σας αναφέρουμε...
Οδηγούμε το νέο Suzuki Jimny
56.646 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2018)
Του έχει αποδοθεί ο χαρακτηρισμός «κατσίκι», γιατί πάει σε μέρη που μόνο τα συμπαθή τετράποδα μπορούν. Στη νέα του γενιά αυτό συνεχίζει να είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του, έχει όμως και σημεία που «πονάει». Τελικά, πως τα καταφέρνει το νέο Jimny στους υπόλοιπους τομείς και στη σύγχρονη πραγματικότητα;
Ο κανόνας στην αυτοκίνηση λέει πως στα 3-4 χρόνια έρχεται το facelift, και στα 7-8 η νέα γενιά κάθε μοντέλου. Ο κανόνας. Γιατί υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπου τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το Lada Niva έχει 40αρήσει, το Suzuki Jimny -στη δική μας περίπτωση- το αποφάσισε στα 20 χρόνια. Είμαστε περίεργοι λοιπόν -καλεσμένοι στην ευρωπαϊκή παρουσίασή του- να δούμε πόσο up to date κατάφερε ή θέλησε να γίνει, γιατί για το ότι έχει κρατήσει τον σκληροτράχηλο off road χαρακτήρα του είμαστε σίγουροι. Φαίνεται άλλωστε από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, φαίνεται και από την εμφάνισή. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…
Το νέο Jimny ξεχωρίζει με την τετράγωνη σιλουέτα του, τις έντονες ακμές και τις ορθές γωνίες του θυμίζοντας εν πολλοίς το προγενέστερο Samurai.
Ξεκινώντας με την εμφάνιση, πολλοί το έχουν χαρακτηρίσει ως μία μικρογραφία της Mercedes G-Class. Και έχουν δίκιο. Όντως θυμίζει πολύ αυτήν… Να είμαστε δίκαιοι όμως, οι σχεδιαστές δεν αντέγραψαν το γερμανικό μοντέλο, αλλά πάτησαν στο ίδιο τους το παρελθόν, το LJ 80. Έτσι, το νέο Suzuki Jimny ξεχωρίζει με την τετράγωνη σιλουέτα του, τις έντονες ακμές, τις ορθές γωνίες του, τη χαρακτηριστική μάσκα με τις 5 κάθετες γρίλιες μπροστά η οποία εκτείνεται πλέον από άκρη σε άκρη, αλλά και τα πλαστικά προστατευτικά στο πλάι. Αυτά μάλιστα δίνουν πόντους στο φάρδος και έτσι όταν το βλέπεις δείχνει πιο φαρδύ και δυναμικό από όσο είναι. Υποκειμενικά μας αρέσει, γιατί ξεχωρίζει από τον κανόνα, ειδικά αν έχεις επιλέξει ένα από τα μοναδικά νέα χρώματα (jungle green και kinetic yellow αυτά που μας κέρδισαν περισσότερο).
Αναφορικά, έπειτα, με τις εξωτερικές του διαστάσεις, έχει διατηρήσει τη φιλοσοφία του και άρα είναι κοντό σε μήκος (3,48 μ. χωρίς τη ρεζέρβα), ψηλό (1,72 μ.), στενό και υπερυψωμένο αφού η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 210 χλστ..