ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR: Plug-in Hybrid με 223 άλογα
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR: Plug-in Hybrid με 223 άλογα

71.882 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2023)

- Δεύτερη γενιά Toyota C-HR
- Κάτω από 30 χιλιάρικα το Hybrid, κάτω από 40 χιλ. το Plug-in
- Ρηξικέλευθο design και premium αύρα στην καμπίνα

Δεύτερη γενιά Toyota C-HR: Πίσω από το τιμόνι του C-HR PHEV

Το CH-R ήταν ο μικρός επαναστάτης της Toyota όταν παρουσιάστηκε το 2016 που άλλαξε την εικόνα της μάρκας προς τα έξω, προμήνυε τι θα ακολουθήσει και έφερε νέους πελάτες. Πολλούς για την ακρίβεια αφού σύμφωνα με τους ανθρώπους του Marketing -όπως μας είπαν σε αυτή την πριβέ προ-παρουσίαση του μοντέλου μιας και η επίσημη θα είναι το Νοέμβριο- το ποσοστό τους αγγίζει το 59%. 6 στους 10 δηλαδή νέους πελάτες προσέγγισε το Coupe High Rider της ιαπωνικής μάρκας και ένας από τους πρώτους λόγους ήταν η εντυπωσιακή σχεδίασή του. Δικαίως θα πούμε εμείς αφού μέχρι και σήμερα ακόμη και η 1η προ-facelift γενιά διαθέτει φρέσκο design στο μάτι.

Ωστόσο, οι σχεδιαστές της Toyota δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια και στη νέα γενιά πήγαν την σχεδίαση ένα βήμα παρακάτω. Μπορεί στις φωτογραφίες εδώ να βλέπετε το μοντέλο με ελαφρύ καμουφλάζ, η Toyota όμως το έχει δείξει ήδη και εμείς το έχουμε δει χωρίς καμουφλάζ στην στατική πρεμιέρα του, για αυτό είναι σαφές πως η 2η γενιά είναι ακόμη πιο φουτουριστική σε σχεδίαση, με εντονότερες ακμές και λιτές επίπεδες επιφάνειες. Προσωπικά μας αρέσει που δείχνει πιο ηλεκτρικό (σ.σ. την ίδια λογική ακολουθεί και το Prius), ενώ λεπτομέρειες όπως τα pop-up χερούλια (σ.σ. «κατέβηκαν» από την πίσω κολώνα για να ανοίγουν πιο εύκολα τα παιδιά την πόρτα) και η φωτιζόμενη μπάρα με την αναγραφή του ονόματός του πίσω δίνουν πόντους στο high-tech προφίλ του. Μάλιστα, βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική αφού είναι στο 0,24 με ότι αυτό συνεπάγεται σε κατανάλωση και θόρυβο στην καμπίνα.


Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλά επίπεδα θορύβου για το plug-in CH-R. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι στα 60 χλμ. περίπου, η επίσημη μέση κατανάλωση μόλις 0,8 λτ./100 χλμ. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,3 δλ..

Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλά επίπεδα θορύβου για το plug-in CH-R. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι στα 60 χλμ. περίπου, η επίσημη μέση κατανάλωση μόλις 0,8 λτ./100 χλμ. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,3 δλ..

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Moto