ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
14 φωτογραφίες »

Οι 13 γενιές του Nissan Skyline και ο «Godzilla»

6.052 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2020)

Μια σειρά εικόνων μας παρουσιάζει την 60χρονη εξέλιξη του Nissan Skyline αλλά και του GT-R.

Με πάνω από 60 χρόνια στο δρόμο, το Nissan Skyline είναι ένα μοντέλο που έχει περάσει πολλά. Το συγκεκριμένο όνομα βρίσκεται σε ισχύ από το 1957 και εξακολουθεί να υπάρχει και σήμερα, έχοντας δημιουργήσει τη δική του ιστορία, αλλά πάνω απ` όλα έχει δεχτεί στο πετσί του την εξέλιξη που ακολούθησε ο χώρος της αυτοκινητοβιομηχανίας.
 
Έτσι οι άνθρωποι της Budget Direct Car Insurance έκαναν μία αναδρομή στο παρελθόν παρουσιάζοντας την ιστορία του μοντέλου μέσα από τις 13 διαφορετικές γενιές που έχουν παρουσιαστεί έως και σήμερα.
 
Το Skyline έκανε το ντεμπούτο του το 1957, αλλά τότε δεν ήταν Nissan. Αντ `αυτού, η Prince Motor Company το παρουσίασε ως μοντέλο πολυτελούς προσανατολισμού. Ο σχεδιασμός έλαβε ξεκάθαρη έμπνευση από αμερικανικά αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου. Το 1963 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του Prince Skyline, όπου εκτός από το τετράθυρο σεντάν, υπήρχε επίσης διαθέσιμη μια παραλλαγή station wagon. Το 1966 μετά τη συγχώνευση των Nissan και Prince το μοντέλο έγινε το Nissan Prince Skyline και το 1969 έχοντας αποκλειστικά το λογότυπο της Nissan, λάνσαρε την έκδοση GT-R.
 
Το 1972 η τέταρτη γενιά του Skyline είχε μια πολύ διαφορετική εμφάνιση, με τη Nissan να πουλά 197 μονάδες GT-R στην Ιαπωνία πριν σταματήσει την παραγωγή. Η πέμπτη γενιά Skyline έφτασε το 1977, με τη θέση του GT-R να λαμβάνει το GT-EX, όπου ο 2λίτρος τούρμπο κινητήρας προσέφερε 145 ίππους και 206 Nm ροπής. Η έκτη γενιά έκανε την εμφάνισή της στο 1981 και ήταν το μοντέλο που βασίστηκε το Skyline της 7ης γενιάς που ήρθε το 1985, έχοντας ως κορυφαία παραλλαγή το GTS-R που έκανε το ντεμπούτο του το 1987 με 209 ίππους.
 
Το 1989, η όγδοη γενιά Skyline έφερε ένα αμάξωμα με περισσότερες καμπύλες, ενώ τα μεγάλα νέα για την όγδοη γενιά, γνωστή και ως R32, ήταν η επιστροφή του ονόματος GT-R. Το μοντέλο χρησιμοποίησε 2,6 λίτρων RB26DETT twin-turbo κινητήρα έχοντας 280 ίππους. Μάλιστα το R32 GT-R αποδείχθηκε επίσης πολύ επιτυχημένο στα μηχανοκίνητα αθλήματα αποκτώντας το προσωνύμιο Godzilla  που το συνοδεύει ακόμα και σήμερα. Το 1993 έφτασε η 9η γενιά του Skyline και το 1995 αυτή του GT-R εξοπλισμένο με το ίδιο 2,6 λίτρων μοτέρ. Για πρώτη φορά υπήρχε επίσης ένα τετράθυρο GT-R διαθέσιμο από το τμήμα της Autech της Nissan.
 
To 1998 έκανε ντεμπούτο η 10η γενιά του Skyline, με το GT-R να φτάνει ένα χρόνο αργότερα και να ολοκληρώνει την παραγωγή του το 2002, όπου είδαμε την 11η γενιά του Skyline. 2006 έως 2012 είδαμε τη 12η γενιά του Skyline, ενώ από το 2014 έως και σήμερα υπάρχει η 13η γενιά του ιαπωνικού μοντέλου.  

FORD
ESPRINTER 5 THINKS