ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι Τούρκοι φτιάχνουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, εμείς;

4.210 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2020)

Πως μπορούν οι Τούρκοι να λανσάρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εμείς όχι; Τι κάνουν σωστά τα τελευταία χρόνια που εμείς δεν κάνουμε;


Πως μπορεί ο Τούρκος πρόεδρος να κάθεται μπροστά σε ένα λειτουργικό πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού μοντέλου μιας νέας τουρκικής μάρκας με σχέδια να γεμίσει την Τουρκία με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να εξάγει και στο εξωτερικό; 

Πόσο ρεαλιστικά είναι τα σχέδια του Τούρκου προέδρου για ένα ηλεκτρικό μοντέλο και μάλιστα στην παραγωγή σε μόλις δύο χρόνια; Αν κρίνει κανείς από το επίπεδο ετοιμασίας του πρωτότυπου που παρουσίασε, και από τους επενδυτές πίσω από τη νέα μάρκα, TΟGG, η απάντηση είναι όχι απλά ρεαλιστικό, αλλά σίγουρο.
 
Η Τουρκία βλέπεις έχει μια σειρά προϋποθέσεων που της επιτρέπουν τέτοια σχέδια. Το σημαντικότερο από αυτό είναι πως είναι μια χώρα που παράγει αυτοκίνητα και μάλιστα σε μεγάλους αριθμούς. Εντάξει, δεν έχει δική της, εθνική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά όπως είναι εμφανές, αυτό θα αλλάξει σύντομα.
 
Το ζήτημα είναι πως η Τουρκία έχει 8 μάρκες με ισάριθμα εργοστάσια που παράγουν πάνω από 17 μοντέλα στην Τουρκία. Και μπορεί αυτές οι μάρκες να μην έχουν καμία συμμετοχή στην TOGG, έχουν όμως οι προμηθευτές τους.
 
Γιατί ένα αυτοκίνητο δεν κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από τη μάρκα της οποίας τα σήματα φέρει εμπρός. Τα περισσότερα μέρη είναι παραγγελίες σε τρίτους προμηθευτές. Έτσι για να λειτουργήσουν αυτά τα 8 εργοστάσια, στην Τουρκία λειτουργεί μία παράλληλη βιομηχανία προμηθευτών που παράγει όλα τα επί μέρους τμήματα. Αυτοί είναι και ο λόγος που μπορούν οι Τούρκοι να βασιστούν πάνω τους και να φτιάξουν ακόμη ένα εργοστάσιο που παράγει το δικό τους μοντέλο.
 
Επιπλέον, με τόση δραστηριότητα στη χώρα, υπάρχει και το εκπαιδευμένο προσωπικό. Που σημαίνει πως ένα εργοστάσιο της TOGG με 4.500 εργαζόμενους, θα βρει μεγάλο μέρος του προσωπικού «κλέβοντας» δυναμικό από τα άλλα εργοστάσια, και γύρω από αυτούς τους ανθρώπους θα εκπαιδεύσει κι άλλους.
 
Τέλος η Τουρκία έχει και το μέγεθος της αγοράς. Και όχι μόνο της δική της, αλλά και της Μέσης Ανατολής, της Ανατολικής Ευρώπης, της Ρωσίας και της Αφρικής. Έχει δώσει στην γεωγραφική της τοποθεσία αξία, και έχει γίνει κόμβος ανάμεσα σε τρεις ηπείρους και τέσσερις μεγάλες αγορές, χώρια η Δυτική Ευρώπη. 
 
Έτσι οι Τούρκοι το 2022 θα έχουν ένα καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και με τη στήριξη της κυβέρνησης θα το υποστηρίξουν με ένα δίκτυο φόρτισης. Μια πηγή επένδυσης που θα φέρει ξένα κεφάλαια και θέσεις εργασίας σε μια τεχνολογία που θα καθαρίσει τους δρόμους, θα ανοίξει τη χώρα σε άλλες μάρκες να παράγουν και λανσάρουν τα ηλεκτρικά τους εκεί, και θα βάλει την Τουρκία για τα καλά στον χάρτη της αυτοκίνησης όπως αυτός θα διαμορφωθεί την επόμενη δεκαετία.
 
Την ίδια στιγμή εμείς θα εισάγουμε μεταχειρισμένα ντίζελ και θα μετατρέπουμε την χώρα μας σε νεκροταφείο αυτοκινήτων.
 
ΤΙ λέτε λοιπόν; Μπορούν ή όχι οι Τούρκοι να πραγματοποιήσουν τις εξαγγελίες Ερντογάν για ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Και εμείς τι θα κάνουμε;

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS