ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα ανθρακονήματα είναι ένα σημαντικό στοιχείο που χαρίζει στο GT χαμηλό βάρος.

Τα ανθρακονήματα είναι ένα σημαντικό στοιχείο που χαρίζει στο GT χαμηλό βάρος.

Οι τεχνολογίες του αύριο

2.235 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2017)

Η Ford χρησιμοποιεί στα αγωνιστικά μοντέλα της τις τεχνολογίες αυτές, που όταν δοκιμαστούν, θα ωφελήσουν τα μελλοντικά αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής της εταιρείας.

Τα πρωτοποριακά μυαλά που βρίσκονται πίσω από τη δημιουργία του νέου Ford GT, δε σχεδίασαν μόνο ένα supercar για να κερδίζει στους αγώνες, αλλά και ένα μοντέλο όπου θα δοκιμαστούν νέες ιδέες και τεχνολογίες για μελλοντικά οχήματα, σε όλο το εύρος της γκάμας Ford.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


«Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε στο νέο Ford GT το 2013, η ομάδα είχε τρεις στόχους», είπε ο Raj Nair, executive vice president στο Product Development της Ford και Chief Technical Officer. «Πρώτος στόχος ήταν να το εκμεταλλευτούμε για την εκπαίδευση των μηχανικών μας στην ανάπτυξη μελλοντικών τεχνολογιών στους κινητήρες και να επεκτείνουμε τις γνώσεις μας στην αεροδυναμική. Δεύτερος στόχος ήταν να ανοίξουμε νέους ορίζοντες στη χρήση προηγμένων υλικών, όπως ελαφρών ανθρακονημάτων. Τέλος, στοχεύσαμε στη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans, που για πολλούς είναι η απόλυτη δοκιμασία αντοχής και απόδοσης». 

Η δυναμική της αεροδυναμικής

Η αεροδυναμική απόδοση του GT μεταβάλλεται κατά βούληση ώστε να ανταποκρίνεται σε διάφορες συνθήκες, χάρη στα κινούμενα στοιχεία του αμαξώματος, όπως οι ειδικοί αεραγωγοί εμπρός και η μεγάλη, ρυθμιζόμενη αεροτομή. Τα μπροστινά πτερύγια ανοιγοκλείνουν ανάλογα με το αν η αεροτομή είναι σε ψηλή ή χαμηλή θέση, ώστε το αυτοκίνητο να έχει ισορροπημένη αεροδυναμική από εμπρός μέχρι πίσω και σε όλες τις ταχύτητες. Όταν η αεροτομή είναι υπερυψωμένη, τα πτερύγια κλείνουν για να αυξηθεί η κατακόρυφη δύναμη, ενώ όταν η αεροτομή είναι χαμηλά, τα πτερύγια ανοίγουν για να περιοριστεί το downforce.
 
Επιχείρηση «αδυνάτισμα»

Τα ανθρακονήματα είναι ένα σημαντικό στοιχείο που χαρίζει στο GT χαμηλό βάρος και επέτρεψε να σχεδιαστούν ιδιαίτερες φόρμες στο αμάξωμα οι οποίες δεν θα ήταν δυνατές με χάλυβα ή αλουμίνιο.

Η τροφοδοσία – και όχι μόνο – του κινητήρα

Ο κινητήρας Ecoboost των 3,5 λίτρων που φορά το Ford GT είναι ο πιο ισχυρός Ecoboost που κατασκευάστηκε ποτέ, αποδίδοντας 647 ίππους. Εξελίχτηκε παράλληλα με τον αγωνιστικό κινητήρα του GT και τον Ecoboost 3.5L που χρησιμοποιείται στο εκτός δρόμου, υψηλών επιδόσεων pick-up F-150 Raptor, στο οποίο το 60% των εξαρτημάτων του κινητήρα είναι κοινά με εκείνον του GT.

Η ομάδα δημιούργησε επίσης προηγμένη τεχνολογία anti-lag στην υπερτροφοδότηση, η οποία βελτιώνει στο μέγιστο την έξοδο του αυτοκινήτου από τις στροφές. Το σύστημα διατηρεί το γκάζι ανοιχτό ακόμη κι όταν ο οδηγός δεν πιέζει το πεντάλ. Τα μπεκ καυσίμου είναι ανενεργά, αλλά ο ρυθμός περιστροφής και η πίεση του turbo διατηρούνται ψηλά με αποτέλεσμα καλύτερη απόκριση του κινητήρα και ακαριαία επιτάχυνση με το που ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού.

Ανάρτηση που χαμηλώνει

Η ανάρτηση χαμηλώνει από το πρόγραμμα Normal στο πρόγραμμα Track κατά 50 χιλιοστά – κάτι που γίνεται αντιληπτό από τον οδηγό. Το πρόγραμμα Track ανυψώνει την πίσω αεροτομή και κλείνει τους αεραγωγούς στο μπροστινό διαχωριστή, χαρίζοντας ιδανική κατακόρυφη δύναμη για εξαιρετική οδήγηση στην πίστα. 
Όταν το GT βρίσκεται σε πρόγραμμα οδήγησης με χαμηλωμένη την ανάρτηση, μεταβολές στην προφόρτιση των ελατηρίων σε συνδυασμό με τη ρύθμιση της απόσβεσης των αμορτισέρ και με την ενεργητική αεροδυναμική, συνεπάγονται δύο μοναδικά αυτοκίνητα σε ένα.

Τεχνολογία για όλους

Ο ρόλος του GT ως «πεδίου»δοκιμών είναι εμφανής σε όλους τους τομείς. Κάποιες καινοτομίες όπως η χρήση ανθρακονημάτων για την εξοικονόμηση βάρους, εξυπηρετεί πιο μακροπρόθεσμες εφαρμογές, ενώ άλλες καταλήγουν άμεσα στις αντιπροσωπείες.
Όσο τα νέα GT μπαίνουν στα γκαράζ των αγοραστών, τόσο οι υπόλοιποι πελάτες της Ford θα μπορούν να βρίσκουν στοιχεία του υπεραυτοκινήτου στα δικά τους οχήματα στο μέλλον.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Moto