Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε τις τιμές με τις οποίες θα προσφέρεται το ηλεκτρικό της μοντέλο στην εγχώρια αγορά. Δείτε πως διαμορφώνονται οι τιμές πριν και μετά το κρατικό bonus.
Το νέο Honda e αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2020, μία άφιξη που συμπίπτει με την εφαρμογή του νέου περιβαλλοντικού νόμου ο οποίος παρέχει επιδότηση, ύψους έως 6.000 ευρώ, για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (BEV).
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, οι τιμές του πολυαναμενόμενου Honda e, διαμορφώνονται στα 30.186 ευρώ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για τη βασική έκδοση και στα 34.274 ευρώ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για την έκδοση Advance.
Το Honda e, πριν την κρατική επιδότηση, στην βασική έκδοση με το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων θα προσφέρεται με τιμή από 35.990 ευρώ ενώ η πιο ισχυρή Advance με τα 154 άλογα θα έχει τιμή κτήσης από 38.990 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η ροπή ορίζεται στα 315 Nm ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 222 χλμ. σύμφωνα με το νεότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP.
Όσον αφορά στη φόρτιση, η Honda υπόσχεται πλήρη φόρτιση, από τη στιγμή που ανάβει η λυχνία χαμηλής φόρτισης, σε 30-31 λεπτά της ώρας, μιλώντας πάντα για σημείο φόρτισης με ταχυφορτιστή CCS2 50 ή 100 kW. Από εκεί και έπειτα, σε φορτιστή 7,4 kW Type 2 ο χρόνος φόρτισης κυμαίνεται περίπου στις 4 ώρες ενώ σε απλή οικιακή πρίζα πλησιάζει τις 19 ώρες.
Στο ντιζάιν, οι καθαρές γραμμές ενισχύονται από το σύστημα Side Camera Mirror που αντικαθιστά τους συμβατικούς καθρέφτες με κάμερες, παρέχοντας ζωντανές εικόνες σε δύο οθόνες των 6ιντσών που βρίσκονται μέσα στο όχημα. Το μοντέλο διακρίνεται επίσης από από pop out χειρολαβές πόρτας. Η θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου ενσωματώνεται κεντρικά στο καπό για εύκολη χρήση και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Όπως ήδη γνωρίζουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική, ενώ για να ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό οι μεγάλες καμπύλες των φτερών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί φαρδιά ελαστικά.
Στην καμπίνα το ψηφιακό ταμπλό είναι αυτό που κυριαρχεί. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού καταλαμβάνεται από δύο οθόνες αφής LCD 12,3 ιντσών που λειτουργούν ως οι κύριες οθόνες ψυχαγωγίας, παρουσιάζοντας μια σειρά εφαρμογών και συνδεδεμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας.
Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις τιμές του νέου Honda e στην Ελλάδα, πριν και μετά την κρατική επιδότηση:
Προσωπικά δεν το θεωρώ άσχημο, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να έδινα τόσα λεφτά σε μικρό.
πως περιμένουν οι κατασκευαστές να κάνουμε τη μετάβαση όταν τα μικρά τους (όχι μόνο αυτό) τα δίνουν 30,000?
Μικρα ηλεκτρικά μοντέλα με πολυ αλμυρή τιμή, δεν έχουν εμπορικό ενδιαφέρον στη χώρα μας. Βόρεια Ευρώπη, Σκανδιναβία, Ιαπωνική αγορά, και Λος Αντζελες μεριά.
Πολύ ακριβο ακόμα και με την επιδότηση
....Και ακριβο και ασχημο!!!!
Και με επιδότηση και χωρίς, πάλι απλησίαστο είναι...
Προσωπικά δεν το θεωρώ άσχημο, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να έδινα τόσα λεφτά σε μικρό. πως περιμένουν οι κατασκευαστές να κάνουμε τη μετάβαση όταν τα μικρά τους (όχι μόνο αυτό) τα δίνουν 30,000?
δεν υπαρχει περιπτωση στην ελλαδα γιαυτο,,στη ζυριχη μπορει.,,,εδω μονο με 1.5 200 αλογα και 22κ ισως
Μικρα ηλεκτρικά μοντέλα με πολυ αλμυρή τιμή, δεν έχουν εμπορικό ενδιαφέρον στη χώρα μας. Βόρεια Ευρώπη, Σκανδιναβία, Ιαπωνική αγορά, και Λος Αντζελες μεριά.