To RAV4 είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με την εγχώρια αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τον αναλυτικό τιμοκατάλογο και τα εξοπλιστικά επίπεδα. H 5η γενιά του ιαπωνικού SUV θα προσφέρεται στις εκδόσεις Active, Style, Style Plus, Style Plus P/R και Adventure με την υβριδική έκδοση πάντως να προσφέρεται μόνο στις τέσσερις από αυτές (Active, Style, Adventure και Black Edition).
Το μοντέλο θα διατίθεται με δύο επιλογές στα μηχανικά του σύνολα. Η μια επιλογή είναι ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 175 ίππων σε συνεργασία με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο CVT, ενώ η δεύτερη αφορά την υβριδική έκδοση του RAV4 με τον 2,5 λίτρων ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα απόδοσης 218 ίππων. Και οι δύο επιλογές μπορούν να συνδυαστούν με το σύστημα τετρακίνησης της μάρκας.
Η βασική έκδοση Active περιλαμβάνει μεταξύ άλλων πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας όπως: σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα Αποφυγής Σύγκρουσης, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κ.α. Επιπλέον, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα και στις πίσω θέσεις, air-condition, αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέπτες, 7 αερόσακους για την ασφάλεια των επιβατών, το σύστημα πολυμέσων Τοyota Touch, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control κ.α
Σε ομορφιά το κατατάσσω μαζί με το Μultipla (και διάφορα άλλα εμετικά μοντέλα).
Η ομορφιά είναι υποκειμενική, αλλά τουλάχιστο υπάρχει και κάποια αντικειμενικότητα.
Για εμένα πάντως είναι ΕΚΤΡΩΜΑ.
Πόσο κολλημένος με την Toyota μπορεί να είναι κάποιος για να είναι πρόθυμος να πλησιάζει αυτό το τετρακίνητο λέγοντας "έδωσα 30 χιλιάρικα για την αμαξάρα μου";
Ελπίζω να είναι λίγοι οι περίεργοι που θα το αγοράσουν και θα χαλάνε την αισθητική στους δρόμους.
Ένα κακάσχημο, ατσούμπαλο, πανάκριβο αμάξι το οποίο σχεδιάστηκε για να ευχαριστήσει τους Αμερικάνους πελάτες της Toyota. Σε καμία περίπτωση δεν έχει τη προσωπικότητα και το μπρίο που θέλουν οι Ευρωπαίοι στα SUV τους, η τύχη του θα είναι ίδια με το προηγούμενο δηλαδή τούμπανο πωλήσεις Αμερική, πάτο Ευρώπη. Και κάπου εδώ αναρωτιέμαι εγώ... Αν η Toyota δεν ενδιαφέρεται για την Ευρώπη γιατί να το κάνω εγώ με τη τσέπη μου; Προφανώς για Ελλάδα δε μιλάμε & δε λέμε... απλά κουνάμε το κεφάλι μας καταφατικά και όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν...
Μεγαλη η μαχη με το CR-V, το οποιο και θεωρω καλυτερο σε γενικες γραμμες. μπραβο στη toyota που καταφερε καλυτερες τιμες στα υβριδικα (που ειναι και τα μονα που αξιζει να σκεφτει καποιος για αγορα κατα τη γνωμη μου, γιαυτο πας στη Toyota). αλλα στο τεστ ταρανδου το αμαξι ειναι βαρκα... επισης και ο style εξοπλισμος εχει ελλειψεις, ενω η black edition ειναι εκτος πραγματικοτητας.
σοβαρα θεματα με τον θορυβο οταν ζοριστει το αμαξι, εφαγε πολυ αρνητικες κριτικες το αμαξι για αυτο. ουτε το καπω δεν ειχε μονωση απο τη μηχανη!
Πρώτα από όλα οι κινητήρες είναι απαγορευτικοι για την Ελλάδα αλλά και για πολλές χώρες της Ευρώπης κυρίως! Μετά όσο αφορά την εμφάνιση εμένα μου αρέσει λίγο εξωτερικά αλλά όπως πάντα η Toyota μέσα στο σαλόνι τα έχει κάνει χάλια... Τα φορτηγακια είναι πιο ωραία μέσα! Το χειρότερο όμως και εγκληματικό είναι ότι στο τεστ ταράνδου όχι μόνο δεν το πέρασε (πήρε κόκκινο) αλλα είναι επικίνδυνο να κυκλοφορεί ένα τέτοιο αμάξι στους δρόμους! Απαράδεκτη η Toyota και εγκληματική που πουλάει έτσι ένα αμάξι 30000+€
εγω προσωπικα το θεωρω εντυπωσιακοτατο και ειδωλο αισθητικης ως SUV (φυσικα δεν συγκρινεται με Jeep) σε αντιθεση με SUV τυπου C3 aircross που δεν μπορω να τα βλεπω και πιστευω οτι γενικα η αγορα χρειαζεται περισσοτερα αμαξια με γωνιες αντι καμπυλες οπως το RAV
Σε ομορφιά το κατατάσσω μαζί με το Μultipla (και διάφορα άλλα εμετικά μοντέλα). Η ομορφιά είναι υποκειμενική, αλλά τουλάχιστο υπάρχει και κάποια αντικειμενικότητα. Για εμένα πάντως είναι ΕΚΤΡΩΜΑ. Πόσο κολλημένος με την Toyota μπορεί να είναι κάποιος για να είναι πρόθυμος να πλησιάζει αυτό το τετρακίνητο λέγοντας "έδωσα 30 χιλιάρικα για την αμαξάρα μου"; Ελπίζω να είναι λίγοι οι περίεργοι που θα το αγοράσουν και θα χαλάνε την αισθητική στους δρόμους.
Ένα κακάσχημο, ατσούμπαλο, πανάκριβο αμάξι το οποίο σχεδιάστηκε για να ευχαριστήσει τους Αμερικάνους πελάτες της Toyota. Σε καμία περίπτωση δεν έχει τη προσωπικότητα και το μπρίο που θέλουν οι Ευρωπαίοι στα SUV τους, η τύχη του θα είναι ίδια με το προηγούμενο δηλαδή τούμπανο πωλήσεις Αμερική, πάτο Ευρώπη. Και κάπου εδώ αναρωτιέμαι εγώ... Αν η Toyota δεν ενδιαφέρεται για την Ευρώπη γιατί να το κάνω εγώ με τη τσέπη μου; Προφανώς για Ελλάδα δε μιλάμε & δε λέμε... απλά κουνάμε το κεφάλι μας καταφατικά και όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν...
Μεγαλη η μαχη με το CR-V, το οποιο και θεωρω καλυτερο σε γενικες γραμμες. μπραβο στη toyota που καταφερε καλυτερες τιμες στα υβριδικα (που ειναι και τα μονα που αξιζει να σκεφτει καποιος για αγορα κατα τη γνωμη μου, γιαυτο πας στη Toyota). αλλα στο τεστ ταρανδου το αμαξι ειναι βαρκα... επισης και ο style εξοπλισμος εχει ελλειψεις, ενω η black edition ειναι εκτος πραγματικοτητας. σοβαρα θεματα με τον θορυβο οταν ζοριστει το αμαξι, εφαγε πολυ αρνητικες κριτικες το αμαξι για αυτο. ουτε το καπω δεν ειχε μονωση απο τη μηχανη!
ευτυχώς που μαθαίνουμε από εσάς τόσο σημαντικά ζητήματα, όπως το τεστ ταράνδου ή η ηχομόνωση, γιατί οι ειδικοί δημοσιογράφοι.....
Πρώτα από όλα οι κινητήρες είναι απαγορευτικοι για την Ελλάδα αλλά και για πολλές χώρες της Ευρώπης κυρίως! Μετά όσο αφορά την εμφάνιση εμένα μου αρέσει λίγο εξωτερικά αλλά όπως πάντα η Toyota μέσα στο σαλόνι τα έχει κάνει χάλια... Τα φορτηγακια είναι πιο ωραία μέσα! Το χειρότερο όμως και εγκληματικό είναι ότι στο τεστ ταράνδου όχι μόνο δεν το πέρασε (πήρε κόκκινο) αλλα είναι επικίνδυνο να κυκλοφορεί ένα τέτοιο αμάξι στους δρόμους! Απαράδεκτη η Toyota και εγκληματική που πουλάει έτσι ένα αμάξι 30000+€
εγω προσωπικα το θεωρω εντυπωσιακοτατο και ειδωλο αισθητικης ως SUV (φυσικα δεν συγκρινεται με Jeep) σε αντιθεση με SUV τυπου C3 aircross που δεν μπορω να τα βλεπω και πιστευω οτι γενικα η αγορα χρειαζεται περισσοτερα αμαξια με γωνιες αντι καμπυλες οπως το RAV