Η ελληνική αντιπροσωπεία της Jeep ανακοίνωσε τις τιμές με τις οποίες προσφέρεται το ανανεωμένο Compass στην χώρα μας σε βενζίνη, diesel και με Plug-in υβριδική τεχνολογία.
Το ανανεωμένο Compass ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά με μια πλήρη γκάμα κινητήρων, συστημάτων μετάδοσης, αλλά και επιπέδων εξοπλισμού, ικανών να καλύψουν κάθε απαίτηση.
Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμος είναι ένας turbo βενζινοκινητήρας 1,3 λίτρων με απόδοση 130 ίππους και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή 150 ίππους και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επίσης 6 σχέσεων. Για όσους καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις, ο αναβαθμισμένος κινητήρας diesel 1,6 Multijet, προσφέρει αυξημένη στους 130 ίππους απόδοση (+10 ίππους σε σχέση με το παρελθόν), 320 Nm ροπής μόλις στις 1.500 σ.α.λ., χαμηλότερες εκπομπές ρύπων (-11gr/km) και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 10%.
To Compass facelift εφοδιάζεται και με το Plug-in Hybrid σύστημα 4xe που συνδυάζει τον κινητήρα των 1,3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων, με συνολική απόδοση –ανάλογα με την έκδοση- από 190 έως και 240 ίππους, δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για έως και 50χλμ., εκπομπές CO2 από 44 έως 47 g/km και κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, όποια στιγμή απαιτηθεί ή το επιλέξει ο οδηγός.
Όσον αφορά στα επίπεδα εξοπλισμού, το Compass είναι διαθέσιμο σε 6 εκδόσεις (Sport, Longitude, Limited, S, Trailhawk και 80th Anniversary). Στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων είναι το σύστημα πολυμέσων UConnect 5 με οθόνη από 8,4`` έως και 10,10``, οι ζάντες αλουμινίου, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED, αλλά και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το οποίο περιλαμβάνει, Σύστημα αυτόνομης πέδησης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, Intelligent Speed Assist, Lane Support System, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκονται οι εκδόσεις Limited (έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια), S (έμφαση στο δυναμικό χαρακτήρα), Trailhawk (για απόλυτες εκτός δρόμου δυνατότητες) και η συλλεκτική 80th Anniversary.
Το ανανεωμένο Jeep Compass είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές από 22.900 ευρώ, ενώ το σύνολο των εκδόσεων καλύπτεται από 4ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας δωρεάν υπηρεσία οδικής βοήθειας.
Ο συνοπτικός τιμοκατάλογος προτεινόμενης τιμής λιανικής πώλησης του ανανεωμένου Jeep Compass:
Έκδοση
Προτεινόμενη τιμή τιμοκαταλόγου
(περιλαμβάνει προωθητική ενέργεια)
Ανανεωμένο μεν, σε πολύ δύσκολη αρένα δε. Γάλλοι, Γερμανοί, Κορεάτες, Ιάπωνες, όλοι με πολύ αξιόλογα μοντέλα, αφήνουν παρα πολύ λίγο περιθώριο για .... «παπάτζες» με την ποιότητα. Προ Stellantis, & προ Fiat, η Jeep (Chrysler), ήταν ένας κακός σε ποιότητα κατασκευαστής (βλέπε Αμερική) με πολύ κακό όνομα επί της συνολικής ποιότητας. Εξού κ η κατατρακύλα των τελευταίων δεκαετιών, ενώ τον ψευτό-premium χαρακτήρα τον ξεπέρασαν (κατά πολύ) όλοι οι ανταγωνιστές του. Οι φωτογραφίες του άρθρου, με κατάμαυρα τζάμια, τούμπανο ζάντες, δερμάτινα σαλόνια, κτλ., είναι από λανσάρισμα κ δεν έχουν καμία σχέση με τις οικονομικες (αρχικές) εκδόσεις.
Καλή τύχη στην Ελληνική αγορά, ομως ο ανταγωνισμός είναι killer.
Είναι classic (με την καλή έννοια) σχέδιο και πιο SUV από τον ανταγωνισμό. Μέχρι τα 28.000 ευρώ θεωρώ οτι είναι πολύ καλό value for money και η ανανέωση έχει δουλέψει ειδικά στα ηλεκτρονικά και στο εσωτερικό που είχε θέμα - εντάξει, δεν είναι 3008 αλλά πλέον είναι αξιοπρεπές - και φθηνό σχετικά. Τα 4 χρόνια εγγύηση θα μπορούσαν να είναι 5 αλλά όλα έχουν σχέση και με το κόστος (το έχω ξαναγράψει οτι την πολυετή εγγύηση έμμεσα την πληρώνεις) και τα Jeep δεν νομίζω οτι έχουν ιδιαίτερα κακή φήμη από πλευράς αξιοπιστίας. Νομίζω είναι αξιοπρεπέστατη και value for money επιλογή στις πρώτες εκδόσεις - αν ανέβεις σε τιμή ο ανταγωνισμός είναι σκληρός.
Ανανεωμένο μεν, σε πολύ δύσκολη αρένα δε. Γάλλοι, Γερμανοί, Κορεάτες, Ιάπωνες, όλοι με πολύ αξιόλογα μοντέλα, αφήνουν παρα πολύ λίγο περιθώριο για .... «παπάτζες» με την ποιότητα. Προ Stellantis, & προ Fiat, η Jeep (Chrysler), ήταν ένας κακός σε ποιότητα κατασκευαστής (βλέπε Αμερική) με πολύ κακό όνομα επί της συνολικής ποιότητας. Εξού κ η κατατρακύλα των τελευταίων δεκαετιών, ενώ τον ψευτό-premium χαρακτήρα τον ξεπέρασαν (κατά πολύ) όλοι οι ανταγωνιστές του. Οι φωτογραφίες του άρθρου, με κατάμαυρα τζάμια, τούμπανο ζάντες, δερμάτινα σαλόνια, κτλ., είναι από λανσάρισμα κ δεν έχουν καμία σχέση με τις οικονομικες (αρχικές) εκδόσεις. Καλή τύχη στην Ελληνική αγορά, ομως ο ανταγωνισμός είναι killer.
Είναι classic (με την καλή έννοια) σχέδιο και πιο SUV από τον ανταγωνισμό. Μέχρι τα 28.000 ευρώ θεωρώ οτι είναι πολύ καλό value for money και η ανανέωση έχει δουλέψει ειδικά στα ηλεκτρονικά και στο εσωτερικό που είχε θέμα - εντάξει, δεν είναι 3008 αλλά πλέον είναι αξιοπρεπές - και φθηνό σχετικά. Τα 4 χρόνια εγγύηση θα μπορούσαν να είναι 5 αλλά όλα έχουν σχέση και με το κόστος (το έχω ξαναγράψει οτι την πολυετή εγγύηση έμμεσα την πληρώνεις) και τα Jeep δεν νομίζω οτι έχουν ιδιαίτερα κακή φήμη από πλευράς αξιοπιστίας. Νομίζω είναι αξιοπρεπέστατη και value for money επιλογή στις πρώτες εκδόσεις - αν ανέβεις σε τιμή ο ανταγωνισμός είναι σκληρός.