Οι τιμές του ήπια υβριδικού DS 3 με 136 άλογα στην Ελλάδα
- Με 136 ίππους και 230 Nm ροπής.
- Σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις.
- Πιο γρήγορο με λιγότερη κατανάλωση από το βενζινοκίνητο.
- Πάει και ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες.
Στην Ελλάδα το ήπια υβριδικό DS 3
Στην αγοράς της Ελλάδας είναι διαθέσιμο το DS 3 με το νέο ήπια υβριδικό σύστημα 136 ίππων, καθώς η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώσε επίσημα τις τιμές και τις εκδόσεις του. Από 32.800 ευρώ ξεκινά το κόστος απόκτησης, ενώ το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τις Bastille και Performance Line.
Με 136 ίππους και 230 Nm ροπής
Το νέο σύστημα αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων (136 ίππους και 230 Nm ροπής), σε συνδυασμό με ένα νέο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DCS6) που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.
Πιο γρήγορο με λιγότερη κατανάλωση από το βενζινοκίνητο
Σύμφωνα με την DS, χάρη στο νέο ηλεκτροκίνητο σύστημα 136 ίππων και 230 Nm ροπής, το DS 3 σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο μοντέλο PureTech 130, κατεβάζει την κατανάλωση καυσίμου σχεδόν 20%, ενώ μειώνει και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 27 γραμ./χλμ. σε 112 γραμ./χλμ. Παράλληλα, το DS 3 γίνεται πιο γρήγορο, κατεβάζοντας το 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,2 δευτερόλεπτα στα 8,4 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση πάντα με την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων.
Πάει και ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες
Η DS εκτιμά πως το ήπια υβριδικό DS 3 μπορεί να κινείται μέσα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά και παράλληλα αθόρυβα στο 50% κάθε διαδρομής. Έτσι, η γαλλική μάρκα εγκατέστησε το σύστημα Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS), το οποίο ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, ώστε να προειδοποιεί πεζούς και δικυκλιστές στο πέρασμά του.
Συνέχεια του άρθρου >>>