Οι τιμές του νέου Dacia Spring στην Ελλάδα
- Από 18.950 ευρώ το κόστος απόκτησης (με επιδότηση).
- Τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις στην γκάμα.
- Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και 65 άλογα.
- 220 χιλιόμετρα αυτονομία σε μεικτό κύκλο.
Διαθέσιμο στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Dacia Spring
Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμο το Dacia Spring, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ρουμανικής μάρκας. Από 18.950 ευρώ (με την επιδότηση) ξεκινούν οι τιμές του. Σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις προσφέρεται, όλες συνδυασμένες με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 65 ίππων και μάξιμουμ αυτονομία μικρού κύκλου 220 χιλιομέτρων (WLTP).
Από 18.950 ευρώ το κόστος απόκτησης
Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές του Spring, το οποίο κατέχει τον τίτλο του πιο φθηνού ηλεκτρικού στην ελληνική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η βασική έκδοση Dacia Spring Electric 65 Extreme DCR κοστίζει 25.000 ευρώ, ποσό που μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά», πέφτει στα 18.950 ευρώ. Παράλληλα, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia πλαισιώνεται από 8ετή εγγύηση (ή 120.000 χλμ.) για τη μπαταρία, 5ετή (ή 100.000 χλμ.) εργοστασιακή εγγύηση και 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια.
Τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις
Από κει και πέρα, υπάρχουν ακόμα τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις και συγκεκριμένα οι: Extreme DCR Colour (από 19.400 ευρώ με επιδότηση), Extreme Plus (από 19.400 ευρώ με επιδότηση) και Extreme Plus Colour (από 19.860 ευρώ με επιδότηση). Οι εκδόσεις Extreme, που βρίσκονται στην κορυφή της γκάμας ξεχωρίζει για τα μοναδικά της χαρακτηριστικά, μεταξύ των οποίων, τμήματα του αμαξώματος και του εσωτερικού βαμμένα σε χάλκινη απόχρωση (Copper Brown), αυτοκόλλητες λωρίδες στις πόρτες, ειδική διακόσμηση στα προστατευτικά του κάτω μέρους των θυρών, ειδική εκτύπωση στα εμπρός ελαστικά πατάκια.
Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και 65 άλογα
Ανεξάρτητα από την έκδοση, το Dacia Spring εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, που προσφέρει 65 ίππους. Σύμφωνα με την μάρκα, το ηλεκτρικό SUVάκι, εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 310χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP). Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τις 14,5 kWh/100χλμ., νούμερο το οποίο πέφτει στο 10,4 kWh/100χλμ. όταν το Spring κινείται στην πόλη. Παράλληλα, με το καλώδιο και την πρίζα της έκδοσης Extreme η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 13,5 ώρες, μέσω μια απλής οικιακής παροχής ρεύματος, χρόνος που μειώνεται σε κάτι λιγότερο από 60 λεπτά, αν αξιοποιηθεί η προαιρετική δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC), για μέχρι και το 80% φόρτισης της μπαταρίας.
Συνέχεια του άρθρου >>>