Το νέο Ford Puma θα είναι πολύ σύντομα διαθέσιμο στην Ελλάδα με ήπια υβριδική τεχνολογία που έχει στο επίκεντρό της τον καταξιωμένο EcoBoost κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρων σε δύο εκδόσεις 125 και 155 ίππων.
Ξεκινώντας από την τεχνολογία EcoBoost Hybrid, αναβαθμίζει τα χαρακτηριστικά του βενζινοκινητήρα της Ford αφού επιτρέπει την αποθήκευση της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του αυτοκινήτου σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Αυτή η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται κατά την επιτάχυνση από τον ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος συνεπικουρεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας έτσι καλύτερη απόδοση με ταυτόχρονα χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CΟ2.
Το νέο Ford Puma θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τις αρχές του επόμενου χρόνου στις πληρέστατες εκδόσεις Titanium και ST-Line X. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ (κάτι πρωτόγνωρο για την κατηγορία), πρωτοποριακή τεχνολογία διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου με ενσωματωμένο modem που επιτρέπει στο νέο Puma να είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο internet, σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC3 με οθόνη αφής 8 ιντσών (συμβατό με AppleCarPlay και AndroidAuto), ασύρματης φόρτιση, φώτα ημέρας LED και πίσω φώτα LED και αυτόματους προβολείς κ.ά.
Επιπρόσθετα, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του χρηματοδοτικού προγράμματος MyPuma από τη FordFinance το οποίο προσφέρει προνομιακούς όρους με προκαταβολή από 0%, επιτόκιο από 1% και διάρκεια αποπληρωμής από έως 84 μήνες. Κλείνοντας, σημειώστε πως το Puma υποστηρίζεται από 8ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Τιμοκατάλογος Εκδόσεων
Έκδοση
Αμάξωμα
Κινητήρας
Κιβώτιο Ταχυτήτων
C02
Ανώτατη Λιανική Τιμή Πώλησης με ΦΠΑ & Τέλος Ταξινόμησης
25+ χιλιάρικα για ένα πιεσμένο χιλιαράκι με 155 ονομαστικούς αναξιοπιστους ίππους με οπτική να πουλήσει σε μια υποτονική αγορά...τι άλλο παράξενο θα δούμε από τη Φορντ
25+ χιλιάρικα για ένα πιεσμένο χιλιαράκι με 155 ονομαστικούς αναξιοπιστους ίππους με οπτική να πουλήσει σε μια υποτονική αγορά...τι άλλο παράξενο θα δούμε από τη Φορντ