Mε μια επιλογή στην βενζίνη και δύο επιλογές στο diesel θα προσφέρεται στην χώρα μας το νέο Mazda CX-30. Στην βενζίνη, το πρώτο βήμα αφορά τον SkyActiv G ατμοσφαιρικό κινητήρα των 2,0 λίτρων με απόδοση 122 άλογα και 6άρι μηχανικό κιβώτιο με τιμή από 25.112 ευρώ. Με το αυτόματο κιβώτιο η τιμή ανεβαίνει στις 30.638 ευρώ ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις ξεκινούν από 30.638 ευρώ για το μηχανικό και από 33.404 ευρώ για το αυτόματο κιβώτιο.
Στο diesel, η πρώτη επιλογή γίνεται με τον 1.800άρη κινητήρα των 116 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο από 27.085 ευρώ (35.283 ευρώ με τετρακίνηση) και από 35.283 ευρώ (41.328 ευρώ με τετρακίνηση) με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο. Η Mazda προσφέρει στο CX-30 και τον 2λιτρο SkyActiv-X με τα 180 άλογα με τιμή από 28.725 ευρώ στην δικίνητη έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο αλλά στην πιο πλούσια έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης, το κόστος κτήσης εκτοξεύεται στις 37.330 ευρώ.
Το CX-30 βασίζεται σε μία εξελιγμένη μορφή της αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda. Οι διαστάσεις του μετρούνται σε 4.395 χιλιοστά μήκος, 1.795 πλάτος, 1.540 χλστ. ύψος και μεταξόνιο 2.655 χιλιοστά, γεγονός που καθιστά σημαντικά μακρύτερο και ελαφρώς πλατύτερο από το CX-3. Η εταιρεία υπόσχεται ότι οι επιβάτες θα επωφελούνται από μεγαλύτερους χώρους και άνεση σε σχέση με το CX-3 και θα φτάνουν σχεδόν αυτούς του μεγαλύτερου CX-5. O χώρος αποσκευών μετράται στα 430 λίτρα.
Υπενθυμίζουμε ότι το μοντέλο είναι ουσιαστικά η crossover έκδοση του Μazda3 και τοποθετείται ανάμεσα στο CX-3 και το CX-5.
....Γιατι να μη ξεκιναει με το κινητηρα 1.5 των 120 ιππων? Με διλιτρο βενζινοκινητηρα στην βασικη εκδοση και μαλιστα 122 ιππων(!!!!!!) και τιμη απο 25.000 euro, ειναι δυνατον να ανταγωνιστει το Qasquai και τους υπολοιπους?
Δηλαδή ανταγωνίζεται T-Roc EcoSport και C-HR και αρχίζει από τίς 25.000€ ;;; ζήτημα να πουλήσει 5 μονάδες μέχρι τα τέλη του έτους.
....Γιατι να μη ξεκιναει με το κινητηρα 1.5 των 120 ιππων? Με διλιτρο βενζινοκινητηρα στην βασικη εκδοση και μαλιστα 122 ιππων(!!!!!!) και τιμη απο 25.000 euro, ειναι δυνατον να ανταγωνιστει το Qasquai και τους υπολοιπους?
ΓΙΑΤΙ 2000 cc στην Ελλαδα του 2020. πολυ ομορφο αλλα λιγο downsizing με turbo θα ηταν ιδανικο.κριμα.