Το νέο Peugeot 408 ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα με μία έκδοση βενζίνης 130 ίππων και δύο Plug-in Hybrid 180 και 225 ίππων. Coupe χαρακτήρας μέσω του φαντεζί fastback αμαξώματος, SUV στιλ, hi-tech καμπίνα με 2 ψηφιακές οθόνες 10 ιντσών και αρχοντικοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές με λίγο κάτω από 40.000 ευρώ.
Από 39.900 ευρώ σε βενζίνη, από 46.900 ευρώ το Plug-in hybrid
Τις τιμές με τις οποίες είναι πλέον διαθέσιμο το νέο 408 στην ελληνική αγορά γνωστοποίησε η Peugeot στον επίσημο ιστότοπό της. Το 408 τοποθετείται μεταξύ του 308 και του 508 σε μέγεθος, επιδεικνύει τη δημιουργικότητα των μηχανικών της πάνω σε μια νέα fastback σιλουέτα στην κατηγορία των οικογενειακών και με τον ερχομό του, ολοκληρώνεται η παρουσία της φίρμας στην κατηγορία των οικογενειακών SUV.
Με 130 άλογα η βενζίνη, έως 225 ίππους για το Plug-in υβριδικό 408
Το 408 θα προσφέρεται στην Ελλάδα με έναν 1.200άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 130 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με τις τιμές να ξεκινούν από 39.900 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Allure, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο διζωνικός κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός / πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους & αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός/πίσω και κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, φώτα ημέρας LED ("δόντι λιονταριού") & ενσωματωμένα LED φλας, πίσω φώτα LED ("3 νυχιές"), το Visibility Pack: Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης-μεσαίας σκάλας προβολέων, αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, υαλοκαθαριστήρων και φωτισμού Follow Me Home, σύστημα Multimedia με οθόνη αφής 10 ιντσών, 4 θύρες USB, ζάντες αλουμινίου 17, φιμέ κρύσταλλα στις πίσω πόρτες και την πόρτα του χώρου αποσκευών και δύο οθόνες 10 ιντσών, μια για τον πίνακα οργάνων και μια για την οθόνη αφής στο ταμπλό.
Έπειτα, την γκάμα συμπληρώνουν δύο Plug-in hybrid εκδόσεις. Αμφότερες συνδυάζουν ένα PureTech κινητήρα 1,6 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 180 ή 225 ίππους, ενώ αμφότερες συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 8 ταχυτήτων. Οι τιμές τους ξεκινούν από 46.900 στην Allure και 52.000 στην Allure Plus αντίστοιχα.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο Plug-in hybrid εκδόσεις έχει χωρητικότητα 12.4 kWh και φορτίζεται από δύο τύπους ενσωματωμένων φορτιστών, έναν φορτιστής 3.7kW μονοφασικού ρεύματος στο βασικό εξοπλισμό και έναν προαιρετικό μονοφασικό των 7.4 kW. Σύμφωνα με τη μάρκα, η μπαταρία φορτίζεται πλήρως από Wall Box (32 A) των 7.4 kW και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 7.4 kW, σε 1 ώρα και 55 λεπτά. Από ενισχυμένη παροχή (16 A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7 kW, σε 3 ώρες και 50 λεπτά και από συμβατική παροχή (8A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7 kW, σε 7,5 περίπου, ώρες.
Οι τιμές αναλυτικά:
Εκδόσεις Peugeot 408
Τιμή σε ευρώ
Allure | 1.2 PureTech 130 EAT8
39.900
Allure Plus | 1.2 PureTech 130 EAT8
42.500
Allure Plus | Plug-in Hybrid 180hp e-EAT8
49.500
Allure | Plug-in Hybrid 180hp e-EAT8
46.900
Allure Plus | Plug-in Hybrid 225hp e-EAT8
52.000
GT | 1.2 PureTech 130 EAT8
46.500
GT | Plug-in Hybrid 180hp e-EAT8
51.800
GT | Plug-in Hybrid 225hp e-EAT8
55.000
Ξεχωρίζει χάρη στην σιλουέτα του
Το νέο 408 βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 που χρησιμοποιούν επίσης τα 308 hatchback και station-wagon και όσον αφορά στις διαστάσεις, έχει μήκος 4,69μ. και μεταξόνιο που φτάνει τα 2,79μ, ενώ το ύψος του ανέρχεται στα 1,48μ. και το πλάτος του τα 1,859 μέτρα.
Όπως προαναφέραμε, εξωτερικά το Peugeot 408 ξεχωρίζει πρώτα από όλα για τη δυναμική fastback σιλουέτα του. Από κει και πέρα οι γραμμές του είναι έντονες, η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα για να συνδυάζεται με το μπροστινό μέρος, και κοσμείται από το νέο σήμα της μάρκας. Την ίδια ώρα το ανεστραμμένο σχήμα του πίσω προφυλακτήρα δίνει στο προφίλ μια έντονη προσωπικότητα.
Ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες, μεγάλο το πορτ-μπαγκάζ
Μπορεί να έχουμε συνηθίσει να γίνονται συμβιβασμοί από τέτοια coupe SUV στον τομέα των χώρων, αυτό όμως δεν συμβαίνει στο νέο Peugeot 408. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Peugeot, οι διαστάσεις του 408 είναι τέτοιες που του επιτρέπουν να προσφέρει «αέρα» 188 χιλιοστά για τα πόδια των πίσω επιβατών. Το πάτωμα επίσης παρέχει χώρο στους πίσω επιβάτες για να τεντώσουν τα πόδια τους κάτω από τα εμπρός καθίσματα και έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί την ελευθερία των κινήσεων. Η σχεδίαση των καθισμάτων και η κλίση τους, έχουν σκοπό να δώσουν στους επιβάτες την ευκαιρία να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον χώρο τους για βέλτιστη άνεση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών.
Ο χώρος αποσκευών ορίζεται εργοστασιακά στα 536 λίτρα με πίσω καθίσματα στην θέση τους και στα 1.611 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα (συμπεριλαμβανομένων 36 λίτρων αποθηκευτικού χώρου κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ για την έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως). <Με την πλάτη αναδιπλωμένη, μπορεί να μεταφερθούν φορτία μήκους έως και 1,89 μέτρων.Για μεγαλύτερη πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση, ο χώρος του πορτμπαγκάζ διαθέτει ρευματολήπτη 12V στη δεξιά πλευρά του, φωτισμό LED, δίχτυ αποθήκευσης, ιμάντες στερέωσης, και άγκιστρα για μεταφορά τσαντών ενώ, Η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι ηλεκτροκίνητη, έτσι ώστε να διευκολύνει το χρήστη στην περίπτωση που τα χέρια του είναι πιασμένα.