H Toyota ανακοίνωσε πως το νέο Aygo X προσφέρεται στην Ελλάδα σε 7 εκδόσεις εξοπλισμού με τις τιμές να ξεκινούν από τις 13.920 ευρώ. Μόνη επιλογή ο 1.000άρης των 72 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.
H νέα τρίτη γενιά του Toyota Aygo ήρθε για να δώσει συνέχεια στην παρουσία της μάρκας στην κατηγορία των μίνι μοντέλων. Το Αygo X, όπως ονομάζεται πλέον, απέκτησε «περιπετειώδη» χαρακτήρα και crossover εμφάνιση, μεγαλώνοντας παράλληλα το εκτόπισμά του προς κάθε κατεύθυνση, διατηρώντας ωστόσο κάτω από το καπό του το ίδιο μοτέρ.
Σαφώς μεγαλύτερο σε μέγεθος από το προηγούμενο Aygo
Το μίνι crossover έχει μήκος 3.700 χλστ. αριθμός μεγαλύτερος κατά 23,5 πόντους από το προηγούμενο Aygo. Πέραν αυτού, μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο του νέου Aygo X κατά 9 εκατοστά, αγγίζοντας τα 2.430 χλστ., ενώ όσον αφορά στα υπόλοιπα στοιχεία, το πλάτος είναι 1.740 χλστ. (+125 χλστ.), το ύψος 1.510 χλστ. (+50 χλστ.) και το βάρος του, χωρίς οδηγό, μετράται στα 940 κιλά. Πέραν των διαστάσεων διαφορές υπάρχουν και στο ντιζάιν. Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από την ενιαία κλειστή μάσκα, την ώρα που η γρίλια είναι τοποθετημένη πιο χαμηλά. Από κει και πέρα οι νέοι LED προβολείς με σχήμα μπούμεραγνκ και τα πλαστικά προστατατευτικά στους θόλους κάνουν το Aygo X να αποπνέει δυναμισμό σε σχέση με το πιο ήπιο σε εμφάνιση μοντέλο της 2ης γενιάς.
Περισσότεροι χώροι για τους επιβάτες, προσφέρει πορτ-μπαγκάζ 231 λίτρων
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του Aygo Χ ευνόησαν και την καμπίνα, αφού πλέον οι διαθέσιμοι χώροι για επιβάτες και μπαγκάζια είναι μεγαλύτεροι. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν μεγαλύτερο κενό μεταξύ τους 20 χλστ., αυξάνοντας το χώρο για τους ώμους κατά 45 χλστ. ενώ ο οδηγός κάθεται 5,5 πόντους ψηλότερα, με την Toyota να υπόσχεται καλύτερη περιφερειακή ορατότητα. Ρόλο σε αυτή παίζει και η κεκλιμένη κατά 10% περισσότερο μπροστινή κολόνα, καθώς επίσης και η αύξηση της απόστασης του Aygo X από το έδαφος κατά 11 χλστ. (131 χλστ. πλέον). Όσον αφορά στο διαμέρισμα του χώρου αποσκευών, αυτό έχει αυξηθεί σε μήκος κατά 125 χλστ. και χωρά πλέον 231 λίτρα, ήτοι πάνω από 60 λίτρα περισσότερα από πριν (έως 829 λτ. με ριγμένα καθίσματα).
Συνέχεια του άρθρου >>>
Με 1,0 λτ. μοτέρ 72 ίππων με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο
Η Toyota δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στον 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,0 λίτρου, που αποδίδει 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με 93 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ.. Το μοτέρ συμμορφώνεται με τη νόρμα Euro6D, εκτός από το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, μπορεί να συνδυαστεί και με το νέο S-CVT κιβώτιο (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων). Από πλευράς ρύπων, το χειροκίνητο Aygo X εκπέμπει 107 γρ. CO2 και το αυτόματο 110 γρ., κατά WLTP, κάτι που σημαίνει ότι θα κυκλοφορεί ελεύθερα στο Δακτύλιο.
Από 13.920 ευρώ η «βασική» αλλά πλούσια Χ έκδοση
Για να περάσουμε στην τιμολογιακή πολιτική που επέλεξε η Toyota για το νέο Aygo X, πρέπει αρχικά να αναφέρουμε πως προσφέρει το ιαπωνικό μίνι συνολικά σε 7 επίπεδα εξοπλισμό (X, X-Play, X-Style, X-Pulse, X-Trend, X-Envy και Χ-Limited), ώστε ο ενδιαφερόμενος να μπορέσει να επιλέξει την έκδοση που τον εκφράζει περισσότερο. Η τιμή για την βασική έκδοση X ξεκινά από τις 13.920 ευρώ και περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό: οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας, δύο ηχεία, Bluetooth, υποδοχή USB, ηλεκτρικό τριάκτινο τιμόνι, air-condition, έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, adaptive cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, 6 αερόσακους, φώτα ημέρας LED μπροστά και πίσω, προβολείς follow-me-home, αυτόματη διακοπή προβολέων, ζάντες 17 ιντσών, πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας κ.α.
Αναλυτικά οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου Toyota Aygo X:
Έκδοση
Tιμή με χειροκινητο κιβώτιο (ευρώ)
Τιμή με αυτόματο S-CVT (ευρώ)
Aygo Χ
13.920
-
Aygo Χ-Play
14.520
15.620
Aygo X-Style
15.220
16.320
Aygo X-Pulse
15.790
16.890
Aygo X-Trend
16.590
17.690
Aygo X-Envy
17.190
18.290
Aygo X-Limited
19.410
20.510
Διαθέσιμο στην χώρα μας το νέο Aygo X!
- Με 1,0 λτ. μοτέρ απόδοσης 72 ίππων, μπαίνει ελεύτερα Δακτύλιο
- Από 13.920 ευρώ σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο
- Πλήρης η «βασική»: Δύο οθόνες, φώτα LED μπροστά/πίσω, 17άρες ζάντες
Πώς βλέπετε τις τιμές του νέου Augo X; Θα είναι το ίδιο επιτυχημένο όπως η προηγούμενη γενιά του;