Η Tesla αποκάλυψε τα ανανεωμένα Model S και Χ με αφορμή την καθιερωμένη ενημέρωση για τα οικονομικά στοιχεία του 4ου τριμήνου του 2020 και δεν έχασε χρόνο να ανακοινώσει τις τιμές τους, ακόμα και για την Ελλάδα.
Oι αλλαγές στο εσωτερικό είναι αρκετά μεγαλύτερες σε σχέση με αυτές του εξωτερικού μέρους. Κάνοντας την αρχή από την καμπίνα, βλέπουμε πως η οθόνη αφής σε στυλ τάμπλετ που υπάρχει στο τρέχον μοντέλο έχει αντικατασταθεί από μία νέα οθόνη 17 ιντσών με οριζόντια διάταξη. Η εταιρεία αναφέρει ότι η ανάλυση έχει βελτιωθεί σημαντικά έως 2200x1300 με τα χρώματα να είναι πιο φωτεινά. Από κει και πέρα σε αντίθεση με τα νεότερα αυτοκίνητα της Tesla, τα ανανεωμένα Model S και X θα διατηρήσουν το ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών, τουλάχιστον σύμφωνα με τις εικόνες.
To ανανεωμένο Tesla Model X.
Φυσικά εντύπωση μεγάλη προκαλεί και το τιμόνι το οποίο θυμίζει πηδάλιο αεροπλάνου και έχει το ίδιο στυλ με αυτό που έχουμε δει στο πρωτότυπο του Roadster. Παράλληλα στις εικόνες απουσιάζουν οι παραδοσιακοί διακόπτες των φλας, κάτι που πιθανότατα να σημαίνει πως θα ενεργοποιούνται από μπουτόν που είναι πάνω στο τιμόνι. Στο πίσω μέρος, τα καθίσματα φαίνεται να έχουν αποκτήσει ενίσχυση δεξιά και αριστερά, ενώ στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας υπάρχει και μία έγχρωμη οθόνη για τους πίσω επιβάτες.
Στο εξωτερικό μέρος οι αλλαγές είναι πολύ ήπιες. Η προσοχή των σχεδιαστών φάνηκε πως επικεντρώθηκε στον επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ υπάρχουν και καινούργιοι τροχοί.
Μόνο αμερικανικές καινοτόμες εταιρίες τα κάνουν αυτά τα πράγματα! Κάτι σαν την «άπλ» του Steve Jobs με τα iPhones πριν καμία 15αριά χρόνια.
Δε γνωρίζω πόσο καλά, ποιοτικά, ή αξιόπιστα είναι τα Tesla μετά από 3, 5, 7 χρόνια καθημερινής, οικογενειακής χρήσης. Δεν έχω καν ψάξει στο διαδίκτυο να διαβάσω, αν τρίζουν, αν ξεκολλούν μοκέτες, πλαστικά όπως τα περισσότερα made in USA αυτοκίνητα. Γνωρίζω ότι είναι δαιμονισμένα γρήγορα, φτάνουν σε ροπή κ ιπποδύναμη εξωτικές κατασκευές, και από ότι βλέπω τις τιμές τους, είναι κ αρκετά ακριβά.
Τι να πω, με μπερδεύουν λίγο. Είναι premium κατασκευές (πέρα της τιμής τους που είναι τσουχτερή), και υπερτερούν πχ από ένα υβριδικό Lexus αντίστοιχου κόστους ή μιας αμιγώς ηλεκτρικής Mercedes??
Μόνο αμερικανικές καινοτόμες εταιρίες τα κάνουν αυτά τα πράγματα! Κάτι σαν την «άπλ» του Steve Jobs με τα iPhones πριν καμία 15αριά χρόνια. Δε γνωρίζω πόσο καλά, ποιοτικά, ή αξιόπιστα είναι τα Tesla μετά από 3, 5, 7 χρόνια καθημερινής, οικογενειακής χρήσης. Δεν έχω καν ψάξει στο διαδίκτυο να διαβάσω, αν τρίζουν, αν ξεκολλούν μοκέτες, πλαστικά όπως τα περισσότερα made in USA αυτοκίνητα. Γνωρίζω ότι είναι δαιμονισμένα γρήγορα, φτάνουν σε ροπή κ ιπποδύναμη εξωτικές κατασκευές, και από ότι βλέπω τις τιμές τους, είναι κ αρκετά ακριβά. Τι να πω, με μπερδεύουν λίγο. Είναι premium κατασκευές (πέρα της τιμής τους που είναι τσουχτερή), και υπερτερούν πχ από ένα υβριδικό Lexus αντίστοιχου κόστους ή μιας αμιγώς ηλεκτρικής Mercedes??