Στο θέμα μας θα συναντήσουμε τρία διαφορετικά είδη κιβωτίων με τα οποία εξοπλίζονται τα μοντέλα. Το πιο γνωστό είναι το κλασσικό αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι το παλαιότερο και πιο διαδεδομένο, αποτελώντας τη βάση για το μετέπειτα κύμα εξέλιξης. Υπέρ του είναι η αξιοπιστία, αλλά και η εύκολη προσαρμογή στον τρόπο οδήγησης. Από την άλλη σε αρκετές περιπτώσεις είναι υπαίτιο για την αύξηση της κατανάλωσης και τις μειωμένες επιδόσεις.
Η πιο εξελιγμένη τεχνολογία είναι το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Διακρίνεται για τις ταχύτατες αλλαγές σχέσεων με συνεχή ροή δύναμης, ομαλή λειτουργία, μικρή απόκλιση ή και χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με ένα χειροκίνητο. Στον αντίποδα είναι μια πολύπλοκη κατασκευή, με αυξημένο κόστος κτήσης και συντήρησης.
Ένα διαφορετικής φιλοσοφίας και λειτουργίας κιβώτιο είναι το συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Το συγκεκριμένο δεν έχει φιξαρισμένες σχέσεις στην ουσία και λειτουργεί όπως ακριβώς και τα σκούτερ. Είναι μια σχετικά απλή κατασκευή, με χαμηλό κόστος και μικρές διαστάσεις, ωστόσο στην χρήση του δίνει την αίσθηση πατιναρίσματος, με σχετικά αργή απόκριση και βουητό κατά την πλήρη επιτάχυνση.
Τέλος, υπάρχει και το μηχανικό αυτοματοποιημένο. Πρόκειται για ένα κλασικό μηχανικό κιβώτιο με συμπλέκτη, το οποίο έχει μετατραπεί σε αυτόματο μέσω ενός μηχανισμού, ο οποίος αναλαμβάνει τη διαδικασία σύμπλεξης/αποσύμπλεξης. Δεν επιβαρύνει καθόλου την κατανάλωση και είναι αρκετά αξιόπιστο, ωστόσο μειώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου και κάνει αργές εναλλαγές σχέσεων.