Καταρχήν το βαν φαίνεται να κάνει κίνηση στη δεξιά πλευρά της λωρίδας του και έπειτα στρίβει αριστερά. Θα έπρεπε να βρίσκεται από πριν στο αριστερό άκρο του δρόμου. Εφόσον φυσικά επιτρεπόταν να στρίψει, καθώς δεν φαίνεται στο βίντεο εάν υπάρχει απαγορευτική σήμανση για αριστερή στροφή. Όσον αφορά τη διπλή διαχωριστική φαίνεται να γίνεται διακεκομμένη σε εκείνο το σημείο και δεν γνωρίζω τι λέει ο Κ.Ο.Κ. στην συγκεκριμένη χώρα. Ίσως επιτρέπεται η στροφή αριστερά. Από την άλλη ενώ το προπορευόμενο όχημα είχε βγάλει αριστερό φλας και ήδη στρίβει, φαίνεται πως η μηχανή σχεδόν πατάει τη διαχωριστική και έχει αρκετή ταχύτητα. Άρα και το βαν να ήταν στη σωστή θέση πριν να στρίψει δεν είναι και σίγουρο ότι θα είχε αποφευχθεί κάποια σύγκρουση.
Ολοι οι φωστηρες λενε την μπαρουφα τους, κομπλεξισμος με τις μηχανες στο επαρκο , καγκουροφονιαδες των δρομων.
Δηλαδη αν δεν ηταν μηχανη απο πισω και ηταν αυτοκινητο ,τι;Δεν θα γινοταν ατυχημα?Ο Θεουλης απο το βαν εχει αριστερο φλας και κανει κινηση προς δεξια, που ξερει ο πισω οτι θα κανει αποτομα αριστερα?και αν εχει καει το δεξι φλας και εχει βγαλει αλαρμ για να σταματησει?Αποσταση ειχαν αλλα η δεξια κινηση του οδηγου ηταν καθοριστικη.Αντε με τους βλακες πια δεν φτανει που δεν ξερουν να οδηγουν δεν ξερουν να γραφουν κι ολας...
Μηπως ετρεχε λιγο παραπανω ο μηχανοβιος και δεν προλαβε να καταλαβει τι γινεται μπροστα του και πατησε αποτομα το φρενο και αρχιζε να κουναει? Εαν δεν ετρεχε ισως να ειχε σταματησει νομιζω
Eτσι όπως ανοίγεται το βαν για να στρίψει μου δίνει την εντύπωση οτι μάλλον θέλει να κάνει αναστροφή παρά να στρίψει. Μάλλον το βαν φταίει περισσοτερο .τους καθρέφτες τι τους έχει???
εγκληματικο λαθος του σχεδιαστη του δρομου που εβαλε διακεκομενη γραμη στο σημειο εκεινο που αναπησετε ταχυτητα απροσεξια του αναβατη που δεν ειδε το φλας και λαθος του οδηγου που εκενε πρωτα δεξεια με αποτελεσμα να ξεγελαστει ο αναβατης
Ο ΚΟΚ δεν είναι ίδιος σε όλες τις χώρες. Στο σημείο που στρίβει το VAN οι διαχωριστικές γραμμές είναι διακεκομμένες. Νομίζω ότι το λάθος είναι καθαρά του μοτοσυκλετιστή. Κρίμα για τον συνεπιβάτη που μάλλον τραυματίστηκε σοβαρά.
To Ban κινηται κανονικά στην αριστερή λωριδα και εχει βγαλει φλας για αριστερα.
Ολα καλά μέχρι εδω.
Στην συνέχεια κινήται δεξιότερα και περναει το μισο οχημα στην δεξια λωρίδα!
Εκει εκανε το μεγάλο λάθος γιατι κανένας δεν καταλαβαίνει που πάει !!
Οσο για την μηχανή ο οδηγός ξαφνιάστηκε και πάτησε ολο το φρένο .Ευτυχως το κράνος εκανε δουλειά !
Αλλα δεν βουτανε απο κατω τον τραυματία !δεν υπαρχει αυτο ! !Αυτό κι εαν ειναι λάθος μεγάλο !
Ο αναβάτης (η μοτοσικλέτα) είναι ένα όχημα οπός το βαν και το κάθε ένα που κινείται.
Βάσει του ΚΟΚ όφειλε να έχει σωστή απόσταση και ταχύτητα.
Είναι πίσω από το βαν που έχει βάλει το φλας και τα φώτα των φρένων του φαίνονται μια χαρά!
Ο δρόμος έχει σωστή διαγράμμιση και του επιτρέπει να στρίψει αριστερά.
Γιατί να φταίει το βαν!?
Πρέπει να προσέχουμε και την μ@λ@κι@ που μπορεί να κάνει ο άλλος!
Ο οδηγός του van φταίει κατά κύριο λόγο κατ'εμέ...πρώτα κοιτάς αν έχει κίνηση ο δρόμος και μετά τη κάνεις τη ρημάδα τη στροφή/αναστροφή!...αλλά κι ο μοτοσυκλετιστής είχε αναπτύξει πολύ μεγάλη ταχύτητα δεδομένου του δρόμου
100% ο οδηγος του βαν!!και νομικα και ηθικα!!
στριβει αριστερα σε διπλη γραμμη!!δλδ σε δρομο που δεν περιμενει κανεις να στριψει!!
κανει ελιγμο δεξια πριν στριψει.ο κ.ο.κ αναφερει οτι για στροφη αριστερα κινουμαστε στο αριστερο ακρο του δρομου,για να μην γινονται τετοια ατυχηματα φτιαχτηκε ο κ.ο.κ.
ως απλη παρατηρηση ειναι κ οτι κοιταζουμε τον καθρεφτη οταν αλλαζουμε πορεια ή κατευθυνση!!
είναι 80% λάθος του οδηγου του van γιατι αν και είχε αναμένο φλάς αριστερά έκανε δεξιά και μετά εστριψε αριστερά και έκοψε τον μοτοσυκλετιστή που και αυτός με την σειρά του είχε αναπτήξει ταχύτητα.
Καταρχήν το βαν φαίνεται να κάνει κίνηση στη δεξιά πλευρά της λωρίδας του και έπειτα στρίβει αριστερά. Θα έπρεπε να βρίσκεται από πριν στο αριστερό άκρο του δρόμου. Εφόσον φυσικά επιτρεπόταν να στρίψει, καθώς δεν φαίνεται στο βίντεο εάν υπάρχει απαγορευτική σήμανση για αριστερή στροφή. Όσον αφορά τη διπλή διαχωριστική φαίνεται να γίνεται διακεκομμένη σε εκείνο το σημείο και δεν γνωρίζω τι λέει ο Κ.Ο.Κ. στην συγκεκριμένη χώρα. Ίσως επιτρέπεται η στροφή αριστερά. Από την άλλη ενώ το προπορευόμενο όχημα είχε βγάλει αριστερό φλας και ήδη στρίβει, φαίνεται πως η μηχανή σχεδόν πατάει τη διαχωριστική και έχει αρκετή ταχύτητα. Άρα και το βαν να ήταν στη σωστή θέση πριν να στρίψει δεν είναι και σίγουρο ότι θα είχε αποφευχθεί κάποια σύγκρουση.
Ολοι οι φωστηρες λενε την μπαρουφα τους, κομπλεξισμος με τις μηχανες στο επαρκο , καγκουροφονιαδες των δρομων. Δηλαδη αν δεν ηταν μηχανη απο πισω και ηταν αυτοκινητο ,τι;Δεν θα γινοταν ατυχημα?Ο Θεουλης απο το βαν εχει αριστερο φλας και κανει κινηση προς δεξια, που ξερει ο πισω οτι θα κανει αποτομα αριστερα?και αν εχει καει το δεξι φλας και εχει βγαλει αλαρμ για να σταματησει?Αποσταση ειχαν αλλα η δεξια κινηση του οδηγου ηταν καθοριστικη.Αντε με τους βλακες πια δεν φτανει που δεν ξερουν να οδηγουν δεν ξερουν να γραφουν κι ολας...
Μηπως ετρεχε λιγο παραπανω ο μηχανοβιος και δεν προλαβε να καταλαβει τι γινεται μπροστα του και πατησε αποτομα το φρενο και αρχιζε να κουναει? Εαν δεν ετρεχε ισως να ειχε σταματησει νομιζω
1000% Φταίει ο μοτοσυκλετηστής !!!!! Ξυπνάτε οδηγάρες και μη λέτε μαλακίες !!!
Eτσι όπως ανοίγεται το βαν για να στρίψει μου δίνει την εντύπωση οτι μάλλον θέλει να κάνει αναστροφή παρά να στρίψει. Μάλλον το βαν φταίει περισσοτερο .τους καθρέφτες τι τους έχει???
εγκληματικο λαθος του σχεδιαστη του δρομου που εβαλε διακεκομενη γραμη στο σημειο εκεινο που αναπησετε ταχυτητα απροσεξια του αναβατη που δεν ειδε το φλας και λαθος του οδηγου που εκενε πρωτα δεξεια με αποτελεσμα να ξεγελαστει ο αναβατης
Ο ΚΟΚ δεν είναι ίδιος σε όλες τις χώρες. Στο σημείο που στρίβει το VAN οι διαχωριστικές γραμμές είναι διακεκομμένες. Νομίζω ότι το λάθος είναι καθαρά του μοτοσυκλετιστή. Κρίμα για τον συνεπιβάτη που μάλλον τραυματίστηκε σοβαρά.
To Ban κινηται κανονικά στην αριστερή λωριδα και εχει βγαλει φλας για αριστερα. Ολα καλά μέχρι εδω. Στην συνέχεια κινήται δεξιότερα και περναει το μισο οχημα στην δεξια λωρίδα! Εκει εκανε το μεγάλο λάθος γιατι κανένας δεν καταλαβαίνει που πάει !! Οσο για την μηχανή ο οδηγός ξαφνιάστηκε και πάτησε ολο το φρένο .Ευτυχως το κράνος εκανε δουλειά ! Αλλα δεν βουτανε απο κατω τον τραυματία !δεν υπαρχει αυτο ! !Αυτό κι εαν ειναι λάθος μεγάλο !
Ο αναβάτης (η μοτοσικλέτα) είναι ένα όχημα οπός το βαν και το κάθε ένα που κινείται. Βάσει του ΚΟΚ όφειλε να έχει σωστή απόσταση και ταχύτητα. Είναι πίσω από το βαν που έχει βάλει το φλας και τα φώτα των φρένων του φαίνονται μια χαρά! Ο δρόμος έχει σωστή διαγράμμιση και του επιτρέπει να στρίψει αριστερά. Γιατί να φταίει το βαν!? Πρέπει να προσέχουμε και την μ@λ@κι@ που μπορεί να κάνει ο άλλος!
Ο οδηγός του van φταίει κατά κύριο λόγο κατ'εμέ...πρώτα κοιτάς αν έχει κίνηση ο δρόμος και μετά τη κάνεις τη ρημάδα τη στροφή/αναστροφή!...αλλά κι ο μοτοσυκλετιστής είχε αναπτύξει πολύ μεγάλη ταχύτητα δεδομένου του δρόμου
100% ο οδηγος του βαν!!και νομικα και ηθικα!! στριβει αριστερα σε διπλη γραμμη!!δλδ σε δρομο που δεν περιμενει κανεις να στριψει!! κανει ελιγμο δεξια πριν στριψει.ο κ.ο.κ αναφερει οτι για στροφη αριστερα κινουμαστε στο αριστερο ακρο του δρομου,για να μην γινονται τετοια ατυχηματα φτιαχτηκε ο κ.ο.κ. ως απλη παρατηρηση ειναι κ οτι κοιταζουμε τον καθρεφτη οταν αλλαζουμε πορεια ή κατευθυνση!!
είναι 80% λάθος του οδηγου του van γιατι αν και είχε αναμένο φλάς αριστερά έκανε δεξιά και μετά εστριψε αριστερά και έκοψε τον μοτοσυκλετιστή που και αυτός με την σειρά του είχε αναπτήξει ταχύτητα.