ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Όταν το πάρκαρες ήταν στο 1/4 & την άλλη μέρα ανέβηκε στη μέση. Γιατί;

Όταν το πάρκαρες ήταν στο 1/4 & την άλλη μέρα ανέβηκε στη μέση. Γιατί;

7.262 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2024)

- Συμβαίνει σε πολλά αυτοκίνητα, ακόμα και στις καθημερινές διαδρομές
- Φταίει η κλίση του οχήματος & η μετακίνηση του δείκτη γίνεται αργά
- Το παθαίνουν κυρίως τα όργανα με δείκτη και όχι ψηφιακά όργανα με κουτάκια
- Αντίστοιχα στο βενζινάδικο, αν βάλεις 5 ευρώ δε βλέπεις διαφορά

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Συμβαίνει σε πολλά αυτοκίνητα, ακόμα και στις καθημερινές διαδρομές

Ο δείκτης βενζίνης αποτελεί για πολλούς οδηγούς ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αλλού τον αφήνουν όταν παρκάρουν και αλλού τον βρίσκουν το πρωί που πάνε να πάρουν το αυτοκίνητο για τη δουλειά.
 
Σα να μην έφτανε αυτό, αυτή η απότομη αύξηση ή μείωση της στάθμης καυσίμου μπορεί να συμβεί ακόμα και σε μια μικρή διαδρομή, όπως πχ. το πήγαινε-έλα στη δουλειά ή τα ψώνια της ημέρας.
 

Φταίει η κλίση του οχήματος & η μετακίνηση του δείκτη γίνεται αργά

Ο βασικός λόγος που συμβαίνει κάτι τέτοιο, είναι η κλίση του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, μπορεί σε μια μεγάλη ανηφόρα ο δείκτης να πέσει κατά πολύ και αντίστοιχα στην πρώτη απότομη κατηφόρα να τον δεις να ανεβαίνει ακόμα και το ¼ της διαδρομής του, ή και το ανάποδο. Αντίστοιχα μπορεί να επηρεαστεί από την πλαϊνή κλίση του οχήματος.
 
Ο συχνότερος λόγος που συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι η θέση του φλοτέρ, του μετρητή δηλαδή που βρίσκεται συνήθως μαζί με την τρόμπα μέσα στο ντεπόζιτο. Αν το φλοτέρ δε βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο του ντεπόζιτου, τότε οι μεγάλες κλίσεις του καυσίμου, αλλοιώνουν την μέτρηση, μέχρι το αυτοκίνητο να ξαναέρθει στα… ίσια του.
 

Το παθαίνουν κυρίως τα όργανα με δείκτη και όχι ψηφιακά όργανα με κουτάκια

Το φαινόμενο αυτό, εντοπίζεται κυρίως στα αυτοκίνητα που έχουν δείκτη για το καύσιμο, που αντίθετα με τα ψηφιακά (αυτά με τα κουτάκια), μια μικρή αυξομείωση της στάθμης του καυσίμου αρκεί για να κουνηθεί ο δείκτης. Σε κάθε περίπτωση πάντως η κίνηση του δείκτη είναι αργή και μη ορατή στο μάτι. Αν τυχόν ο δείκτης σας κινείται πάνω κάτω σαν εκκρεμές, τότε πολύ πιθανό να έχει κάποια βλάβη.
 

Αντίστοιχα στο βενζινάδικο, αν βάλεις 5 ευρώ δε βλέπεις διαφορά

Ένα άλλο «μυστήριο» σχετικά με το δείκτη καυσίμου είναι όταν πάμε να βάλουμε βενζίνη και μετά δεν βλέπουμε διαφορά στο δείκτη. Αυτό συμβαίνει για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι η ποσότητα που προστέθηκε στο αυτοκίνητο να είναι πολύ μικρή (5-10 ευρώ, δηλαδή 3-6 λίτρα), που δεν θα κάνει αισθητή διαφορά σε ένα ντεπόζιτο 40-50 λίτρων. Από την άλλη αν η ποσότητα είναι 10-20 λίτρα, τότε ο δείκτης σίγουρα θα ανέβει στη θέση του, απλώς θα χρειαστεί 1-2 λεπτά, καθώς όπως είπαμε «ανεβοκατεβαίνει» αρκετά αργά (όπως όταν ενεργοποιούμε τον κινητήρα).
 

Toyota
AUTOFIT PASXA