Τα μοντέλα της Mercedes-Benz που έχουν δεθεί τη φροντίδα των μηχανικών του Αφάλτερμπαχ είναι ουκ ολίγα ωστόσο κάποιες «φρέσκιες» προτάσεις δεν θα έχουν αυτή την τιμή. Δύο εξ αυτών είναι η νέα γενιά της B-Class καθώς επίσης και η πρωτοεμφανιζόμενη EQC, σύμφωνα με τις δηλώσεις του αφεντικού της AMG, Τομπάιας Μόερς. Επιπλέον, οι άνθρωποι του σπορ παρακλαδιού της Mercedes δεν θα ασχοληθούν με τα ελαφρά επαγγελματικά, κάτι το οποίο μόνο έκπληξη δεν προκαλεί.
Βέβαια, το να δημιουργηθεί η Mercedes-AMG B 35 και B 45 είναι παιχνιδάκι καθώς τα μηχανικά σύνολα και η τεχνογνωσία υπάρχει και είναι όλα έτοιμα από την «αδελφή» A-Class όμως, τι ζήτηση μπορεί να υπάρχει για ένα πολυμορφικό υψηλών επιδόσεων; Μάλλον όχι και μεγάλη...
Παρόλα αυτά, η πιο πρόσφατη γενιά της Mercedes B-Class προσφέρεται στην έκδοση AMG Line με πιο «άγριο» bodykit, ζάντες 18 ιντσών, μικρότερη απόσταση από το έδαφος και πιο σφικτή ανάρτηση, καθώς επίσης και αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης για πιο σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά.
Περνώντας στην EQC, τέλος, ο Μόερς κράτησε τα χαρτιά του κλειστά για τους λόγους που δεν θα μπει στην AMG οικογένεια εντούτοις αν συνυπολογίσουμε πως είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-Benz και στην «απλή» του εκδοχή διαθέτει 408 άλογα και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. έχοντας βάρος περίπου 2,4 τόνους, δεν χρειάζονται ιδιαίτερες εξηγήσεις. Ίσως είναι και νωρίς ακόμα για το «πείραγμα» ηλεκτρικών μοντέλων...