Η Volkswagen έχει πάρει ξεκάθαρη θέση υπέρ των μηδενικών ρύπων και της ηλεκτροκίνησης, κάτι που η γερμανική φίρμα αποδεικνύει, τόσο με τις κινήσεις, όσο και με τις επενδύσεις που κάνει στο συγκεκριμένο τομέα. Αν και το υδρογόνο είναι μία από τις λύσεις που εξετάζουν ενδελεχώς πολλές εταιρείες για κίνηση με μηδενικούς ρύπους, η VW φαίνεται πως έχει αντίθεση άποψη, σε ότι αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα.
Αυτό τόνισε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schäfer, επισημαίνοντας πως δεν πιστεύει ότι το υδρογόνο έχει νόημα για αυτοκίνητα προσανατολισμένα στον καταναλωτή, τουλάχιστον όχι αυτή τη δεκαετία... «Το υδρογόνο δεν είναι για εμάς. Όχι. Το υδρογόνο είναι είναι ακριβό. Δεν είναι ανταγωνιστικό, ειδικά για επιβατικά αυτοκίνητα, των οποίων οι δεξαμενές καταλαμβάνουν χώρο στην καμπίνα. Ίσως για επαγγελματικά οχήματα, αλλά όχι στο επιβατικό αυτοκίνητο. Οπότε, δεν βλέπω να συμβαίνει αυτό αυτή τη δεκαετία. Όχι στη Volkswagen», ήταν τα λόγια του.
Όχι στο υδρογόνο και από τον επικεφαλής του τεχνικού τμήματος
Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η VW εκφράζει έντονα τις αντιρρήσεις της προς την υδρογονοκίνηση. Πριν από τρία χρόνια, ο τεχνικός επικεφαλής της Volkswagen, Matthias Rabe είπε επίσης ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου δεν αποτελεί επιλογή για τη VW.
Είχε ασχοληθεί στο παρελθόν με το υδρογόνο
Η Volkswagen δεν ήταν πάντα τόσο αντίθετη στην ιδέα των επιβατικών αυτοκινήτων με υδρογόνο. Το 2014, αποκάλυψε τα δύο πρωτότυπα Passat HyMotion και Golf Estate HyMotion, που σχεδίαζε να βάλει στην παραγωγή. Τα δύο οχήματα διέθεταν έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων, ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου και ειδικά ανεπτυγμένες δεξαμενές από ανθρακονήματα τοποθετημένες στο δάπεδο που αποθήκευε το υδρογόνο.
Μηδενικούς ρύπους μόνο με ηλεκτρικά στη VW!
- «Υδρογόνο στα επιβατικά; Όχι στη VW», είπε ο CEO.
- «Οι δεξαμενές πιάνουν χώρο στο αυτοκίνητο».
- «Το υδρογόνο είναι ακριβό. Δεν είναι ανταγωνιστικό».
- Κι' όμως είχε ασχοληθεί στο παρελθόν με το υδρογόνο η VW.
Εσύ τι λες υδρογόνο ή ρεύμα; Είναι πιο ακριβά τα υδρογονοκίνητα από τα ηλεκτρικά;