Ούτε turbo, ούτε diesel. Πως το C-ΗR «πετάει» στις πωλήσεις;
29.528 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2022)
Τι έχει το C-ΗR και κλέβει τις πωλήσεις των άλλων μικρομεσαίων SUV, ενώ δεν έχει συμβατικά μοτέρ; Μήπως τα τεχνικά στοιχεία και τεχνολογίες δεν είναι τόσο ισχυρά όσο το σηματάκι;
Όταν η Toyota λανσάρισε το μικρομεσαίο της SUV, οι ερωτήσεις ήταν περισσότερες από τις απαντήσεις. Μήπως είναι πολύ τολμηρό; Μήπως είναι λίγο μικρό; Μήπως είναι λίγο χαμηλό; Μήπως είναι αργό; Πως θα γίνει χωρίς diesel; Πως θα γίνει χωρίς τούρμπο;
Και η απάντηση σε όλα αυτά ήρθε με τη μία. Είναι Toyota. Βλέπεις το C-HR έχει κάτσει στην κορυφή των πωλήσεων στα μικρομεσαία (SUV και συμβατικά) από την αρχή του έτους, ενώ και πέρυσι τερμάτισε πρώτο στην κούρσα των πωλήσεων στην κλάση. Και μιλάμε για την κατηγορία στην οποία έχουμε από τη μία το Nissan Qashqai, και από την άλλη το Peugeot 3008, χώρια τα άλλα μικρομεσαία SUV, από το εκπληκτικό και φθηνότερο Dacia Duster, τα ολοκαίνουργια Hyundai Tucson και Kia Sportage, μέχρι τις πολυτελείς GLA και GLB και τις αντίστοιχες προτάσεις της BMW και της Audi, αλλά και το Volvo XC40. Χώρια τα συμβατικά μικρομεσαία, από την Corolla και το i30 μέχρι το Golf ή την premium A-Class και ότι υπάρχει ενδιαμέσως.
Το πρώτο μισό του έτους το C-HR έχει στρογγυλοκαθίσει στην πρώτη θέση, πάνω από όλα, με σχεδόν 1.700 αυτοκίνητα να έχουν απορροφηθεί από την ελληνική αγορά, παρότι έχει μερικά πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ή και για κάποιους, μερικές πολύ συγκεκριμένες ελλείψεις. Από τη μία η σχεδίασή του είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από αυτό που ο μέσος όρος αγοραστών φαίνεται πως προτιμάει. Η Toyota έκλεισε το κεφάλαιο που δημιούργησε φόβους σε κάποιους πως κάνει βαρετά αυτοκίνητα. Δες τώρα τη γκάμα της Toyota. Δες, ας πούμε και αυτή της VW. Ποιός είναι βαρετός τώρα;
Όσο για τις «ελλείψεις», αυτές γίνεται τώρα σαφές πως έγιναν όχι μόνο συνειδητά, αλλά και την απολύτως σωστή στιγμή. Ναι, το C-HR δεν είχε ποτέ diesel έκδοση, σε μία κατηγορία που το diesel μεσουρανούσε μέχρι πριν μερικά χρόνια. Όμως, η Toyota είπε πρώτη πως το diesel πέθανε και δε μάσησε τα λόγια της, αφαιρώντας το τελείως από τη γκάμα της. Και τώρα δικαιώνεται, αφού η αγορά δεν ασχολείται με την «έλλειψη» αυτή στις εκδόσεις του C-HR.
H Toyota επίσης δικαιώνεται ακόμη μια φορά που δεν μάσησε τα λόγια της επιμένοντας στα υβριδικά. Και μάλιστα αυτά που φορτίζουν χωρίς πρίζα, μόνα τους. Τα «self-charging» που βασίζονται πλήρως στην τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας, και όχι στην πρίζα και το ρεύμα της ΔΕΗ. Έτσι, διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό με αυτόματη μετάδοση σε δύο εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης 1,8 λτ. και 2,0 λτ. που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν 122 και 184 ίππους, αντίστοιχα.
Το turbo όμως; Σε μια αγορά που η λέξη tubro έχει γίνει ψωμοτύρι, η Toyota, και πάλι έδειξε πως σημασία έχει το «πακέτο» τεχνολογίας. Και στο πακέτο αυτό, το τούρμπο δεν έχει θέση κάτω από το καπό του C-HR που βρίσκει τη δύναμή του στη συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα του.
Δεν είναι ένα μόνο το στοίχημα που κέρδισε η Toyota με το C-HR. Είναι πολλά, από τη σχεδίαση, που δεν χρειάζεται να φωνάζει «εφάπαξ» από χιλιόμετρα, όπως οι Γερμανοί, την τεχνολογία που δεν είναι ανάγκη να έχει τη λέξη «τούρμπο» μέσα της, και φυσικά τα υβριδικά, που δεν χρειάζεται να είναι «plug-in» για να «πιασουν». Και το μεγαλύτερο στοίχημα είναι φυσικά οι πωλήσεις.
Τι λέτε λοιπόν; Πως «καπέλωσε» το C-HR τα άλλα μικρομεσαία, SUV και συμβατικά; Εσείς βλέπετε τα στοιχήματα που κέρδισε η Toyota να είναι τα ίδια με αυτά που βάζετε εσείς όταν αγοράζετε αυτοκίνητο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Και η απάντηση σε όλα αυτά ήρθε με τη μία. Είναι Toyota. Βλέπεις το C-HR έχει κάτσει στην κορυφή των πωλήσεων στα μικρομεσαία (SUV και συμβατικά) από την αρχή του έτους, ενώ και πέρυσι τερμάτισε πρώτο στην κούρσα των πωλήσεων στην κλάση. Και μιλάμε για την κατηγορία στην οποία έχουμε από τη μία το Nissan Qashqai, και από την άλλη το Peugeot 3008, χώρια τα άλλα μικρομεσαία SUV, από το εκπληκτικό και φθηνότερο Dacia Duster, τα ολοκαίνουργια Hyundai Tucson και Kia Sportage, μέχρι τις πολυτελείς GLA και GLB και τις αντίστοιχες προτάσεις της BMW και της Audi, αλλά και το Volvo XC40. Χώρια τα συμβατικά μικρομεσαία, από την Corolla και το i30 μέχρι το Golf ή την premium A-Class και ότι υπάρχει ενδιαμέσως.
Το πρώτο μισό του έτους το C-HR έχει στρογγυλοκαθίσει στην πρώτη θέση, πάνω από όλα, με σχεδόν 1.700 αυτοκίνητα να έχουν απορροφηθεί από την ελληνική αγορά, παρότι έχει μερικά πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ή και για κάποιους, μερικές πολύ συγκεκριμένες ελλείψεις. Από τη μία η σχεδίασή του είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από αυτό που ο μέσος όρος αγοραστών φαίνεται πως προτιμάει. Η Toyota έκλεισε το κεφάλαιο που δημιούργησε φόβους σε κάποιους πως κάνει βαρετά αυτοκίνητα. Δες τώρα τη γκάμα της Toyota. Δες, ας πούμε και αυτή της VW. Ποιός είναι βαρετός τώρα;
Όσο για τις «ελλείψεις», αυτές γίνεται τώρα σαφές πως έγιναν όχι μόνο συνειδητά, αλλά και την απολύτως σωστή στιγμή. Ναι, το C-HR δεν είχε ποτέ diesel έκδοση, σε μία κατηγορία που το diesel μεσουρανούσε μέχρι πριν μερικά χρόνια. Όμως, η Toyota είπε πρώτη πως το diesel πέθανε και δε μάσησε τα λόγια της, αφαιρώντας το τελείως από τη γκάμα της. Και τώρα δικαιώνεται, αφού η αγορά δεν ασχολείται με την «έλλειψη» αυτή στις εκδόσεις του C-HR.
H Toyota επίσης δικαιώνεται ακόμη μια φορά που δεν μάσησε τα λόγια της επιμένοντας στα υβριδικά. Και μάλιστα αυτά που φορτίζουν χωρίς πρίζα, μόνα τους. Τα «self-charging» που βασίζονται πλήρως στην τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας, και όχι στην πρίζα και το ρεύμα της ΔΕΗ. Έτσι, διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό με αυτόματη μετάδοση σε δύο εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης 1,8 λτ. και 2,0 λτ. που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν 122 και 184 ίππους, αντίστοιχα.
Το turbo όμως; Σε μια αγορά που η λέξη tubro έχει γίνει ψωμοτύρι, η Toyota, και πάλι έδειξε πως σημασία έχει το «πακέτο» τεχνολογίας. Και στο πακέτο αυτό, το τούρμπο δεν έχει θέση κάτω από το καπό του C-HR που βρίσκει τη δύναμή του στη συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα του.
Δεν είναι ένα μόνο το στοίχημα που κέρδισε η Toyota με το C-HR. Είναι πολλά, από τη σχεδίαση, που δεν χρειάζεται να φωνάζει «εφάπαξ» από χιλιόμετρα, όπως οι Γερμανοί, την τεχνολογία που δεν είναι ανάγκη να έχει τη λέξη «τούρμπο» μέσα της, και φυσικά τα υβριδικά, που δεν χρειάζεται να είναι «plug-in» για να «πιασουν». Και το μεγαλύτερο στοίχημα είναι φυσικά οι πωλήσεις.
Τι λέτε λοιπόν; Πως «καπέλωσε» το C-HR τα άλλα μικρομεσαία, SUV και συμβατικά; Εσείς βλέπετε τα στοιχήματα που κέρδισε η Toyota να είναι τα ίδια με αυτά που βάζετε εσείς όταν αγοράζετε αυτοκίνητο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »