Στο φως της δημοσιότητας ήρθε η κίνηση του PSA Group να ζητήσει να του δοθεί πίσω περίπου το 50% του ποσού που έδωσε στην General Motors για την εξαγορά της Οpel, επειδή σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Reuters, οι κινητήρες της Opel δεν μπορούν να πιάσουν τα όρια εκπομπών C02 που έχουν τεθεί από την Ε.Ε αλλά και από πολλές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Reuters, ο όμιλος PSA έχει ήδη κάνει γνωστό το αίτημα του στην GM να δώσει πίσω περίπου 700-800 εκατ. ευρώ, γιατί όπως ισχυρίζεται, παραπλανήθηκε από την GM όσον αφορά το επίπεδο των μοτέρ της Opel την περίοδο των διαπραγματεύσεων. Mέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει κάποια επίσημη νομική ενέργεια με τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες να βρίσκονται σε επικοινωνία προκειμένου να βρουν κάποια λύση.
Οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων στο σύνολο τους ψάχνουν να βρουν τρόπους ώστε να μειώσουν τις εκπομπές C02 κάτω από τα όρια που θα ισχύσουν από το 2021, τα οποία προβλέπουν μείωση των εκπομπών από τα 130 γραμ.C02/χλμ. σήμερα, στα 95 γραμ.CO2/χλμ. Αυτή η προσπάθεια συνεπάγεται μεγάλες επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες εναλλακτικών μορφών καυσίμου. Για όποιον δεν καταφέρει να τηρήσει τους νέους κανονισμούς, τον περιμένει βαρύ πρόστιμο που θα φτάνει για κάθε αυτοκίνητο τα 95 ευρώ για κάθε γραμμάριο πάνω από το όριο των 95 γραμ.CO2/χλμ.
Πάντως, ήδη πριν λίγες εβδομάδες όταν και παρουσιάστηκε αναλυτικά το πρόγραμμα του PSA Group για το μέλλον της Opel, έγινε ξεκάθαρο ότι σταδιακά, η γερμανική μάρκα θα αφήσει τα μοτέρ, τον τεχνολογικό εξοπλισμό και τα δάπεδα της GM και θα υιοθετήσει αυτά του γαλλικού ομίλου.
...ήταν που οι Αμερικανοί ενδιαφέρονταν για την Ευρώπη, την opel, την Γερμανία, κ.τ.λ.
...τελικά σε αξιοπιστία ήταν η Αμερικάνικη opel καλύτερη από την Γερμανική vw;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
...ήταν που οι Αμερικανοί ενδιαφέρονταν για την Ευρώπη, την opel, την Γερμανία, κ.τ.λ. ...τελικά σε αξιοπιστία ήταν η Αμερικάνικη opel καλύτερη από την Γερμανική vw;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;