H Τesla εκτιμάται ότι κοστίζει 47 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πάνω από τη Ford
2.769 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2017)
Η Tesla, σύμφωνα με πληροφορίες, ξεπέρασε σε αξία την Ford. Γιατί συνέβη αυτό; Πού υπερτερεί ακόμη η Ford;
Μετά τις ανακοινώσεις της Τesla για τις πωλήσεις ρεκόρ για το πρώτο τρίμηνο, αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι έχει ξεπεράσει σε αξία τον γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας Ford.
Το Model 3 της Τesla θα βοηθήσει την εταιρία να πετύχει ακόμα περισσότερες πωλήσεις.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η Τesla εκτιμάται ότι κοστίζει 47 δισεκατομμύρια δολάρια(44 δις ευρώ) ενώ η Ford 45 δις(42 δις ευρώ). Ο λόγος αυτής της ανακατάταξης δεν είναι μόνο οι πωλήσεις ρεκόρ της Tesla αλλά και η μείωση στις πωλήσεις που παρατηρήθηκε στη Ford. Πηγές αναφέρουν ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων Ford έπεσαν κατά 7.2%. Τον Μάρτιο που μας πέρασε, πούλησε 236.500 οχήματα στις ΗΠΑ ενώ τον Μάρτιο του 2016 ο αριθμός αυτός έφτασε τις 255.000.
Μπορεί η Τesla να κοστολογείται περισσότερο από την Ford, ωστόσο τα έσοδα της δεύτερης ξεπερνούν εντυπωσιακά την πρώτη. Η εταιρία του Elon Musk κερδίζει μόνο 7 δις δολάρια(6.5 δις ευρώ) ενώ το ποσό για την Ford φτάνει τα 152 δις δολάρια(142 δις ευρώ).
Το Model 3 της Τesla θα βοηθήσει την εταιρία να πετύχει ακόμα περισσότερες πωλήσεις.
Σημασια δεν εχει ο τζιρος αλλα τα κερδη. Μια εταιρεια με 150 δις τζιρο αλλα ελαχιστα κερδη (η ζημιες) για πολλα χρονια , εχει πολυ χαμηλη χρηματιστηριακη αξια.
Η tesla ομως ειναι υπερτιμημενη διοτι ενω παραγει ζημιες, ολοι προσδοκουν οτι καποια στιγμη θα ρεφαρει. Μπορει να ειναι και ετσι. Παντως το τελευταιο ετος συμβαινει μια επανασταση στις υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες οι οποιες αποφασισαν να αφιερωσουν τεραστια ποσα και ανθρωπινο δυναμικο στην τεχνολογια της μπαταριας και τα ηλεκτρικα οχηματα. Οποτε ισως φτασουν γρηγορα την tesla (αν δεν την εχουν σχεδον φτασει ηδη). Αν το συνδυασει κανεις με το οτι τα tesla ειναι πολυ πισω σε εσωτερικο φινιρισμα / σχεδιασμο / ποιοτητα κλπ. ισως η tesla αντιμετωπισει προβλημα σε 3-4 χρονια, λογω ισχυροτατου ανταγωνισμου.
Σημασια δεν εχει ο τζιρος αλλα τα κερδη. Μια εταιρεια με 150 δις τζιρο αλλα ελαχιστα κερδη (η ζημιες) για πολλα χρονια , εχει πολυ χαμηλη χρηματιστηριακη αξια. Η tesla ομως ειναι υπερτιμημενη διοτι ενω παραγει ζημιες, ολοι προσδοκουν οτι καποια στιγμη θα ρεφαρει. Μπορει να ειναι και ετσι. Παντως το τελευταιο ετος συμβαινει μια επανασταση στις υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες οι οποιες αποφασισαν να αφιερωσουν τεραστια ποσα και ανθρωπινο δυναμικο στην τεχνολογια της μπαταριας και τα ηλεκτρικα οχηματα. Οποτε ισως φτασουν γρηγορα την tesla (αν δεν την εχουν σχεδον φτασει ηδη). Αν το συνδυασει κανεις με το οτι τα tesla ειναι πολυ πισω σε εσωτερικο φινιρισμα / σχεδιασμο / ποιοτητα κλπ. ισως η tesla αντιμετωπισει προβλημα σε 3-4 χρονια, λογω ισχυροτατου ανταγωνισμου.