ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μοντέλο έπαιρνε ισχύ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε συνδυασμό με έναν twin-turbo V8 κινητήρα 3,8 λίτρων.

Παραλίγο μόνο βενζινοκίνητη η McLaren P1

1.996 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2018)

Tην πιθανότητα να μην λανσάρει την P1 ως υβριδική αλλά μόνο με κινητήρα βενζίνης φαίνεται πως εξέταζε η McLaren. Eυτυχώς έλαβε την σωστή απόφαση.

Η McLaren P1 από την στιγμή που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι το 2012, μέχρι και το 2015 όταν σταμάτησε η παραγωγή της, είχε καταφέρει να τραβήξει τα βλέμματα των φίλων της αυτοκίνησης χάρη στην τρομερή της αεροδυναμική και γενναία εμφάνιση.
 
Λίγοι γνωρίζουν ωστόσο ότι το P1 παραλίγο να λανσαριστεί μόνο σε έκδοση βενζίνης, αφού μερικοί από τους επικεφαλείς της μάρκας δεν πίστευαν στην επιτυχία ενός υβριδικού υπερ-αυτοκινήτου. Τελικά, όπως απεδείχθη, η McLaren πήρε την σωστή απόφαση και δεν προχώρησε ποτέ σε κάτι τέτοιο, με το υβριδικό P1 να σημειώνει μεγάλη επιτυχία και να θέτει τις βάσεις για το μέλλον της βρετανικής μάρκας.

Το μοντέλο έπαιρνε ισχύ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε συνδυασμό με έναν twin-turbo V8 κινητήρα 3,8 λίτρων, με την Ultimate Series να φτάσε σε απόδοση ακόμα και τους 916 ίππους και τα 900 Nm ροπής. Επίσημα, χρειάζονται 2,8 δευτερόλεπτα για να γίνουν τα 0-100 χλμ./ώρα (0,4 δλ πιο γρήγορα ακόμα και από την McLaren F1), με μέγιστη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ταχύτητα τα 350 χλμ./ώρα. Μόνο του, το ηλεκτρικό μοτέρ προσέφερε 179 ίππους ενώ η μπαταρία προσέφερε συνολική αυτονομία 480 χλμ.

Mercedes
DOBLO VS COURIER