Ανανεωμένο Ford Puma: Φρέσκια εμφάνιση, οθονάρες & τετραγωνισμένο τιμόνι
- Έρχεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι με αρχική τιμή 26.655 ευρώ
- Σχεδιαστικές πινελιές με νέους προβολείς LED Matrix
- Ριζικές αλλαγές στο εσωτερικό: SYNC4 με μεγάλες οθόνες, τετραγωνισμένο τιμόνι
- Ήπια υβριδικό με 125 και 155 άλογα με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο
- Πιο σπορ σε εμφάνιση το Puma ST Powershift των 170 ίππων
Έρχεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι με αρχική τιμή 26.655 ευρώ
Στην επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Puma, το οποίο αποτελεί το απόλυτο best seller της μάρκας στην Ευρώπη προχώρησε η Ford. Το δημοφιλές SUV πόλης, που βρέθηκε στο Top 5 των πωλήσεων της κατηγορίας των μικρών SUV στην ελληνική αγορά πέρυσι, άλλαξε ελαφρώς όσον αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, ωστόσο έχει μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις μέσα στην καμπίνα με τον πλήρη ανασχεδιασμό του ταμπλό και την ενσωμάτωση δύο μεγαλύτερων οθονών έως και 12,8 ιντσών, καθώς επίσης και το νέας σχεδίασης τετραγωνισμένο τιμόνι.
Το ανανεωμένο Puma θα βρίσκεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι με τιμή από 26.655 ευρώ. Επιπλέον, η Ford δεν παρέλειψε να αναφέρει πως αργότερα μέσα στο 2024 θα παρουσιαστεί η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.
Σχεδιαστικές πινελιές με νέους προβολείς LED Matrix
Το ανανεωμένο Puma θα ξεχωρίζει από το προ-ανανέωσης μοντέλο κυρίως από δύο πράγματα. Το πρώτο είναι τα ελαφρώς φρεσκαρισμένα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω που ενσωματώνουν τώρα νέα γραφικά, με την Ford να ενημερώνει επίσης το κοινό πως τα μπροστινά φώτα θα εφοδιάζονται πλέον προαιρετικά με τεχνολογία matrix LED. Έπειτα, το δεύτερο νέο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου εξωτερικά είναι το γεγονός πως το «μπλε οβάλ» έχει μετακομίσει από το καπό και εδράζεται πλέον στη γρίλια. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν πλέον να επιλέξουν από μια χρωματική παλέτα με 6 βαφές, συμπεριλαμβανομένης της καινούριας Cactus Gray, ενώ σε ό,τι αφορά τις ζάντες υπάρχουν από 17 έως 19 ιντσών σε αρκετά σχέδια.
Ριζική η αλλαγή στην καμπίνα με νέο ταμπλό, μεγαλύτερες οθόνες και τετραγωνισμένο τιμόνι.
Ριζικές αλλαγές στο εσωτερικό: SYNC4 με μεγάλες οθόνες, τετραγωνισμένο τιμόνι
Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό του Puma, όπου το αυτοκίνητο εξοπλίζεται τώρα με 12,8 ιντσών πίνακα infotainment (ήταν 12,3 ιντσών) αλλά και μια οθόνη αφής 12 ιντσών που είναι πλέον ενσωματωμένη μέσα στο ταμπλό και αντικαθιστά την προηγούμενη 8 ιντσών που προεξείχε στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας. Σημαντικό είναι να τονιστεί πως η οθόνη αφής συνδυάζεται με το νέο σύστημα infotainment SYNC4 (αντί του SYNC3), που είναι συνδεδεμένο στο cloud και υποστηρίζεται από συνδεσιμότητα 5G, με την οθόνη να είναι συμβατή με το σύστημα Alexa αλλά και μπορεί να συνδεθεί ασύρματα με Android Auto και Apple CarPlay (προηγουμένως χρειαζόταν καλώδιο). Οι εξοπλιστικές εκδόσεις του ανανεωμένου Puma θα αναλύονται σε Titanium, ST-Line και ST-Line X.
Ήπια υβριδικό με 125 και 155 άλογα αλλά και με 170 άλογα στην έκδοση ST Powershift
Η παλέτα κινητήριων συνόλων του ανανεωμένου Puma θα συνεχίσει να περιλαμβάνει τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο επιλογές στα 125 και 155 άλογα με 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Η κορυφαία επιλογή θα είναι ο 1.000άρης EcoBoost των 170 ίππων στην έκδοση ST Powershift, η οποία θα συνδυάζεται με Powershift κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις. Τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης περιλαμβάνουν τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery και βοηθούν τους οδηγούς να προσαρμόσουν τις αντιδράσεις του συστήματος κίνησης στις εκάστοτε συνθήκες και ανάγκες οδήγησης.
Συνέχεια του άρθρου >>>