Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση: Νέο Audi A6 e-tron - Ηλεκτρικό sedan με αυτονομία 750 χλμ.

 Σχολιάστε 
5.621 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2024)
Παρουσίαση: Νέο Audi A6 e-tron - Ηλεκτρικό sedan με αυτονομία 750 χλμ.
14 Φωτογραφίες »

- Η έκδοση A6 Sportback e-tron είναι το πιο αεροδυναμικό Audi όλων των εποχών
- Το κορυφαίο Audi S6 Avant e-tron έχει 551 άλογα (με launch control) & κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.
- Έχει μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 100 kWh για θεωρητική αυτονομία πάνω από 750 χλμ.
- Εκλεπτυσμένη elegant σχεδίαση χωρίς καθρέπτες στο εξωτερικό, αν θες επιλέγεις και 3η οθόνη για τον συνοδηγό στο εσωτερικό

Η έκδοση A6 Sportback e-tron είναι το πιο αεροδυναμικό Audi όλων των εποχών

Η Audi παρουσίασε με κάθε επισημότητα το ολοκαίνουργιο Audi A6 e-tron, ένα sedan που είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Audi που διατίθεται σε εκδόσεις αμαξώματος Sportback και Avant (Wagon). Πριν μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες, θα επιμείνουμε λίγο παραπάνω στο Audi A6 Sportback e-tron λόγω του ότι πέτυχε ένα σημαντικό ρεκόρ. Πιο συγκεκριμένα, χάρη στον εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας που έχει (Cd 0,21) είναι το πιο αεροδυναμικό Audi στην ιστορία. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την βελτίωση της αυτονομίας, που έχουμε δει σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα. Ενδεικτικά για το A6 Sportback e-tron να πούμε πως πέρασε πάνω από 1.300 ώρες δοκιμών εξέλιξης στην αεροδυναμική σήραγγα της γερμανικής μάρκας, με τους μηχανικούς να δίνουν μεγάλη προσοχή ακόμη και στο παραμικρό... χιλιοστό.

Το κορυφαίο Audi S6 Avant e-tron έχει 551 άλογα (με launch control) & κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.

Το νέο Audi A6 e-tron είναι διαθέσιμο σε 2 ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, αναλόγως του αμαξώματος και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους. Ειδικά για τα συγκεκριμένα μοτέρ πρέπει να αναφέρουμε ότι έχουν μειωμένο βάρος κατά 20%, ενώ για την τοποθέτησή τους χρειάστηκε 30% λιγότερος χώρος.
 
Στον εμπρός άξονα των μοντέλων της γκάμας έχει επιλεγεί ένας ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας ενώ στον πίσω υπάρχει σύγχρονο ηλεκτρομοτέρ μόνιμου μαγνήτη. Οι βασικές εκδόσεις Audi A6 Sportback e-tron και Avant είναι πισωκίνητες, αποδίδουν 367 άλογα και επιταχύνουν στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα (τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα).
 
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκουμε τα 4κίνητα (quattro) Audi S6 Sportback e-tron και S6 Avant e-tron. Αμφότερα έχουν 503 άλογα, που με την ενεργοποίηση του launch control εκτοξεύονται στα 551, για 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Η τελική τους ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.

Έχει μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 100 kWh για θεωρητική αυτονομία πάνω από 750 χλμ.

Οι εκδόσεις των Audi A6 e-tron φέρουν μία μπαταρία συνολικής χωρητικότητα 100 kWh (ωφέλιμης στα 94,9 κιλοβατώρες). Η συγκεκριμένη συστοιχία μπαταριών εξελίχθηκε πρόσφατα για τον νέο ηλεκτροκινητήρα PPE του VW Group, είναι τεχνολογίας ιόντων λιθίου και αποτελείται από 180 πρισματικά κελιά.
 
Στο Sportback μοντέλο με την κορυφαία αεροδυναμική, η συνολική θεωρητική αυτονομία ξεπερνά τα 750 χιλιόμετρα, ενώ στο αντίστοιχης ιπποδύναμης Avant μοντέλο έχουμε ηλεκτρική εμβέλεια στα 720 χιλιόμετρα. Μελλοντικά, θα ακολουθήσει και έκδοση συνολικής χωρητικότητας 83 kWh, για την οποία περισσότερα θα μάθουμε στη συνέχεια.
 
Από εκεί και πέρα, σημαντικό στοιχείο που ευνοεί την μεγάλη συνολική αυτονομία του Audi A6 e-tron είναι το προηγμένη σύστημα αναγεννητικής πέδησης (γεμίζει μπαταρία με το φρενάρισμα). Ειδικότερα, το Audi A6 e-tron είναι σε θέση να ανακτά μέχρι και τα 220 kW μπαταρίας, ενώ λόγω του πιο ισχυρού πίσω μοτέρ στις 4κίνητες εκδόσεις μπορεί να γίνει ακόμη μεγαλύτερη ανάκτηση. Η Audi προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης της έντασης της ανάκτησης σε δύο επίπεδα, ενώ υπάρχει και η επιλογή «Β» για οδήγηση τύπου one-pedal.
 
Όσον αφορά την διαδικασία φόρτισης, τα μοντέλα της γκάμας έχουν αρχιτεκτονική 800 Volt και υποστηρίζουν ταχυφόρτιση με εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες 270 kW. Αυτό σημαίνει ότι στις κατάλληλες υποδομές φόρτισης το 10-80% γεμίζει σε μόλις 21 λεπτά. Για να συμβεί με ασφάλεια και χωρίς να μειώνεται η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η Audi κάνει διαχείριση ενέργεια στη θερμοκρασία της μπαταρίας, ενώ ουσιαστικά αυτή φορτίζεται σε δύο ξεχωριστά μέρη. Για να το πούμε απλά, η μπαταρία «σπάει», κάθε μία έχει τάση 400V και δέχεται φόρτιση μέχρι 135 kW.

Εκλεπτυσμένη elegant σχεδίαση χωρίς κλασικούς καθρέπτες στο εξωτερικό, αν θες επιλέγεις και 3η οθόνη για τον συνοδηγό στο εσωτερικό

Μιλώντας, τώρα, για τη σχεδίαση, αυτό που βλέπουμε είναι ένα κομψό και εκλεπτυσμένο αμάξωμα, στο οποίο δεσπόζουν τα λεπτά φώτα ημέρας μέσα στην φαρδιά γρίλια. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε να αναφερθούμε στην απουσία κλασικών καθρεπτών (π.χ. Audi Q8 e-tron), μιας και υπάρχουν οι 2ης γενιάς ψηφιακοί που θυμίζουν πτερύγια και ενσωματώνουν μια κάμερα. Κατά τα άλλα, έχουμε προβολείς LED Matrix και ψηφιακά πίσω φώτα OLED 2.0 και φώτα αλάρμ που προειδοποιούν άλλους οδηγούς ή πεζούς με ειδικά σύμβολα, μεταξύ άλλων.
 
Στο εσωτερικό, πάλι, από τις εικόνες διαπιστώνουμε μια μεγάλη ευρυχωρία για το νέο ηλεκτρικό sedan της Audi. Καταρχάς, δεξιά και αριστερά βλέπουμε τη θέαση από τις κάμερες των καθρεπτών - πτερυγίων. Έπειτα, είναι οι οθόνες του εσωτερικού, που προαιρετικά είναι 3 τον αριθμό. Αρχικά έχουμε 2-1 οθόνες, σε κυρτή σχεδίαση, για τον πίνακα οργάνων (11,9 ιντσών) και για το infotainment MMI (αφής 14,5 ιντσών). Σε προαιρετικό επίπεδο προστίθεται άλλη μία οθόνη 10,9 ιντσών γα τον συνοδηγό. Κατά τα άλλα, υπάρχει δυνατότητα θέασης επαυξημένης πραγματικότητα, υπάρχει πανοραμική γυάλινη οροφή που σκουραίνει αν σε ενοχλεί το εξωτερικό φώς, ενώ προσφέρονται υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT καθώς και αναβαθμίσεις - ενημερώσεις over-the-air (OTA).

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
SEAT XENOIASTOI