Το sub-compact SUV της Honda θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ευρώπη πριν το τέλος του 2021 για να πλαισιώσει τη γκάμα μοντέλων e:HEV (hybrid electric vehicle) της Honda. Το νέο HR-V αντιπροσωπεύει ένα από τα τελευταία βήματα στη δέσμευση της μάρκας να εξηλεκτρίσει όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022, όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία στην πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του μοντέλου.
Tο νέας γενιάς HR-V διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV που αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1,5 λιτρων, ενώ προσφέρει μέγιστη ισχύ 96 kW (131 PS) και μέγιστη ροπή 253 Nm στις 4.500 σαλ. Το σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τρία drive modes, που επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Για βέλτιστη απόδοση, το HR-V εκκινεί με ηλεκτρική λειτουργία περνώντας ομαλά σε υβριδική λειτουργία, όταν ο οδηγός πατά περισσότερο το γκάζι (αυξημένο φορτίο). Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες, πιο σταθερές ταχύτητες. Οι δυναμικές επιδόσεις ενισχύονται με τη χρήση των σχετικών modes – Sport, Normal και Econ, ενώ το πρόσθετο drive mode B μπορεί να επιλέγεται μέσω του επιλογέα σχέσεων για ισχυρότερη αναγεννητική πέδηση και μία πιο ‘ηλεκτρική' οδηγική εμπειρία. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επιβράδυνση προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του οδηγού μέσω του Deceleration Selector πίσω από το τιμόνι, προσφέροντας την επιθυμητή οδηγική εμπειρία.
Η επόμενη γενιά HR-V e:HEV ενσαρκώνει την απέριττη, καθαρή, μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, όπως την είδαμε σε πρόσφατα, νέα μοντέλα της Honda, ακολουθώντας υψηλά πρότυπα λειτουργικότητας και αισθητικής. Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα, τολμηρή μάσκα, ενώ στο σχήμα του αμαξώματος ενσωματώνεται ένα μακρύ καπό και πιο αιχμηρά, κάθετα πλαϊνά τμήματα προς όφελος της ευρυχωρίας εσωτερικού. Το κέντρο του καπό είναι χαμηλό και επίπεδο, ενώ η «γραμμή ώμου» ρέει προς τη βάση των κολόνων Α, αποπνέοντας μία αίσθηση σταθερότητας και στιβαρότητας, όπως αρμόζει σε ένα SUV.
Από το πλαϊνό μέρος, γίνεται εύκολα διακριτή η coupe οροφή που έχει το αυτοκίνητο ενώ, εάν υπάρχει κάτι που συνδέει τη νέα γενιά με την προηγούμενη είναι τα «κρυμμένα» χερούλια στις πίσω θύρες που βρίσκονται κοντά στις πίσω κολόνες του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει πάνω στην λεπτή γραμμή που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν πλέον νέο σχήμα και ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που υιοθετεί το νέας γενιάς ΗR-V.
Το νέο Honda HR-V προσφέρει αδιάλειπτη συνδεσιμότητα μέσα στο αυτοκίνητο. Η διαισθητική οθόνη αφής 9" LCD είναι σχεδιασμένη για ελάχιστη διάσπαση της προσοχής του οδηγού, με απλοποιημένη και πλήρως προσαρμοζόμενη διάταξη μενού για εύκολη πρόσβαση σε λειτουργίες άνεσης και ελέγχου. Η διεπαφή ανθρώπου μηχανής (HMI) έχει βελτιωθεί σημαντικά συγκριτικά το προηγούμενο μοντέλο, που σημαίνει ότι επιτρέπει την ταχύτερη και ευκολότερη εναλλαγή μεταξύ των Apps, ενώ ανταποκρίνεται ταχύτερα και στα διάφορα δεδομένα και εντολές. Ο οδηγός μπορεί επίσης να αποφασίζει πόσες πληροφορίες από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης θα προβάλλονται στην οθόνη 7" TFT του πίνακα οργάνων ώστε να διασπάται λιγότερο η προσοχή του κατά την οδήγηση. Νέο είναι το σύστημα διάχυσης του αέρα που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω μοναδικών αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Ακόμα, χάρη στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda σε συνδυασμό με την κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ, το νέο HR-V διατηρεί τα ευέλικτα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης (επίπεδη ή όρθια διάταξη), ανάλογα με τις απαιτήσεις φόρτωσης.
Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr για να μάθετε πότε θα το δούμε στην χώρα μας και ποιες θα είναι οι τιμές του.