Στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στις «καυτές» κατηγορίες στην Ελλάδα βρίσκεται η Peugeot, όντας Νο.1 στα B-SUV και Νο.2 στα μικρά και τα C-SUV. Βασικοί υπεύθυνοι για αυτό είναι τα 208, 2008 και 3008 που ουσιαστικά αποτελούν τους τρεις «σωματοφύλακες» του «λιονταριού»!
Η Peugeot συνεχίζει την εξαιρετική της πορεία στην ελληνική αγορά και το 2021, αφού η γαλλική μάρκα από τις αρχές του χρόνου έχει καταφέρει, ξανά, να φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στη χώρα μας, σε δημοφιλείς κατηγορίες της ελληνικής αγοράς. Από την γκάμα του «λιονταριού» τρία είναι να μοντέλα που έχουν ξεχωρίσει. Ο λόγος για τα SUV, 2008 και 3008, αλλά και το μικρό hatchback 208, τα οποία δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως αποτελούν τους «τρεις σωματοφύλακες» της φίρμας στην Ελλάδα, οδηγώντας της μέχρι στιγμής, συγκεκριμένα μέχρι το τέλος του Ιούλη, στη δεύτερη θέση των συνολικών πωλήσεων των επιβατικών μοντέλων των εταιρειών με 7.610 μονάδες.
Κοιτώντας πιο αναλυτικά τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), παρατηρούμε πως από την αρχή του έτους έως και τον Ιούλιο του 2021 το 2008 είναι το Νο1 σε πωλήσεις μοντέλο στην κατηγορία του (μικρά SUV). Με 2.179 μονάδες συνολικά από την αρχή του έτους, το 2008 αποδεικνύεται σωστό... «λιοντάρι» στην «καυτή» κατηγορία των μικρών SUV λαμβάνοντας το 14,8% του μεριδίου της αγοράς.
Το Peugeot 2008 μπορεί να το βρει κανείς στις αντιπροσωπείες της Peugeot εξοπλισμένο με τον κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων PureTech σε τρεις ιπποδυνάμεις (100, 130 και 155 ίππους), στις εξοπλιστικές εκδόσεις Active, Active Plus, Allure, Allure Plus, GT και GT Plus με κόστος από 20.800 ευρώ. Διαθέσιμος είναι και ο diesel κινητήρας 1,5 λίτρων BlueHDi με ισχύ 110 και 130 ίππων στις εξοπλιστικές εκδόσεις Active, Active Plus, Allure, Allure Plus και GT με τιμή από 22.100 ευρώ. Παρούσα είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-2008 στις έξι εξοπλιστικές εκδόσεις που συναντάμε στην βενζίνη με κόστος από 36.900 ευρώ.
Πατήστε πάνω στην εικόνα και δείτε τα πάντα για το Peugeot 2008: τιμές, εξοπλισμούς, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη» και πολλά άλλα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Ο δεύτερος «σωματοφύλακας» της Peugeot όπως προαναφέραμε είναι το επίσης μικρό, αλλά hatchback, 208. Το γαλλικό μικρό αποδεικνύεται μεγάλο σε πωλήσεις καθώς διατηρεί τη δεύτερη καλύτερη θέση της κατηγορίας του στο σύνολο της αγοράς (2.629 μονάδες από την αρχή του 2021 έως και τον Ιούλιο. Μερίδιο αγοράς 13,46%.), όντας πίσω μόνο από το Toyota Yaris (3.682 μονάδες).
Το 208 είναι και αυτό διαθέσιμο με τον 1,2 λίτρων PureTech κινητήρα βενζίνης σε τρεις ιπποδυνάμεις (75, 100 και 130 ίππους) με κόστος από 14.800 ευρώ, όπως και με τον diesel κινητήρα 1,5 λίτρων BlueHDi ισχύος 100 ίππων και τιμή από 18.000 ευρώ. Αναφορικά με τις εξοπλιστικές εκδόσεις σε αμφότερες τις περιπτώσεις έχουμε τις εξής: Like, Active, Active Plus, Allure, Allure Plus και GT. Οι λάτρεις της ηλεκτροκίνησης μπορούν να επιλέξουν ηλεκτρικό e-208 με ισχύ 136 ίππων και κόστος από 31.900 ευρώ.
Πατήστε πάνω στην εικόνα και δείτε τα πάντα για το Peugeot 208: τιμές, εξοπλισμούς, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη» και πολλά άλλα.
Τέλος, ο τρίτος «σωματοφύλακας» είναι και πάλι SUV και συγκεκριμένα το μικρομεσαίο 3008. Κοιτώντας και σε αυτή την περίπτωση τους αριθμούς από την αρχή του έτους έως και τον Ιούλιου του 2021 βλέπουμε πως το 3008 με 1.458 μονάδες καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στην κατηγορία των C-SUV, αποκτώντας παράλληλα μερίδιο αγοράς 10,57% από το συνολικό 20% της κατηγορίας. Μπροστά του βλέπει μόνο το Toyota C-HR με 1.787 μονάδες και 12,96% μερίδιο αγοράς.
Κλείνοντας, το 3008 συντηρεί στη γκάμα του τα μηχανικά σύνολα του 2008 (1,2 λίτρων PureTech και 1,5 λίτρων BlueHDi) αλλά μόνο σε εκδόσεις 130 ίππων. Από 26.600 ευρώ ξεκινά η τιμή για την βενζινοκίνητη επιλογή και από 27.600 ευρώ η diesel. Στην προκειμένη περίπτωση το «παρών» δίνει και η Plug-in Hybrid τεχνολογία. Το PHEV 3008 αποκτά υπόσταση στην ελληνική αγορά μέσω των εκδόσεων 3008 HYBRID (από 46.000 ευρώ) με απόδοση 225 ίππων που διατίθεται στις εξοπλιστικά πλούσιες εκδόσεις Allure, Allure Plus και GT, καθώς και η έκδοση 3008 HYBRID4 (από 50.500 ευρώ), η οποία είναι 4κίνητη, αποδίδει 300 ίππους και λαμβάνει στη διάθεσή της ακόμα μία έκδοση την GT Plus (55.500 ευρώ). Πατήστε πάνω στην εικόνα και δείτε τα πάντα για το Peugeot 3008: τιμές, εξοπλισμούς, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη» και πολλά άλλα.